Ішкі энергия, ішкі энергияны өзгерту тәсілдері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ішкі энергия, ішкі энергияны өзгерту тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне жаңартылған мазмұнға сай жұмыс жасау үшін пайдалануға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Е.Г.Инирбекова

Пәні:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

Мектеп: Р.Толқымбекұлы атындағы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Райымбе А

Сынып: 8

Қатысушылар саны: 7

Қатыспағандар:0

Сабақ тақырыбы

Ішкі энергия,ішкі энергияны өзгерту тәсілдері.

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

8.3.2.1.дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдерін сипаттау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар істей алады:

Дененің ішкі энергия ұғымының физикалық мағынасы жайлы мағлұмат алу,ішкі энергияның өзгеру тәсілдерін атап беру

Көптеген оқушылар істей алады:

Ішкі энергияның не себепті дене жұмыс істегенде көбейіп,дене жұмысын тоқтатқанда азаятынын түсіндіру

Кейбір оқушылар істей алады:

Ішкі энергияның дене жылдамдығына емес,молекула жылдамдығына тәуелді екенін және оның кеңістіктегі орнын дәлелдеп беру


Бағалау критериі

-Дененің ішкі энергия ұғымының физикалық мағынасы жайлы мағлұмат алады,ішкі энергияның өзгеру тәсілдерін атап бере алады

-Ішкі энергияның не себепті дене жұмыс істегенде көбейіп,дене жұмысын тоқтатқанда азаятынын түсіндіре алады

-Ішкі энергияның дене жылдамдығына емес,молекула жылдамдығына тәуелді екенін және оның кеңістіктегі орнын дәлелдеп бере алады;

Тілдік мақсаттар




Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Энергия

Энергия

Energy

Потенциялдық

энергия

Потенциальная энергия

potential energy

Кинетикалық энергия

Кинетическая энергия

Kinetic energy

Ішкі энергия

Внутренная энергия

Internal energy

Сақталу заңы

Закон сохранения

Conservation law



Құндылықтарды дарыту





Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Өндірісті ғылым мен біліммен байланыстыру,ғылыми білімін тәжірибеде қолдану.Cынды құрметпен және байсалды қабылдай отырып,басқалардың жұмысын бағалай білу қабілетін дамыту.Құндылықтарды дарыту берілген тапсырмалар көмегімен жүзеге асады.

Пән аралық байланыс

Сабақта пәнаралық байланыс география пәні-шықтың түсуі,т төменгі температурада түманның түсуі.Сабақты түсіндіруде қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын тілдерінде сауатты сөйлеуді қадағалау.

АКТ-ны қолдану дағдылары

Осы сабақта оқушылар әр түрлі ақпарат көздерінен алынған мәліметтерге сүйене отырып өз қажеттіліктерін қанағаттандыра алады.

Қосымша білім



Қозғалыстағы кез келген дене жұмыс істеуге қабілетті-егер дене жұмыс істеуге қабілетті болса, онда оның энергиясы бар екенін еске түсіру. (физика 7 сынып)

Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)



Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин




(W)

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу,психологиялық көңіл –күйін байқау.



2. Үй тапсырмасын тексеру-“Микрафон” әдісі әр топқа екі сұрақтан беріледі.

  • Температура дегеніміз не?



  • Цельсий шкаласы дегенді қалай түсінесіндер?



  • Температураның абсолют нөлі дегеніміз не?

  • Абсолют температураның шкаласы бойынша дені сау адам денесінің температурасы неге тең?

  • Кельвин шкаласы-

  • Қандай процесс жылу алмасу деп аталады?

3.Топқа бөлу. “Сиқырлы сөздер” әдісі-оқушыларға бірдей қызыл түсті қағазға жылу, ішкі энергия, температура деген физикалық термин сөздер таратылып беріледі,сөздер бойынша топқа бөлінеді.



1 топ-Жылу

2 топ-Ішкі энергия

3 топ-Температура









Таратпа материалдары



























Қызыл түсті қағаз

Сабақтың ортасы

20 мин


(G)

Жаңа сабақты меңгерту.

1. Құпия затәдісі. Әр топқа сабақ тақырыбымен байланысты ерекше бір сурет беріледі. Оқушылар суретте берілген затқа байланысты сөйлем жазады. Әр топ жазған сөйлемдерін бір бірімен алмасып қарсы топтар қандай зат екенін табады.























