Материалдар / Иррационал сан ұғымына есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Иррационал сан ұғымына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1048
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:

1.2 бөлім: Квадрат түбір және иррационал өрнек




Мектеп: №86 ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Балжан

Сынып: 8 «Б,В»

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Иррационал сан ұғымына есептер шығару

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.1.2.1

арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану;


8.1.2.2

квадрат түбірдің мәнін бағалау;



Сабақ мақсаттары/ бағалау критерии

Барлық оқушылар орындай алады:

- санның квадрат түбірін анықтай алады;

- иррационал санның анықтамасын біледі;


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

-Теріс емес санның арифметикалық квадрат түбірін таба алады;

- Иррационал санды кемімен және артығымен ондық, жүздік үлеске дейін жуықтай алады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

-Иррационал сандарды пайдалана отырып мысалдар келтіреді.


Бағалау критерийлері


- санның квадрат түбірін анықтай алады;

- теріс емес санның арифметикалық квадрат түбірін таба алады;

- иррационал санды кемімен және артығымен ондық, жүздік үлеске дейін жуықтай алады;

-иррационал сандарды пайдалана отырып мысалдар келтіреді.



Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Квадрат түбірлерді есептеу мен бағалау жайлы ой-толғаулар жүргізеді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: квадрат түбір, иррационал сан, артығымен жуықтау, кемімен жуықтау, жуық мән

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Квадрат түбірдің мәнін ... дейін жуықтап есептеңіз.

Квадрат түбірдің мәнін үтірден кейін екі тағбаға жуықтау дегеніміз ...

Құндылықтар

Құрмет көрсету, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс



Бейнелеу, жаратылыстану












АКТ-ны қолдану дағдылары:



Алдыңғы оқу:


Оқушылар бұрын арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін оқыды, оларды есептер шешуде қолдана алады.



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

  1. мин



1.Ұйымдастыру кезеңі. Мақсат қою

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары жасалады. Әрі қарай, мұғалім бағалау критерийлерін айтады, оқушылардың «жақын даму аймағы», сабақтың күтілетін нәтижелері айқындалады.

2.Ынталандыру сәті.

Пәнге қызығушылықты арттыру мақсатында мұғалім оқушыларға квадрат түбірдің Күні жайлы айтады.

Үй тапсырмасын және өткен тақырыпты пысықтау «Ақыл добы» әдісі арқылы жүзеге асырамын. Өткен тақырыптар бойынша оқушылар доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақ қояды.























Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ақыл добы» әдісі пайдалану.








Ауызша орындау тапсырмалары

Ортасы


7 мин












8 мин










5 мин






8 мин

Оқулықпен жұмыс жасау.

1.36.шектеусіз периодтыондық бөлшек түрінде жазыңдар:

1.39 берілген сандарды 0,01-ге дейінгі кемімен алынған дәлдікпен жуықтаңдар.

Дескриптор:

  • жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра алады;

  • сандарды рационал және иррационалдығын ажырата алады;

  • иррационал сандарды кемімен және артығымен 0,01дәлдікке дейін жуықтай алады;

ҚБ Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


Практикалық жұмыс


санының жуық мәнін 1-формуланың көмегімен анықтаңдар. Анықталған жуық мәннің дәлдігін калькуляторды пайдаланып бағалаңдар.


Дескриптор:

- формуланы тиімді пайдалана алады;

- анықталған жуық мәннің дәлдігін калькуляторды пайдаланып бағалаңдар;


«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы оқушыларға жұптық тапсырма орындату.№1.46 есепті жұптық жұмыста орындайды.

Дескриптор:

-жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра алады;

- периодты сан мен периодсыз ондық бөлшектерді ажыратады;

- сандарды салыстыра алады;


Тақырыпты пысықтау және бекіту мақсатында «Вээр» әдісі арқылы сұрақтар қою.

  1. Иррационал сан дегеніміз не?

  2. Санның квадрат түбірі дегеніміз не?

  3. Қандай санның бір ғана квалрат түбірі болады?

т.с.с




Оқулық,

Сызу құралдары, кестелер




























Соңы

2 мин

1,36 жұптары; 1,42 есептер

Математик Л. Эйлер жайында шағын хабарлама дайындау.

«Өз келбетіңді таңда» арқылы оқушылар кері байланыс береді:

-Мен нені үйрендім;

-Маған қиын болды;

-Менің ұсынысым.

Дереккөздерін пайд.




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсерирппту үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

-СТО тапсырмалары.

  • Жұптық жұмыс.

  • Қалыптастырушы бағалауға арналған жеке тапсырма

  • Дереккөздерден мағлұмат іздестіруге тапсырма

Дескриптор бойынша оқушылар бір- бірін, және жеке оқушы өзін сабақ барысында бағалайды.

Кері байланыс «Өз келбетіңді таңда»бағалау

Сабақта техникалық қауіпсіздік шаралары айтылады

Оқушылардың өзара әрекет ету мәдениетін қалыптастыру


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


ДОЖЖО: Утебаева Л.П.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!