Сабақтың
басы
2
мин
8 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Өткенге шолу. Бірнеше сұрақ
беру арқылы өткен сабақты қайталаймыз.
Өтілген материалды
қайталау
Сұрақтар:
1.а санының n-ші дәрежелі
түбірі дегеніміз не?
2.Көбейтіндіден түбір шығару
қалай орындалады?
3.Бөлшекпен түбір шығару қалай
орындалады?
4.Түбірдің дәрежесі
көрсеткішімен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткіші туралы
ережені тұжырымда.
5.Түбірді дәрежеге шығару үшін
не істеуге болады?
6.Түбірден түбір шығару қалай
орындалады?
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дискриптор:
Дифракциялық тор формуласын
қолданады. Жалпы балл
-3
|
Оқулық 11 –
сынып
|
Сабақтың
ортасы
20
мин
|
Тақтамен
жұмыс:
-
.
Шешуі.
; 3-х2=-1,
х2=4,
х=-2,
х=2.
Тексеру:
х=2,
, -1=-1
х=2,
-1=-1
Жауабы:-2;
2.
Иррационал теңдеуді жаңа
айнымалы енгізу арқылы шешу.
теңдеуін
шешейік.
Шешуі.
жаңа айнымалысын енгізейік.
Сонда , болады. Осыны ескерсек, t
+ =2,5 теңдеуін аламыз. Шыққан
бөлшек-рационал теңдеуді бүтін теңдеуге келтіреміз:
t2-2,5t+1=0, бұдан
t1=2 ;
t2=
.
Түбірлерді
ескерсек, және
теңдеулерін аламыз. Енді
шыққан теңдеулерді шешеміз.
-
,
,
3х-2=
8х+12,
х=-2,8.
-
,
,
12х-8=2х+3,
х=1,1.
Тексеру:
х=-2,8
үшін 2,5
х=1,1
үшін 2,5
Екі түбір де теңдеуді
қанағаттындырады.
Жауабы: 1,1 ;
-2,8.
Жұптық
жұмыс:
№
Шешуі.
;
х+2 ;
х=14;
: ,
=4 ,
4=4.
Жауабы:
14.
-
.
Шешуі.
;
3-х2=-1,
х2=4,
х=-2,
х=2.
Тексеру:
х=2,
,
-1=-1
х=2,
-1=-1 Жауабы:-2;
2.
№2
екі жағын үшінші
дәрежеге шығарамыз х+2=27, х=25 Тексеру х=25
3)
3+ = х
екі жағын
квадраттаймыз
Д=49
Тексеру: х=1,
3+ =3+ =6,
5 6 ,
қанағаттандырмайды
х=6,
3+ =3+ =3+3=6,
6=6. Жауабы:
6.
№3
х+5=0
Тексеру х=-2,
(( -4) =0• =0
х=2 ,
( -4) =0• =0
х=-5,
(( -4) =21•0=0 Жауабы:-5;
-2
|
Оқушылар есепті
шығарады
|
Дескриптор
-Есепті
шығарады
Жалпы балл
-2
|
Таратпа
қағаздар
|
Жеке
жұмыс
16
мин
|
1-тапсырма
1)
екі жағын үшінші
дәрежеге шығарамыз х+2=27, х=25 Тексеру х=25
3)
3+ = х
екі жағын
квадраттаймыз
Д=49
Тексеру: х=1,
3+ =3+ =6,
5 6 ,
қанағаттандырмайды
х=6,
3+ =3+ =3+3=6,
6=6.
Жауабы:
6.
2-тапсырма
1.Иррационал теңдеуге мысал
келтір.
2.Төмендегі теңдеулер
иррационал теңдеулерге жата ма:
9х 8 =10 ,
3х2+7 =12
3.Төмендегі теңдеулердің
шешімі бар ма, себебін түсіндір:
=
-5, = -
4
|
Дескриптор:
- Есепті шығарады
Жалпы балл
-5
|
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
4
мин
|
Оқушыларға
нұсқаулық
Төмендегі сұрақтарды жұбыңмен
пікір алмасып жауап бер:
A. Бүгінгі сабақтан қандай
маңызды мәлімет алдыңыз?
B. Бүгінгі сабақтан алған
білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар
едіңіз?
C.
Қай тақырыпты
игеру оңай болды?
D.
Егер сізде қиындық тудырған, игерілмей қалған ақпарат болса оны
игеруді қалай жүзеге асырар едіңіз?
Үйге
тапсырма:
№ 141
|
Нәтижені
талдайды
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|