Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.3АХимиялық элементтердің периодтық жүйесі
|
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Иондық байланыс |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
|
|
Құндылықтар |
Жасампаздық пен жаңашылдық айы. Құзыреттілік: шығармашылық зерттеу жүргізу және ғылыми тәсілді қолдану қабілеті; ақпаратты талдау және бағалау; жаңа идеяларды ұсыну; заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру; |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Жағымды психологиялық ахуал орнатады «Флешка» арқылы топқа бірігуге нұсқау береді. |
Сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Флешка» арқылы топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|
7мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Кім жылдам?» тәсілі арқылы тест орындайды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. 1.Коваленттік байланыс қандай элементтер арасында түзіледі? А) металдар Б)бейметалдар С)Металл мен бейметалл Д)Иондар 2. Оттегі қай элементпен әректтескенде электронын береді? А) Хлормен Б)броммен С)йодпен Д)фтормен 3. Азот қай элементпен әрекеттескенде электрон қосып алады? А) Ca Б) N2 С) F2 Д) O2 4. Магний қай элементпен әрекеттескенде электрон береді? А)Cs Б)Na С)K Д)C 5.Бірдей бейметалдар арасында қандай байланыс болады? А)иондық Б)металдық С)сутектік Д) полюссіз ковалентті 6.Әртүрлі бейметалдар арасында қандай байланыс болады? А)ковалентті полюсті Б)иондық С)металдық Д)полюссіз ковалентті «Миға шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
«Кім жылдам?» тәсілі арқылы тест орындайды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды
|
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
Жаңа сабақ Мұғалімнің тақырып бойынша қысқаша түсіндіруі, топтық жұмысты ұйымдастыруы
1-топ « Элементтер қалай химиялық байланыс түзетінін сипаттаңыздар» 2-топ «Анион мен катион арасындағы айырмашылықты салыстырыңыздар» 3-топ « Натрий мен хлор иондарының атомдарына қарағанда тұрақты болуының себебін түсіндіріңіздер» Бейнефильм көрсету. Мұғалім оқушылардың көрген ақпараттарын бірге талқылайды. толықтырады |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды.
Әр топ өз жұмыстарымен ортаға шығып бөліседі. Қалған топтар талдай отырып, бір – бірін бағалайды Бейнефильмді бірге талдайды. |
Кері байланыс: «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 8-сынып Жұмыс парағы |
|
15мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма (а) Берілген атомдар арасында иондық байланыстың түзілу механизмін көрсетіңіз.
2-тапсырма
(
А,В,С заттарының қайсысы иондық байланысы бар қосылысқа жатады? 3- тапсырма Цифрлық платформада тапсырма ұсыну. Ковалентті байланыс https://learningapps.org/view25812100 ЕБК «Сөйлемді толықтыр» тәсілі 1.Атомдардың электрондарды беруі немесе қосып алуы нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшектер ...........деп аталады. 2. Оң зарядталған иондар ........, ал теріс зарядталған иондар .......... деп аталады 3. Иондар арқылы түзілетін байланыс .......................... деп аталады 4. Иондық байланыс ........ атомдары мен .............. атомдары арасында түзіледі |
Берілген атомдар арасында иондық байланыстың түзілу механизмін көрсетеді.
Кестеде А,В,С заттарының кейбір физикалық қасиеттері берілген. А,В,С заттарының қайсысы иондық байланысы бар қосылысқа жататынын анықтайды.
Цифрлық платформада тапсырма орындайды.
