Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Психологиялық ахуалды
жақсартуға қатысады
«Шам
әдісі»
Жақсы тілектер
уақыты
Құндылық мақсаты: Еңбекке,
еңбек адамдарына деген құрмет
көрсету
Үй тапсырмасын
пысықтау:
(«Қазақстан
көлдері»)
https://jeopardylabs.com/play/65677241d2
-
Өтебай Тұрманжанов қай жылы
дүниеге келді? (1905 жылы)
-
Ақын қандай көлге барайық деп
айтты? (Балқаш көл)
-
Қазірге кездегі көлердің
ластануының басты себебін айтыңдар (қоқыс тасталуы,зауыттардан
шыққан заттар)
-
«Экология» сөзін талда (грекше
«экос» - мекен, «логос» -
мекен)
-
«Эколог» кім? (қоршаған ортаны
қорғайтын адам)
-
Экология нені зерттейді?
(адамның тіршілік ортасымен қарым – қатынасын
зерттейді)
-
Өтебай Тұрманжанов дүниеген
келген ауыл? (Жалғызағаш)
-
Ақын Балқаш көлін қалай
суреттеді? («Балығы тайдай тулаған, Бақасы қойдай
шулаған)
-
Өтебай Тұрманжановтың
балаларға арналған неше жинағы бар?
(50)
-
Экологиялық мәселелер
шешілмесе қандай жағдаяттар орын алу мүмкін? (ауа бұзылады, адамның
өмір сүру ортасы өзгереді)
Жарайсыңдар!
Тақырыпты
ашу:
Балалар, айтыңдаршы, үйлеріңде
қандай үй жануарлары бар?
Өздерің қандай үй жануары
болғанын қалар едің?
Үлестірмелі суреттер бойынша
жұмыс
(ЖИ animal
4D)
Балалар, біз бүгін үй
жануарлары оның ішінде ит туралы
өтеміз;
Сабақтың
мақсаты:
Өз ойын
білдіреді
Шығармашылық жұмысқа
дағдыланады
Мұғалімнің көмегімен
шығарманың композициялық құрлымын сюжеттің басталуы,дамуы,
шиеленісуі,шарықтау шегі,шешімі)
анықтау
Балалар, алдымен бүгінгі
әңгіме авторы Бердібек Соқпақбаев аталарыңмен танысып
алайық:
AR/VR шынайылық кубы
(ЖИ)
1 –
тапсырма
«Көшер
кезде»
-
Әңгімені түсініп
оқу;
-
Мұғалімнің көмегімен
шығарманың композициялық құрлымын (сюжеттің басталуы,дамуы,
шиеленісуі,шарықтау шегі,шешімі)
анықтау;
-
Мысалы: Сюжеттің бастауы:
Майлыаяқты сипаттау; Дамуы:Байланған Майлыаяқ; Шиеленісуі: Үй
ішінің қалаға көшуі; Шарықтау шегі: Майлыаяқтың жаңа иесі; Шешімін
ұсыну;
-
Мәтінді оқығанда қандай
сезімде болдың?
-
Мәтіндегі негізгі ой
не?
2 –
тапсырма
Ұлттық құндылықты
дәріптеу
ФС
тапсырмасы
«Шаңырақ»
әдісі
«Жеті
қазына»
Әр киіз үйдің астындағы жеті
қазынаны таңдап, талдау
жасайды;
-
Жүйрік
ат
-
Қыран
бүркіт
-
Құмай
тазы
-
Берен
мылтық
-
Қанды ауыз
қақпан
-
Майланғыш
ау
-
Өткір
кездік
3 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
ФС
тапсырмасы
Саралау –
диалог
(жұмыс парағына бірлесе
отырып, өз нұсқаларын
жазады)
Ит иесінің орнында болсаңдар
не істер едіңдер?
СЕРГІТУ СӘТІ (оюлар
биі)
4 – тапсырма (топтық
жұмыс)
1
-топ
«Кардиограмма»
әдісі
Мәтінді оқығанда қандай
сезімде болғаныңды қағазға
түсір.

Қуаныш, реніш, қорқыныш,
шаттық
Сұрақ: неліктен ондай сезімде
болдың?
2 –
топ
Әбекеңнің қолында қаған
Майлыаяқтың тағдыры қалай болғанын топта талқылап
жазыңдар;
3 –
топ
Мәтіндегі кейіпкерлердің:
Зағипа,Еркін,Әбеке,Майлыаяқ – іс – әрекеттерін сипаттаңдар;
мінездеме беріңдер;
-
-
тапсырма
«Ақсүйек»
ойыны
1) Әңгіме авторы қай жерде
дүниеге келді? (Нарынқол)
2) Майлыаяқтың тұрқы қандай
еді? (тазы тұқымына ұқсас)
3) Майлыаяқ кішкентай
балаларға қалай қараған? (еркелеп бірге
ойнап)
4) Үй – іші қайда көшпекші?
(Алматы қаласына)
5) иттің егесінің аты?
(Еркін)
6) Зағипа Майлыаяқты үйдегі
кіммен қатар деді? (Жамал қызымен қатар
туған)
7) Еркін неліктен Майлыаяқты
қалаға алып кете алмады? (қалада дайын тұрған өз үйлері
болмағандықтан)
8) Әбекең Майлыаяқтың көңілін
аулау үшін не алып келді? (жарты таба
нан)
9) Шығарма автордың қай
романынан үзінді? («Өлгендер қайта
келмейді)
Үйге: ит туралы қызықты
деректер жинап келу;
«Білім шыңы» әдісі арқылы кері
байланыс береді
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Жасанды иетеллект арқылы
жануарларға шолу жасайды
Сабақ мақсатымен
танысады
Автордың өмірбаянына
шолу
Оқулықпен
жұмыс
-
Мұғалімнің көмегімен
шығарманың композициялық құрлымын (сюжеттің басталуы,дамуы,
шиеленісуі,шарықтау шегі,шешімі)
анықтау;
Жеті
қазына
Оларға не
жатады?
Анықтау
Талдау
Жұптаса отырып, ит иесінің
орнында не істерін жазады
Сергіту сәтіне
қатысады
Топтық жұмыстарды
орындайды
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйген тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|

Оқушылар алған ұпайларын
бағалау парағына
түсіреді
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Әңгімені түсініп оқиды – 1
б
Шығарманың композициялық
құрлымын анықтайды – 1
б
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды – 1 б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Жеті қазына түрлеріне дұрыс
таладу жасайды – 1 б
ҚБ: Өте
жақсы
Дескриптор:
Сұраққа жауап жазады – 1
б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Жарайсың!
Дескриптор:
Оқиға топта талдайды – 1
б
Өз тұжырымдарын ұсынады – 1
б
Өз ойларын дәледейді – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Тамаша
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
Жарайсың!
|
Слайд
https://jeopardylabs.com/play/65677241d2


Оқулық

Үлестірмелі
қағаз


|