Материалдар / Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Ықтималдылық теориясына байланысты есептер шығару.Оқушы күнделікті өмірде ықтималдылық теориясына байланысты есептерді шығару барысында пәнге қызығушылығы артады 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Шілде 2021
951
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

6.4А Статистика. Комбинаторика

Мектеп: «Бейнеу аудандық әкімдігінің Ж Қалдығараев атындағы орта мектеп» КММ

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:Карайдарова Фариза Уринбасаровна

Сынып: 6 сынып

Қатысқандар саны:18

Қатыспағандар саны:2

Сабақтақырыбы

Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.2.1іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару;

Сабақмақсаттары

Оқушылар:

  • Іріктеу тәсілін білу.

  • Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептерді шешу.

Бағалаукритерийлері

Оқушылар:

  • Іріктеу тәсілін біледі.

  • Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептерді шешеді.

Тілдікмақсаттар

Іріктеу тәсілі, комбинаторика, мүмкін нұсқалар ағашы.

Құндылықтардыдарыту

Топтық және жұппенжұмысжасатаотырыпоқушылардаөзарасыйластық, сенімділік,қарым-қатынастықалыптастыру.

Пәнаралықбайланыстар

Тарихпәнімен байланыс сабақ басында,

3-ші тапсырма бойынша биология пәнінен мағлұмат алынады,

сызу пәнімен байланыс барлық тапсырмаларда,

музыканы сергіту сәтінде қолданады.

Бастапқы білім

Сәйкестендіруді біледі.



Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0 – 5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Shape3 Shape2 Shape1 Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгелдеу . Оқушыларды топқа бөлу, оқушылар

Карточкадағы суреттер арқылы бөлінеді , суреттер 3 топқа бөлінген: жануарлар , өсімдіктер және жансыз денелер.

СShape4 ыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтертаратып, көңіл-күйлерін анықтау.

Психологиялық ахуал

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол жұптың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі сабақ барысы,

Біз үшін үлкен қуаныш.

Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.

Презентация


Сабақтыңортасы

6 - 13 мин

Жаңа сабақ. «Комбинаторикаға саяхат»

Комбинаторика ұғымына анықтама беріледі.

Комбинаторика-дискретті объектілерді жиындарды және олардың арасындағы қатынастарды зерттейтін математиканың бір бөлімі.

«Комбинаторика» терминін 1666 жылы Лейбниц енгізген.

«Кім жылдам» берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шапшандығын, тез ойлау қабілеттерін дамыту:әр топ өз кейіпкерін құрастырып оған есімін қойып және сол есіммен өз топтапрын солай атайды,топтар гендірлік топтарға бөлінеді.


Топтық жұмыс.

1-ші тапсырма .

«Киім үлгісінің түсін таңда ». Әр топ өз кейіпкерлеріне киім үлгісінің түсін таңдайды, барлық мүмкін нұсқаларын қарастырып мүмкін нұсқалар ағашын құрастырып,нұсқалар санын анықтаңыз



6759.750x0.jpg 009.00ZUK05533-A07.060_5.jpg 1087589325_w640_h640_zhenskaya-kofta-s.jpg


Аяқ-киім

сұр, қара , қоңыр.

Жейде

ақ. қызыл,көк.

Шалбар

қара , көк, жасыл .


Бағалау критерийі

Дескриптор

Іріктеу тәсілін біледі

нұсқалар ағашын құрастырады

нұсқалар санын анықтайды


Презентация


















14 - 20 мин


2-тапсырма

«Зоопаркке бару ».

Топтар зоопаркке саяхатқа шығады, үйден зоопаркке бару үшін Б пункті арқылы өтеді.



БShape6 Shape5 пункті

ҮShape7 й Зоопарк



Топтар зоопаркке қанша тәсілмен баруға болады?


Бағалау

Дескриптор

нұсқалар санын анықтайды




21 - 28 мин

Жұптық жұмыс

3-тапсырма

«Өз орнына! ».

Әр топ зоопаркке барған соң жұптарға бөлінеді және жануарларды тамашалайды. Олар маймыл, зебра және қоянның сыртта жүргенін байқайды және оларды өз торларына кіргізеді.


1553079595_01.jpg Без названия.jpg wnI1.jpg


I II III



Жануарларды өз торларына орналастырудың қанша тәсілі бар?

Дескриптор

-нұсқалар санын анықтайды






29 - 32 мин

Сергіту сәті:

«Жаңбыр әуені ». Оқушылар шеңбер бойына тұрып , жаңбыр дауысын салады.

https://www.youtube.com/watch?v=C3hmgmVZo_Q




Презентация

33 - 37 мин

Жеке жұмыс

3, 4, 5, 6 цифрларынан барлық жұп екітаңбалы сандарды құрастырыңыз.

Дескриптор

-нұсқалар санын анықтайды


Қосымша 3

Сабақтың соңы

38-40 мин

Үйге тапсырма: №1242

Рефлесия:

Математика, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

Алматы «Атамұра» 2018,

үшінші басылымы.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау тапсырмалары жалпы сыныптық және жұптық жұмыста көрінеді. Қабілеті жоғары оқушылар жалпы және жұптық жұмыста бір-біріне көмек жұмыстарын ұйымдастырады.

Бағалау сабақтың әр бөлімінде жүреді. Оқушыларды әр түрлі смайликтермен немесе ауызша мадақтау.Бағалау критерийі дискрептор бойынша жүргізіледі.

Оқушылар тақтаны және өз сыныптастарын көре алатындай етіп орындықтарды орналастырамыз.Керексіз кезде интерактивті тақтаны сөндіреміз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!