2.”Миға шабуыл” әдісі-мақал мәтелдер арқылы физикалық шаманы табу

  • Отты үрлеген жағады,шындықты іздеген табады-(ішкі энергия)

  • Қазан отпен,адам кимылмен қызады-(ішкі энергияны өзгерту тәсілдері)

  • Ас-адамның арқауы-(энергия)

3.Ойлан,жұптас,бөліс әдісі

  • Газ ұлғайғанда оның ішкі энергиясы қалай өзгереді? Мысал келтір

  • Неге алақанымызды бір біріне үйкегенде қызып кетеді?

  • Температурасы 00С дененің ішкі энергиясы бола ма?

  • Велосипед доңғалағына жел үргенде насос қызып кетеді?

  • Белгілі бір дене қатты,сұйық,газ тәрізді күйде бола алады.Қандай күйде дененің ішкі энергиясы артық немесе кем болады?

  • Диірменнен жаңа шыққан ұн ыстық болады. Неге?

4.”Ортақ тұжырым әдісі Эксперименттік тапсырма видеоролик

Жұмыс істеу арқылы ішкі энергияның өзгеруін зерттеу.(тиын,қатырма қағаз немесе ағаш тақта)





5.Семантикалық карта

Дененің t-сы артқан сайын

U

Ішкі энергияның өзгерісі

Киловатт*сағат

Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама

Денені құрайтын бөлшектердің ретсіз қозғалысы мен өзара әрекеттесу энергиясы

Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі

U

Ішкі энергияның белгіленуі

Ішкі энергиясы да артады

Дененің ішкі энергиясы

Энергия





Слайд





































































































Bilimland.kz видеоролик









Слайд

Сабақтың аяғы

10мин

















Бағалау

3 мин

Венн диаграммасы

Ішкі энергия Механикалық энергия







Бағалау критерий

Дискриптор

Ішкі энергия ұғымының мағынасын біледі

  • Ішкі энергияның анықтамасын айта алды

  • Ішкі энергияға мысалдар келтіре алды


Дененің ішкі энергияның өзгерту тәсілдеріне мысалдар келтіре отырып эксперименттік тапсырмаларды орындай алады

  • Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдерін білді

  • Денемен жұмыс істегенде, жылу берілгенде дененің ішкі энергиясының артатынын білді



Кері байланыс Желкенді қайық


Үйге тапсырма: Ішкі энергия туралы эссе жазу



































































Ғаламторды пайдалану





Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?





Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?





Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

Сабақ барысында оқушыларға микрафон әдісін қолдана отырып барлық оқушыға бағытталған сұрақтар беру арқылы логикалық ойлауын дамытады.Құпия зат әдісі арқылы жаңа сабақты меңгертуде жаңа сабақтың мазмұнын ашады және оқушылардың өздігінен ізденіп,суреттерді пайдалана отырып тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға топтық жұмыс жасап,бір бірімен ынтымақтасып жұмыс жасайды.Миға шабуыл әдісін қолдануда оқушылардың еркін сөйлеу дағдылары қалыптасады.Ойлан,жұптас,бөліс әдісі арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын мысалдар келтіре отырып негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға қызығушылығын арттыруға ықпал жасаймын.Ортақ тұжырым әдісінде өз бетінше жұмыс жасай алмайтын топтың көмегін қажет ететін,сабаққа қызығушылығы жоқ оқушының қажеттілігін ескере отырып тапсырманы орындауда бағыт бағдар бере отырып сөзбен қолдау көрсетіп ынталандырып отырамын .Семантикалық карта әдісінде топпен талқылау арқылы білім деңгейі әр түрлі оқушылардың қажеттілігіне қарай кестемен берілген тапсырманы орындатамын, айтылым,жазылым дағдылары қалыптасады.Венн диаграмасында барлық оқушыға бағытталған нұсқау бере отырып олардың әрқайсысының өздерінен нені түсінгендеріне көз жеткіземін.











Сабақтың әр бөлімінде оқушыларды мақтау сөздер жазылған суреттер беріп отырамын.Қалыптастырушы бағалау арқылы пәнге деген қызығушылығын арттырамын.Бағалау критерийі,дискрипторлар арқылы жұлдызшалар беріп отырамын

Оқушылардың физика кабинетінде қауіпсіздік техниканы ұстануы.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2018
1437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі