Материалдар / Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері 11-сынып ҚМЖ 2-тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері 11-сынып ҚМЖ 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып гум ҚМЖ 2-тоқсан алгебра және анализ бастамалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2023
191
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сабақтың тақырыбы: Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері



Бөлімі:


Педагогтің аты-жөні:

Танатарова Фарида Миратовна

Күні:

22.12.2022

Сыныбы: 11 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.2.3 - айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу;

Сабақтың мақсаты:

  • Иррационал теңдеудің анықтамасын біледі және оның ММЖ-ны анықтай алады;

  • Иррационал теңдеуді дәрежелеу арқылы шеше алады;

  • Иррационал теңдеуді айнымалыны алмастыру әдісі арқылы шеше алады.

Бағалау критерийлері



  • Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру;

  • Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту;

  • Өз бетімен және ұжымда жұмыс істей білуге, жылдамдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин




8 мин








Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Өткенге шолу. Бірнеше сұрақ беру арқылы өткен сабақты қайталаймыз.

Өтілген материалды қайталау

Сұрақтар:

1.а санының n-ші дәрежелі түбірі дегеніміз не?

2.Көбейтіндіден түбір шығару қалай орындалады?

3.Бөлшекпен түбір шығару қалай орындалады?

4.Түбірдің дәрежесі көрсеткішімен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткіші туралы ережені тұжырымда.

5.Түбірді дәрежеге шығару үшін не істеуге болады?

6.Түбірден түбір шығару қалай орындалады?

Үй тапсырмасын тексеру


Берілген сұрақтарға жауап береді.

Дискриптор:

Дифракциялық тор формуласын қолданады. Жалпы балл -3

Оқулық 11 – сынып


Сабақтың ортасы

20 мин

Тақтамен жұмыс:

  1. .

Шешуі. ; 3-х2=-1, х2=4, х=-2, х=2.

Тексеру: х=2, , -1=-1

х=2, -1=-1

Жауабы:-2; 2.

Иррационал теңдеуді жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу.

Shape1 Shape2 теңдеуін шешейік.

Шешуі. Shape3 Shape4 жаңа айнымалысын енгізейік. СондаShape5 Shape6 , болады. Осыны ескерсек, t +Shape7 Shape8 =2,5 теңдеуін аламыз. Шыққан бөлшек-рационал теңдеуді бүтін теңдеуге келтіреміз: t2-2,5t+1=0, бұдан t1=2 ; t2=Shape9 Shape10 .

Түбірлерді ескерсек, Shape11 Shape12 және Shape13 Shape14 теңдеулерін аламыз. Енді шыққан теңдеулерді шешеміз.

  1. Shape15 Shape16 , Shape17 Shape18 , 3х-2= 8х+12, х=-2,8.

  2. Shape19 Shape20 , Shape21 Shape22 , 12х-8=2х+3, х=1,1.

Тексеру: х=-2,8 үшін Shape23 Shape24 2,5


х=1,1 үшін Shape25 Shape26 2,5

Екі түбір де теңдеуді қанағаттындырады.

Жауабы: 1,1 ; -2,8.

Жұптық жұмыс:

Шешуі.

; х+2 ; х=14;

: , =4 , 4=4.

Жауабы: 14.

  1. .

Шешуі. ; 3-х2=-1, х2=4, х=-2, х=2.

Тексеру: х=2, , -1=-1

х=2, -1=-1 Жауабы:-2; 2.

2

екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз х+2=27, х=25 Тексеру х=25 3) 3+ = х екі жағын квадраттаймыз

Д=49

Тексеру: х=1, 3+ =3+ =6, 5 6 , қанағаттандырмайды

х=6, 3+ =3+ =3+3=6, 6=6. Жауабы: 6.

3

х+5=0

Тексеру х=-2, (( -4) =0• =0

х=2 , ( -4) =0• =0

х=-5, (( -4) =21•0=0 Жауабы:-5; -2

Оқушылар есепті шығарады


Дескриптор

-Есепті шығарады




Жалпы балл -2

Таратпа қағаздар


Жеке жұмыс

16 мин

1-тапсырма

1) екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз х+2=27, х=25 Тексеру х=25 3) 3+ = х екі жағын квадраттаймыз

Д=49

Тексеру: х=1, 3+ =3+ =6, 5 6 , қанағаттандырмайды

х=6, 3+ =3+ =3+3=6, 6=6.

Жауабы: 6.

2-тапсырма

1.Иррационал теңдеуге мысал келтір.

2.Төмендегі теңдеулер иррационал теңдеулерге жата ма:

8 =10 ,

2+7 =12

3.Төмендегі теңдеулердің шешімі бар ма, себебін түсіндір:

= -5, = - 4


Дескриптор:

- Есепті шығарады

Жалпы балл -5


Сабақтың соңы.



Рефлексия

4 мин

Оқушыларға нұсқаулық

Төмендегі сұрақтарды жұбыңмен пікір алмасып жауап бер:

A. Бүгінгі сабақтан қандай маңызды мәлімет алдыңыз?

B. Бүгінгі сабақтан алған білімді күнделікті тұрмыста қалай қолданған болар едіңіз?

C. Қай тақырыпты игеру оңай болды?

D. Егер сізде қиындық тудырған, игерілмей қалған ақпарат болса оны игеруді қалай жүзеге асырар едіңіз?

Үйге тапсырма: № 141

Нәтижені талдайды


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!