Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 минут
Маңызды тұжырым.
8
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Амандасу, түгендеу .
Психологиялық ахуал
орнату.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпқа шолу
Барлық оқушы қатысады.
|
Амандасады.
Кезекші сыныпты
түгендеп, есеп береді.
«Көршіңді тексер» әдісі арқылы
бір-бірінің үй тапсырмаларын тақтадағы дұрыс жауаппен
тексереді.
Карточкадағы сұрақтарға
ауызша жауап беріп, қасиеттерін тақтаға
жазады.
|
Бағалау парағымен жұмыс.
Үй тапсырмасын толық орындағаны үшін 1 балл
алады.
Карточкадағы сұрақтарға
дұрыс жауап берсе 1 балл алады.
|
Оқулық, дәптер,
интерактивті тақта, тақта.
|
Топтық жұмыс
7
минут
|
Топтық
жұмыс
|
Берілген тапсырманы
топта талқылап, плакатқа берілген есепті шығарады. Ізделінді шаманы
анықтайды.
|
Дескриптор:
-рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолданады-1б
-санды рационал
көрсеткішті дәреже түрінде
жазады-1б
|
Оқулық, плакат,
үлестірмелі қағаздар.
|
Жеке жұмыс
10 минут
|
Оқулықтағы
№14.5
есеп.
Тақтада және
орындарында жеке орындауға
тапсырылады
|
Оқулықтағы тапсырмамен
тақтада және орындарында жеке жұмыс
жасайды.
|
Дескриптор:
-Иррационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолданады-1б
-өрнекті ықшамдайды -1б
өрнектің мәнін табады
-1б
|
Оқулық, дәптер, тақта, бағалау
парағы.
|
Жұптық жұмыс
8
минут
|
«Кестені толтыр
әдістері
«Сәйкестендіру»
«Дешифратор
Есептеу, алынған
нәтижесін кілтпен
сәйкестендіру.
«Дәреже көрсеткіші»
терминін анықтаған неміс математигінің
фамилиясы.
1) 2) 3) 4) 5) 6)
7) 
Л
|
Т
|
Н
|
Р
|
Ш
|
О
|
Ь
|
И
|
Е
|
Ф
|
К
|
А
|
Д
|
Ю
|

|
9
|
5
|
11
|
-2
|

|
20
|

|

|
1
|
3
|
8
|
64
|
2
|
|
Ресурстармен танысады.
Жұптық жұмыс жасайды.
|
Дескриптор:
-рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолданады-1б
-
өрнектің
мәнін табады– 1б
|
Үлестірмелі қағаздар, дәптер, бағалау
парағы.
|
Сабақты бекіту
«Тест»
7 минут
|
ҰБТ кездесетін
есептерден тест
тапсырмалары.
|
Үлестірмелі қағаздағы тест тапсырмасын жеке
орындайды.
|
Дескриптор:
-1-5 балл аралығында- 0
балл
-6-8 дұрыс жауап– 1
балл
-9-10 дұрыс жауап -2
балл
|
Үлестірмелі қағаздар, бағалау
парағы.
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
3 мин.

|
«БББ» әдісі арқылы тақырып
бойынша кері байланыс жүргізуге және бағалау парағымен жұмыс жасау
ұсынылады
|
Бүгінгі сабақта
Толық түсінгенін, сұрақтары барын, қиындықтар болғанын
жазады.
Үй
тапсырмасы:
№ 14.8
есеп.
Иррационал көрсеткішті
дәреже қасиеттерін жаттау.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Оқулық, дәптер, үлестірме қағаз, бағлау
парағы.
|