Материалдар / "Ислам тарихы 610 және 1258 жылдары тарихта қандай орын алды"

"Ислам тарихы 610 және 1258 жылдары тарихта қандай орын алды"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мқхаммед пайғамбардыі арабтарға әкелген жаңалығын түсінеді. Арабтардың ислам дінін қандай жолмен қабылдағанын біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
638
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды (1 сағат)Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы ЖББ №16 ОМ
Уақыты: 17-19.10.2017жМұғалімнің аты - жөні: Сайырова З.
Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіруЖетістік критерийі:
  • Арабтар тарихындағы негізгі оқиғаларды уақыт сызығында көрсету
  • Өз таңдауын аргументпен бекітіп, мысал келтіреді
  • Өзгерістерді экономикалық, саяси, мәдени, әлеуметтік топтарға бөледі
  • Қорытынды жасайды.
  • Сабақ мақсатыИсламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалардың арабтар өміріне әкелген өзгерістер мен әсерлерін анықтайды.
    Сабақтын түріаралас
    Тілдік мақсаттарИслам, пайғамбар, халиф, әмір, әмірлік, Аббасидтер, Омейядтар, әулет.
    Алдыңғы меңгерілген білім

    Феодализм, феодалдық экономика, феодалдық қоғам, қолөнердің ауылшаруашылығынан бөлінуі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың қезеңдеріСабақта орындалатын іс - әрекеттер

    Оқыту ресурстары
    Басы10 мин

    БЫМБ Исламның пайда болуы мен Мұхаммед пайғамбардың өмірбаяны туралы бейне материал көрсету.Бейнероликті көру барысында екі жуан, екі жіңішке сұрақ құрастыру.Б Сыныпқа сұрақ:Негізгі оқиға деген не?Неге оларды осылай атайды?Б Сыныппен бірге негізгі оқиғаны бағалау критерийін жасау. Қандай жағдайда біз оны негізгі оқиға дейміз?

    Исламның пайда болуы мен дамуы.Видео «араб жаулап алулары»
    Ортасы30 мин





    Ж Берілген ғаламтордағы А және В ресурстеры мен атласты қолданып оқушылар уақыт сызығында исламның пайда болуы мен таралуының негізгі оқиғаларын тізімге түсіру.Т Топта исламның пайда болуы мен таралуын 750 жылға дейінгі үш өзгеріс мезімін табу керек.

    Б Топта талқылау. Әр топ негізгі оқиғаны ПОПС (ПТМС) Позиция, Түсіндіру, Мысал, Салдар әдісімен дәлелдеу.

    Т С және Д ғаламтор ресурстарын қолданып уақыт сызығында 661 мен 1258 жылдар аралығындағы Омейядтар мен Аббасидтер әулетіндегі негізгі өзгерістерді көрсету.Өзгерістер тізімін жасап, төмендегідей топтастыру.
  • Саяси
  • Мәдени
  • экономикалық
  • әлеуметтік.
  • Т Үш негізгі оқиғаны дәлелдеу

    «Уақыт сызығын» құрастыруға раналған ресурстарВ) Ислам және арабтарС) https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%85%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%84%D0%B0%D1%8D) http://hist-world.com/istoriya-srednikh-vekov-golin-kuzmenko-lojberg/363-arabskij-khalifat.html



    Соңы5 минут.

    Ж Уақыт сызығындағы 610 мен 1258 жылдар аралығындағы негізгі оқиғаларды көрсетіп, өз жауаптарын дәлелдеу.

    Қосымша ақпарат
    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдануҚұндылықтарменбайланыс(тәрбие элементі)

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    ДОТІЖО: А.Т.Дуйсенова
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