Материалдар / іс-әрекет: «Еңбектеу» денешынықтыру ортаңғы топ
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

іс-әрекет: «Еңбектеу» денешынықтыру ортаңғы топ

Материал туралы қысқаша түсінік
денешынықтыру іс-әрекеті ойын түрінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2024
150
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты

97»Ақмарал» бөбекжай-бақшасы




Ұйымдастырылған іс-әрекет: «Еңбектеу»


«Таңшолпан» Ортаңғы тобы



Picture 2


Кеутаева Ж.А



2022 оқу жылы

Өткізген күні: 22.11.2022ж

Ұйымдастырылған іс-әрекет «Еңбектеу»

Физикалық қасиеттер(Педогог жетекшілігімен жүргізілетін қимылды ойын)

Мақсаты : Доғаның астымен, үстелдің үстімен еңбектеу, Нұсқаушының берген белгісіне қарай жылдам жетуге үйрету.

Педагогикалық тәсіл: Нұсқау беру, яғни балаға қалай жасау керектігін түсіндіре

отырып,өз бетінше әрекет етуге жетекшілік ету, бір нәрсені жасату арқылы ойын

түйіндеуге баулу

нысанаға дейін еңбектеп жеткен баланы мақтау, түрлі-түсті шарлар беру)

Д дағдылыр: Физикалық дағдылар

Физикалық белсенді болу, сенсомоторлық дағдыларды жаттықтыру арқылы

қозғалыс пен кеңістікті түсіну, кеңістіктік түсінікті дамыту және белсенді,

салауатты денені дамыту


Саралау стратегиясы: қарқын, жылдамдық, уақыт


  • Тәрбиеші баланың жеке даму қарқына сәйкес тапсырманы орындау жылдамдығын екеруі.

Бақылау әдісі мен түрі: Жазбалар жүргізу

Белгілі бір уақыт кезеңінде бала туралы барлық байқағандары жөнінде жазбаша

есеп.Мұнда баланың не айтқан, оған қатысты басқалардың әрекеттері н,ен кері байланысы қамтылды.

Бақылау критерийлері:

1.Доғаның астымен, үстелдің үстімен еңбектей алады

2 Кезегімен еңбектейді

3. Нысанаға дейін төрттағандап еңбектейді

4 .Шарды түсіне қарай орналастырады


Ойын барысы:


Ал, балалар тұрайық

Алақанды ұрайық

Оңға қарай иіліп

Солға қарай иіліп

Бір отырып,бір тұрып

Бір тынығып алайық


-Балалар, менің қолымда «сиқырлы қапшық» оның ішінде не бар екен?

  • Шар


-Өте дұрыс, енді осы шарды тістелеп , белгілі нысанаға дейін жарып қоймай, домалақшаның ішіне , түсіне қарай орналастырамыз

Ойын барысында педогогикалық тәсілді қолданып , нұсқау бойынша уақытқа қарай жылдам жетуді түсіндіріп, балалардың көңілін өзіме аударып, ойынды балаларға жылдам қарқынмен нысанаға дейін , шарды тісімен тістеп, бірінші доғаның астымен, сосын тақтайша үстімен алақанмен тізелеп төрттағандап еңбектеп, тістеп алған шарымды, жерде жатқан төрт -түсті шеңбердің түсіне қарай шарды орналастыруды көрсеттім

Рефлекция:

- Бүгінгі тапсырма сендерге ұнады ма?

Барлығың керемет тапсырманы орындап шықтыңдар, уәде бергендей мына шарларды сендерге сыйға беремін


Күтілетін нәтижелер:

Тапсырманы орындай алды;

Еңбектеуді, түстерді ажырата білді

Татулықпен,кезегімен орындауды қолдана білді

Picture 2





Picture 6 Picture 4





Picture 8









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!