«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі»бастауыш сынып зерттеуші –мұғалімі Шакенова Гульназ Сапиолдановнаның «Іс – әрекетті зерттеу» үдерісі бойынша жұмыс жоспары
Зерттеу сұрағы: Оқушылардың түрткі сұрақтар арқылы сөйлеу дағдысын дамыта аламын ба?
Зepттeу мақсаты: Әдебиеттік оқу пәнінен оқушылардың түрткі сұрақтар арқылы сөйлеу дағдысын дамыту.
Күтілетін нәтиже: Түрткі сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың еркін сөйлеу, өз ойын жүйелі жеткізу.
|
№ |
Атқарылатын жұмыс |
мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін 4 «Д» сыныбына диагностика жасау |
қаңтар |
Шакенова Г.С |
|
2 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін сынып оқушыларының білім-білік дағдыларын тексеріп, талдама жасап қарау |
қаңтар |
Шакенова Г.С |
|
3 |
Әдебиеттік пән бойынша тиімді стратегиялармен, әдіс тәсілдер жинақтау , танысу |
қаңтар |
Шакенова Г.С |
|
4 |
Бірінші зерттеу сабағын өткізу Біз қиялдай аламыз. Толағай |
ақпан |
Шакенова Г.С |
|
5 |
Екінші зерттеу сабағын өткізу |
ақпан |
Шакенова Г.С. |
|
6 |
Үшінші зерттеу сабағын өткізу Күш атасы. Балуан |
ақпан |
Шакенова Г.С |
|
7 |
Төртінші зерттеу сабағын өткізу Су- тіршілік көзі. Ақбас торғай |
наурыз |
Шакенова Г.С. |
|
8 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін сыныпқа қорытынды диагностика жасау |
наурыз |
Шакенова Г.С |
|
9 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін сынып оқушыларының қорытынды білім- білік дағдыларына талдау жасау |
наурыз |
Шакенова Г.С |
|
10 |
Зерттеу сабақтарының рефлексивті есептерін жазу |
наурыз |
Шакенова Г.С |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Іс -әрекетті зерттеу
Іс -әрекетті зерттеу
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі»бастауыш сынып зерттеуші –мұғалімі Шакенова Гульназ Сапиолдановнаның «Іс – әрекетті зерттеу» үдерісі бойынша жұмыс жоспары
Зерттеу сұрағы: Оқушылардың түрткі сұрақтар арқылы сөйлеу дағдысын дамыта аламын ба?
Зepттeу мақсаты: Әдебиеттік оқу пәнінен оқушылардың түрткі сұрақтар арқылы сөйлеу дағдысын дамыту.
Күтілетін нәтиже: Түрткі сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың еркін сөйлеу, өз ойын жүйелі жеткізу.
|
№ |
Атқарылатын жұмыс |
мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін 4 «Д» сыныбына диагностика жасау |
қаңтар |
Шакенова Г.С |
|
2 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін сынып оқушыларының білім-білік дағдыларын тексеріп, талдама жасап қарау |
қаңтар |
Шакенова Г.С |
|
3 |
Әдебиеттік пән бойынша тиімді стратегиялармен, әдіс тәсілдер жинақтау , танысу |
қаңтар |
Шакенова Г.С |
|
4 |
Бірінші зерттеу сабағын өткізу Біз қиялдай аламыз. Толағай |
ақпан |
Шакенова Г.С |
|
5 |
Екінші зерттеу сабағын өткізу |
ақпан |
Шакенова Г.С. |
|
6 |
Үшінші зерттеу сабағын өткізу Күш атасы. Балуан |
ақпан |
Шакенова Г.С |
|
7 |
Төртінші зерттеу сабағын өткізу Су- тіршілік көзі. Ақбас торғай |
наурыз |
Шакенова Г.С. |
|
8 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін сыныпқа қорытынды диагностика жасау |
наурыз |
Шакенова Г.С |
|
9 |
«Іс- әрекетті зерттеу» үдерісін жүргізетін сынып оқушыларының қорытынды білім- білік дағдыларына талдау жасау |
наурыз |
Шакенова Г.С |
|
10 |
Зерттеу сабақтарының рефлексивті есептерін жазу |
наурыз |
Шакенова Г.С |
шағым қалдыра аласыз













