Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:
6.4А Статистика.
Комбинаторика
|
Мектеп: «Бейнеу аудандық
әкімдігінің Ж Қалдығараев атындағы орта мектеп»
КММ
|
Күні:
|
Мұғалімніңаты-жөні:Карайдарова Фариза
Уринбасаровна
|
Сынып: 6
сынып
|
Қатысқандар
саны:18
|
Қатыспағандар
саны:2
|
Сабақтақырыбы
|
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық
есептер шығару
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.4.2.1іріктеу тәсілмен
комбинаторикалық есептерді шығару;
|
Сабақмақсаттары
|
Оқушылар:
|
Бағалаукритерийлері
|
Оқушылар:
|
Тілдікмақсаттар
|
Іріктеу тәсілі, комбинаторика, мүмкін
нұсқалар
ағашы.
|
Құндылықтардыдарыту
|
Топтық және
жұппенжұмысжасатаотырыпоқушылардаөзарасыйластық,
сенімділік,қарым-қатынастықалыптастыру.
|
Пәнаралықбайланыстар
|
Тарихпәнімен байланыс сабақ
басында,
3-ші тапсырма бойынша биология
пәнінен мағлұмат алынады,
сызу пәнімен байланыс барлық
тапсырмаларда,
музыканы сергіту сәтінде
қолданады.
|
Бастапқы
білім
|
Сәйкестендіруді
біледі.
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
0 – 5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
оқушыларды түгелдеу . Оқушыларды топқа бөлу,
оқушылар
Карточкадағы суреттер арқылы
бөлінеді , суреттер 3 топқа бөлінген: жануарлар , өсімдіктер және
жансыз денелер.
С ыныпта
психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтертаратып,
көңіл-күйлерін анықтау.
Психологиялық
ахуал
«Көрші»
Мақсаты: әрбір қатысушының сол
жұптың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлау.
Нұсқаулық:
Көршіңді оң жақтан
құшақта,
Көршіңді сол жақтан
құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Бүгінгі сабақ
барысы,
Біз үшін үлкен
қуаныш.
Үй тапсырмасын
тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген
сұрақтарын тақтада
орындайды.
|
Презентация
|
Сабақтыңортасы
6 - 13
мин
|
Жаңа сабақ.
«Комбинаторикаға саяхат»
Комбинаторика ұғымына анықтама
беріледі.
Комбинаторика-дискретті объектілерді
жиындарды және олардың арасындағы қатынастарды зерттейтін
математиканың бір бөлімі.
«Комбинаторика» терминін 1666 жылы Лейбниц
енгізген.
«Кім
жылдам» берілген тапсырмалар арқылы
оқушылардың шапшандығын, тез ойлау қабілеттерін дамыту:әр топ өз
кейіпкерін құрастырып оған есімін қойып және сол есіммен өз
топтапрын солай атайды,топтар гендірлік топтарға
бөлінеді.
Топтық
жұмыс.
1-ші тапсырма
.
«Киім үлгісінің түсін таңда
». Әр топ өз кейіпкерлеріне киім
үлгісінің түсін таңдайды, барлық мүмкін нұсқаларын қарастырып
мүмкін нұсқалар ағашын құрастырып,нұсқалар санын
анықтаңыз
Аяқ-киім
|
сұр, қара ,
қоңыр.
|
Жейде
|
ақ.
қызыл,көк.
|
Шалбар
|
қара , көк, жасыл
.
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Іріктеу тәсілін
біледі
|
нұсқалар ағашын
құрастырады
|
нұсқалар санын
анықтайды
|
|
Презентация
|
14 - 20
мин
|
2-тапсырма
«Зоопаркке бару
».
Топтар зоопаркке саяхатқа
шығады, үйден зоопаркке бару үшін Б
пункті арқылы
өтеді.
Б
пункті
Ү й
Зоопарк
Топтар зоопаркке қанша
тәсілмен баруға болады?
Бағалау
Дескриптор
|
нұсқалар санын
анықтайды
|
|
|
21 - 28
мин
|
Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
«Өз орнына!
».
Әр топ зоопаркке барған соң
жұптарға бөлінеді және жануарларды тамашалайды. Олар маймыл, зебра
және қоянның сыртта жүргенін байқайды және оларды өз торларына
кіргізеді.
I II
III
Жануарларды өз торларына
орналастырудың қанша тәсілі бар?
Дескриптор
-нұсқалар санын
анықтайды
|
|
29 - 32
мин
|
Сергіту
сәті:
«Жаңбыр әуені
». Оқушылар шеңбер бойына тұрып ,
жаңбыр дауысын салады.
https://www.youtube.com/watch?v=C3hmgmVZo_Q
|
Презентация
|
33 - 37
мин
|
Жеке
жұмыс
3, 4, 5, 6 цифрларынан барлық
жұп екітаңбалы сандарды құрастырыңыз.
Дескриптор
-нұсқалар санын
анықтайды
|
Қосымша 3
|
Сабақтың
соңы
38-40
мин
|
Үйге тапсырма:
№1242
Рефлесия:
|
Математика, Жалпы білім
беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына
арналған,
Алматы «Атамұра»
2018,
үшінші
басылымы.
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Саралау тапсырмалары жалпы
сыныптық және жұптық жұмыста көрінеді. Қабілеті жоғары оқушылар
жалпы және жұптық жұмыста бір-біріне көмек жұмыстарын
ұйымдастырады.
|
Бағалау сабақтың әр бөлімінде
жүреді. Оқушыларды әр түрлі смайликтермен немесе ауызша
мадақтау.Бағалау критерийі дискрептор бойынша
жүргізіледі.
|
Оқушылар тақтаны және өз
сыныптастарын көре алатындай етіп орындықтарды
орналастырамыз.Керексіз кезде интерактивті тақтаны
сөндіреміз.
|