Материалдар / Ислам ілімдерін оқыту әдістемесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ислам ілімдерін оқыту әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр бір мұсылманға қажетті білім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2020
323
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары №1


Топ

23-9-71

23-9-72

23-9-73

23-11-82

Дәрістің өткізілетін күні






Пән аты: Ислам ілімдерін оқыту әдістемесі

Оқытушы: Сманова Б

Дәрісхана: №___

Дәрістің түрі: Практикалық сабақ (Жаңа сабақ )

Оқыту әдісі: Мәселелік әдіс

Дәрістің тақырыбы: Діни білім беру мақсаты мен міндеттері

Дәрістің мақсаты: Дін ғылымын өмірмен байланыстыра оқыту, діни шығармалардың тәрбиелік мәнін тиімді пайдалану, білім алушыларды өз беттерімен діни шығармаларды оқуға қызығушылығын қалыптастырып, өз тарапынан ойланып-толғануға тәрбиелеу, таным әдісіне үйрететіні.

Дамытушылық: Қоғамдағы діннің маңыздылығын ұғындырып, дінді басқаларға жеткізуде түрлі тәсілдерді үйренеді;

Тәрбиелік: Студенттердің ілімге амал етуге және ілімді басқаларға үйретуге шақыру

Дәріске қолданылатын көрнекі құралдар: Сабаққа қатысты суреттер, стикерлер

Дәріс барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут): Сәлемдесу, дәрісхана тазалығы, студенттердің қатысымын түгелдеп, сабаққа дайындықтарын тексеру және студенттердің назарын сабаққа аудару.

ІІ. Студенттерді мына тақырып бойынша тексеру (30 минут):

Сұрақтар:

  1. Дін деген не?

  2. Діннің қоғам дағы орны қандай?

ІІІ. Сабақты өткізуді ұйымдастыру (30 минут):

Ислам ілімдерін оқыту әдістемесінің алдына қоятын мақсаты-дін ғылымын өмірмен байланыстыра оқыту, діни шығармалардың тәрбиелік мәнін тиімді пайдалану, білім алушыларды өз беттерімен діни шығармаларды оқуға қызығушылығын қалыптастырып, өз тарапынан ойланып-толғануға тәрбиелеу, таным әдісіне үйрететіні.

Ислам ілімдерін оқытудың басты мақсатын, міндеттерін, діни шығармалардың өзіндік заңдылықтарын, ерекшеліктерін, діннің тәрбиелік мақсатын, діни білім берудің жүйелі, бірізділік принциптерін қарастыруы.

Ислам ілімдерін оқыту – ғылым, шығармашылық процесті оқыту әдістері. Оқыту барысының нәтижелі, жемісті болуы мұғалім әдістемесі мен шеберлігіне байланыстылығы. Оқыту процесі оқыту әдістері арқылы жүзеге астындығы. Ислам ілімдерін оқытуда сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, тәжірибелік әдіс, түсіндірмелі – иллюстративтік әдіс, эвристикалық әдісі (ішінара іздендіруші) әдіс, зерттеу әдісі ерекше екендігі.


ІV. Сабақты өткізуге нұсқау беру (20 минут): Дін тақырыбында ой толғау

V. Сабақты қорытындылау және бағалау (5 минут): Тақырыпты сұрақтар арқылы қортындылау, студенттерді сабаққа қатысуына байланысты бағалау;

VІ. Үй тапсырмасы: Ілім жайында мәліметтер іздестіру ж


Әдіскер: ______________

Оқытушы: _______________________










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!