Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Иррационал сан ұғымына есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қараша 2018
1015
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ:1.2 бөлім: Квадрат түбір және иррационал өрнек | Мектеп: №86 ЖОМ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Балжан | |
Сынып: 8 «Б,В» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Иррационал сан ұғымына есептер шығару | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 8.1.2.1арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану; 8.1.2.2квадрат түбірдің мәнін бағалау; | |
Сабақ мақсаттары/ бағалау критерии | Барлық оқушылар орындай алады: | |
- санның квадрат түбірін анықтай алады;- иррационал санның анықтамасын біледі; | ||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||
-Теріс емес санның арифметикалық квадрат түбірін таба алады;- Иррационал санды кемімен және артығымен ондық, жүздік үлеске дейін жуықтай алады; | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||
-Иррационал сандарды пайдалана отырып мысалдар келтіреді. | ||
Бағалау критерийлері | - санның квадрат түбірін анықтай алады;- теріс емес санның арифметикалық квадрат түбірін таба алады;- иррационал санды кемімен және артығымен ондық, жүздік үлеске дейін жуықтай алады;-иррационал сандарды пайдалана отырып мысалдар келтіреді. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:Квадрат түбірлерді есептеу мен бағалау жайлы ой-толғаулар жүргізеді. | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: квадрат түбір, иррационал сан, артығымен жуықтау, кемімен жуықтау, жуық мән | ||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Квадрат түбірдің мәнін ... дейін жуықтап есептеңіз. Квадрат түбірдің мәнін үтірден кейін екі тағбаға жуықтау дегеніміз ... | ||
Құндылықтар | Құрмет көрсету, адамгершілік қасиеттерін дамыту | |
Пәнаралық байланыс | Бейнелеу, жаратылыстану | |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | ||
Алдыңғы оқу: | Оқушылар бұрын арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін оқыды, оларды есептер шешуде қолдана алады. |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | 1.Ұйымдастыру кезеңі. Мақсат қою Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары жасалады. Әрі қарай, мұғалім бағалау критерийлерін айтады, оқушылардың «жақын даму аймағы», сабақтың күтілетін нәтижелері айқындалады.2.Ынталандыру сәті. Пәнге қызығушылықты арттыру мақсатында мұғалім оқушыларға квадрат түбірдің Күні жайлы айтады. Үй тапсырмасын және өткен тақырыпты пысықтау «Ақыл добы» әдісі арқылы жүзеге асырамын. Өткен тақырыптар бойынша оқушылар доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақ қояды. Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ақыл добы» әдісі пайдалану. | Ауызша орындау тапсырмалары |
Ортасы 7 мин 8 мин 5 мин 8 мин | Оқулықпен жұмыс жасау.№1.36.шектеусіз периодтыондық бөлшек түрінде жазыңдар:№1.39 берілген сандарды 0,01-ге дейінгі кемімен алынған дәлдікпен жуықтаңдар.Дескриптор: Практикалық жұмыс санының жуық мәнін 1-формуланың көмегімен анықтаңдар. Анықталған жуық мәннің дәлдігін калькуляторды пайдаланып бағалаңдар. Дескриптор: - формуланы тиімді пайдалана алады;- анықталған жуық мәннің дәлдігін калькуляторды пайдаланып бағалаңдар; «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы оқушыларға жұптық тапсырма орындату.№1.46 есепті жұптық жұмыста орындайды. Дескриптор:-жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра алады;- периодты сан мен периодсыз ондық бөлшектерді ажыратады;- сандарды салыстыра алады; Тақырыпты пысықтау және бекіту мақсатында «Вээр» әдісі арқылы сұрақтар қою. | Оқулық, Сызу құралдары, кестелер |
Соңы 2 мин | №1,36 жұптары; 1,42 есептерМатематик Л. Эйлер жайында шағын хабарлама дайындау.«Өз келбетіңді таңда» арқылы оқушылар кері байланыс береді:-Мен нені үйрендім;-Маған қиын болды;-Менің ұсынысым. | Дереккөздерін пайд. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсерирппту үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
-СТО тапсырмалары. | Дескриптор бойынша оқушылар бір- бірін, және жеке оқушы өзін сабақ барысында бағалайды.Кері байланыс «Өз келбетіңді таңда»бағалау | Сабақта техникалық қауіпсіздік шаралары айтылады Оқушылардың өзара әрекет ету мәдениетін қалыптастыру |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | ||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)