Сабақтың
басы
2
минут
5
минут
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Психологиялық
ахуал
«Интуицияңыз жақсы
дамыған ба?» тест
Үй жұмысын тексеру. QR
сode арқылы өз жауаптарын тексерді
Алдыңғы білім.
Сұрақ-жауап. Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
-Дәрежелік функция
интегралы формуласы
қандай?
-Интегралдаудың
қандай қасиеттерін
білесіздер?
Жаңа сабақтың
тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға
болжату.
Дағды: сабаққа мақсат қою
дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы
қалыптасады.
Құндылыққа
баулу: Қазақтың ұлттық
ою-өрнегі
|
Мұғаліммен
амандасады.
Сүретке қарап,
интуициясын тексереді.
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап беріп, білімдерін
тексереді.
Сабақ мақсатын өздері
болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау
критерийімен танысады.
|
Оқушылардың өткен сабақ
бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері
байланыс беріледі.
«Жарайсың»
«Керемет», «Жақсы» деген
мадақтау
сөздерді қосып ынталандыру.
|
QR
code
Қол көтеру құралы
(фонарик)
|
Сабақтың ортасы
12 минут
|
Оқыту
түрі: Жұптық жұмыс.
«Жұлдызды жұп» әдісі
№1
тапсырма. Иррациональ теңдеуді
шешу әдістері қандай.
Мысалдар
келтіріңіз.
Дағды: Тыңдай білу, ұжымдық
шешім қабылдау, бір бірімен байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас,
болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
Мақсатқа
оралу: - иррационал теңдеудің
анықтамасын ажырату
Талқылау
сұрақтары.
-
Есепті шығару барысында
қандай ережені пайдаландық?
-
Қандай қиындық
туындады?
|
Жұмыс дәптерге қажетті
мәліметтерді жазады.
Жұптық
тапсырманы уақытылы
орындайды
|
Бағалау
критерийі:
иррационал теңдеудің
анықтамасын ажыратады Дескриптор:
- қасиеттерін
қолданады;
- нақты көрсеткшті
дәрежелік ---ережесін қолданады;
-
Түрі- өзара
бағалау
|
Үлестірме
қағаздар
Оқулық
|
14 минут
|
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
№2
тапсырма.
1.
Тапсырма. , жауабы: х=3
2. Тапсырма. , жауабы:
х=2
3.
Тапсырма ,
Мақсатқа
оралу. нақты көрсеткішті
дәрежелік функцияның интегралын табу; нақты көрсеткішті дәрежелік
функцияның интегралын қолдану;
Талқылау
сұрақтары.
-
Есепті шығару барысында
қандай ережені пайдаландық?
-
Қандай қиындық
туындады?
№3 тапсырма.
№14.3-есеп
Мақсатқа
оралу. нақты көрсеткішті
дәрежелік функцияның интегралын табу; нақты көрсеткішті дәрежелік
функцияның интегралын қолдану;
Талқылау
сұрақтары.
-
Есепті шығару барысында
қандай ережені пайдаландық?
Қандай қиындық
туындады?
|
Берілген тапсырмаларды
орындайды. Жауаптарын негіздейді.
|
Бағалау
критерийі:
ММЖ-сін
ажырату
Дескриптор:
қасиеттерін
қолданады;
- нақты көрсеткшті
дәрежелік ---ережесін қолданады;
-
Бағалау
критерийі:
ММЖ-сін
ажырату
Дескриптор:
қасиеттерін
қолданады;
- нақты көрсеткшті
дәрежелік ---ережесін қолданады;
-
Жалпы балл-10
балл
Түрі- өзін-өзі
бағалау
|
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
4 минут
Үй тапсырмасы:3
минут
|
Кері байланыс.
Әдісі: «Сабақтан шығу билеті»
Рефлексия
Оқушыларға «Плюс, минус,
қызықты» рефлексия беріліп, кері
байланыс жасалады.
Үйге тапсырмасы :
14.5-14.6 есептер
|
Оқу бойынша қорытынды
жүргізіледі. Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын
талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|