Қажетті сөздерді тауып, сөйлемді аяқтайды |
Дескриптор иондық байланыстың түзілуін жазады; Жалпы балл-4 Дескриптор : заттың қасиетіне қарай иондық байланысы бар қосылысты анықтайды. Жалпы балл-4 Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады Дескриптор : қажетті сөздерді тауып, сөйлемді аяқтайды; Жалпы балл-4 |
Оқулық Химия 8-сынып Тапсырма жазылган парактар |
|
Сабақтың соңы 4 мин |
Кері байланыс « Білім шамы» тәсіл арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар «Білім шамы» тәсіл арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «Білім шамы» тәсілі арқылы |
|
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §.37 оку 1-4 жаттыгу |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Иондық байланыс. 8-сынып
Иондық байланыс. 8-сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.3АХимиялық элементтердің периодтық жүйесі
|
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Иондық байланыс |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілумеханизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
|
|
Құндылықтар |
Жасампаздық пен жаңашылдық айы. Құзыреттілік: шығармашылық зерттеу жүргізу және ғылыми тәсілді қолдану қабілеті; ақпаратты талдау және бағалау; жаңа идеяларды ұсыну; заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру; |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Жағымды психологиялық ахуал орнатады «Флешка» арқылы топқа бірігуге нұсқау береді. |
Сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Флешка» арқылы топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|
7мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Кім жылдам?» тәсілі арқылы тест орындайды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. 1.Коваленттік байланыс қандай элементтер арасында түзіледі? А) металдар Б)бейметалдар С)Металл мен бейметалл Д)Иондар 2. Оттегі қай элементпен әректтескенде электронын береді? А) Хлормен Б)броммен С)йодпен Д)фтормен 3. Азот қай элементпен әрекеттескенде электрон қосып алады? А) Ca Б) N2 С) F2 Д) O2 4. Магний қай элементпен әрекеттескенде электрон береді? А)Cs Б)Na С)K Д)C 5.Бірдей бейметалдар арасында қандай байланыс болады? А)иондық Б)металдық С)сутектік Д) полюссіз ковалентті 6.Әртүрлі бейметалдар арасында қандай байланыс болады? А)ковалентті полюсті Б)иондық С)металдық Д)полюссіз ковалентті «Миға шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
«Кім жылдам?» тәсілі арқылы тест орындайды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды
|
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
Жаңа сабақ Мұғалімнің тақырып бойынша қысқаша түсіндіруі, топтық жұмысты ұйымдастыруы
1-топ « Элементтер қалай химиялық байланыс түзетінін сипаттаңыздар» 2-топ «Анион мен катион арасындағы айырмашылықты салыстырыңыздар» 3-топ « Натрий мен хлор иондарының атомдарына қарағанда тұрақты болуының себебін түсіндіріңіздер» Бейнефильм көрсету. Мұғалім оқушылардың көрген ақпараттарын бірге талқылайды. толықтырады |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды.
Әр топ өз жұмыстарымен ортаға шығып бөліседі. Қалған топтар талдай отырып, бір – бірін бағалайды Бейнефильмді бірге талдайды. |
Кері байланыс: «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 8-сынып Жұмыс парағы |
|
15мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма (а) Берілген атомдар арасында иондық байланыстың түзілу механизмін көрсетіңіз.
2-тапсырма
(
А,В,С заттарының қайсысы иондық байланысы бар қосылысқа жатады? 3- тапсырма Цифрлық платформада тапсырма ұсыну. Ковалентті байланыс https://learningapps.org/view25812100 ЕБК «Сөйлемді толықтыр» тәсілі 1.Атомдардың электрондарды беруі немесе қосып алуы нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшектер ...........деп аталады. 2. Оң зарядталған иондар ........, ал теріс зарядталған иондар .......... деп аталады 3. Иондар арқылы түзілетін байланыс .......................... деп аталады 4. Иондық байланыс ........ атомдары мен .............. атомдары арасында түзіледі |
Берілген атомдар арасында иондық байланыстың түзілу механизмін көрсетеді.
Кестеде А,В,С заттарының кейбір физикалық қасиеттері берілген. А,В,С заттарының қайсысы иондық байланысы бар қосылысқа жататынын анықтайды.
Цифрлық платформада тапсырма орындайды.
Қажетті сөздерді тауып, сөйлемді аяқтайды |
Дескриптор иондық байланыстың түзілуін жазады; Жалпы балл-4 Дескриптор : заттың қасиетіне қарай иондық байланысы бар қосылысты анықтайды. Жалпы балл-4 Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады Дескриптор : қажетті сөздерді тауып, сөйлемді аяқтайды; Жалпы балл-4 |
Оқулық Химия 8-сынып Тапсырма жазылган парактар |
|
Сабақтың соңы 4 мин |
Кері байланыс « Білім шамы» тәсіл арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар «Білім шамы» тәсіл арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «Білім шамы» тәсілі арқылы |
|
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §.37 оку 1-4 жаттыгу |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

b) Кестеде А,В,С заттарының кейбір
физикалық қасиеттері берілген.













