Сабақ тақырыбы: Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды (1 сағат) | Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы ЖББ №16 ОМ |
Уақыты: 17-19.10.2017ж | Мұғалімнің аты - жөні: Сайырова З. |
Сынып: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіруЖетістік критерийі: Арабтар тарихындағы негізгі оқиғаларды уақыт сызығында көрсетуӨз таңдауын аргументпен бекітіп, мысал келтіредіӨзгерістерді экономикалық, саяси, мәдени, әлеуметтік топтарға бөледіҚорытынды жасайды. |
Сабақ мақсаты | Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалардың арабтар өміріне әкелген өзгерістер мен әсерлерін анықтайды. |
Сабақтын түрі | аралас |
Тілдік мақсаттар | Ислам, пайғамбар, халиф, әмір, әмірлік, Аббасидтер, Омейядтар, әулет. |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Феодализм, феодалдық экономика, феодалдық қоғам, қолөнердің ауылшаруашылығынан бөлінуі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың қезеңдері | Сабақта орындалатын іс - әрекеттер
| Оқыту ресурстары |
Басы10 мин
| БЫМБ Исламның пайда болуы мен Мұхаммед пайғамбардың өмірбаяны туралы бейне материал көрсету.Бейнероликті көру барысында екі жуан, екі жіңішке сұрақ құрастыру.Б Сыныпқа сұрақ:Негізгі оқиға деген не?Неге оларды осылай атайды?Б Сыныппен бірге негізгі оқиғаны бағалау критерийін жасау. Қандай жағдайда біз оны негізгі оқиға дейміз?
| Исламның пайда болуы мен дамуы.Видео «араб жаулап алулары» |
Ортасы30 мин
| Ж Берілген ғаламтордағы А және В ресурстеры мен атласты қолданып оқушылар уақыт сызығында исламның пайда болуы мен таралуының негізгі оқиғаларын тізімге түсіру.Т Топта исламның пайда болуы мен таралуын 750 жылға дейінгі үш өзгеріс мезімін табу керек.
Б Топта талқылау. Әр топ негізгі оқиғаны ПОПС (ПТМС) Позиция, Түсіндіру, Мысал, Салдар әдісімен дәлелдеу.
Т С және Д ғаламтор ресурстарын қолданып уақыт сызығында 661 мен 1258 жылдар аралығындағы Омейядтар мен Аббасидтер әулетіндегі негізгі өзгерістерді көрсету.Өзгерістер тізімін жасап, төмендегідей топтастыру. СаясиМәдени экономикалық әлеуметтік.Т Үш негізгі оқиғаны дәлелдеу
| «Уақыт сызығын» құрастыруға раналған ресурстарВ) Ислам және арабтарС) https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%85%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%84%D0%B0%D1%8D) http://hist-world.com/istoriya-srednikh-vekov-golin-kuzmenko-lojberg/363-arabskij-khalifat.html
|
Соңы5 минут.
| Ж Уақыт сызығындағы 610 мен 1258 жылдар аралығындағы негізгі оқиғаларды көрсетіп, өз жауаптарын дәлелдеу. |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдануҚұндылықтарменбайланыс(тәрбие элементі)
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (
| Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|