-
Бекітемін:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 11.3 В IT Startup
Мектеп: 103 орта мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Мадетхан Лаззат
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақ тақырыбы
IT Startup пен жарнама
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
11.4.2.4 маркетингтік жарнама жасау (инфографика, бейне)
Сабақтың мақсаты
Маркетингтік жарнама жасау (инфографика, бейне)
Бағалау критерийлері
-
Инфографика дегеннің не екенін біледі;
-
Маркетинг жарнаманы (инфографика, бейне) қалай жасау керектігін сипаттай алады;
-
Инфографика жасайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезені
Сабақтың ортасы
Компьютерде орындайық
сабақтың соңы
Ой сергіту жаттығуы.
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
Мұғалім өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап
дұрыс жауабын табуға көмектеседі.
-
Startup-пен жұмыс істеу кезеңдері қандай?
Жаңа сабаққа бағытталған шағын зерттеу

Тапсырма:

№2 тапсырма: Сипаттама бойынша инфографиканың түрін анықта: әртүрлі типтегі әртүрлі ақпараттан жиналған инфографика, мысалы мәтін, кесте, сурет, бірақ ортақ тақырып біріктірілген. Дұрыс жауап: __________________________ Қосымша тапсырмалар: 1. Интернет желісінен инфографиканың әр түріне мысал табыңдар. 2. Инфографика жасауға мүмкіндік беретін ресурстарды тауып, оларды функционал, мүмкіндіктер, төлемнің болуы тұрғысынан сипаттаңдар. 3. Инфографиканың бірнеше мысалдарын табыңдар, инфографика түрін анықтаңдар және оны дизайнға қойылатын талаптар тұрғысынан бағалаңдар. Қалыптастырушы бағалау:
Сұрақтар:
1. Контент-маркетинг деген не?
Стартаптың алға жылжуында ол қандай рөл
атқарады?
2. Неге инфографика стартапты
жарнамалауға арналған жақсы құрал
делінеді?
3. Инфографиканың қандай түрлерін
білесіңдер?
4. Инфографикаға қандай талаптар қоя
аласыңдар? Сол талаптарды негіздеңдер.
Рефлексия
Оқушылар мына сөздерді қолдана отырып, сабаққа
түсініктеме жазады:
Бүгін мен мынаны білдім…
Мен мынаны үйрендім…
Мен мынаны түсіндім…
Мен мынаны жасадым…
Менің таңғалдырғаны…
Оқушылар жақсы қасиеттерін айтады
Алдымен әрбір оқушы қандай да бір мәселе бойынша (қатаң жеке жұмыс, ұзақтығы 1-2 минут) білгенінің барлығын есіне алады және дәптеріне жазады
Мұқият тыңдайды, талдайды, ортаға ойларын салады
Тапсырмаларды компьютерге орындайды.
Сұрақтарға жауап іздейдіү
Өзара бағалау
Ой бөліседі.
Үш шапалақ
ҚБ: Тапсырма соңында мұғалімнің
қорытынды бағалауы «Мадақтау сөздер» әдісі арқылы
оқушылардың сабаққа қатысу, тапсырманы орындау деңгейіне
қарай жүргізіледі. Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!.
Қалыптастырушы бағалау: Тапсырма соңында мұғалімнің қорытынды бағалауы «Мадақтау сөздер» әдісі арқылы оқушылардың сабаққа қатысу, тапсырманы орындау деңгейіне қарай жүргізіледі. Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!.
Дескриптер:
- инфографика түрлерін анықтайды;
-инфографика талаптарын біледі;
Кеспеқағаз дар
Интерактивті тақта
Opiq.kz
Компьютер
Ноутбук
Диск
Интернет желісі
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
IT Startup пен жарнама
IT Startup пен жарнама
-
Бекітемін:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 11.3 В IT Startup
Мектеп: 103 орта мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Мадетхан Лаззат
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақ тақырыбы
IT Startup пен жарнама
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
11.4.2.4 маркетингтік жарнама жасау (инфографика, бейне)
Сабақтың мақсаты
Маркетингтік жарнама жасау (инфографика, бейне)
Бағалау критерийлері
-
Инфографика дегеннің не екенін біледі;
-
Маркетинг жарнаманы (инфографика, бейне) қалай жасау керектігін сипаттай алады;
-
Инфографика жасайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезені
Сабақтың ортасы
Компьютерде орындайық
сабақтың соңы
Ой сергіту жаттығуы.
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
Мұғалім өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап
дұрыс жауабын табуға көмектеседі.
-
Startup-пен жұмыс істеу кезеңдері қандай?
Жаңа сабаққа бағытталған шағын зерттеу

Тапсырма:

№2 тапсырма: Сипаттама бойынша инфографиканың түрін анықта: әртүрлі типтегі әртүрлі ақпараттан жиналған инфографика, мысалы мәтін, кесте, сурет, бірақ ортақ тақырып біріктірілген. Дұрыс жауап: __________________________ Қосымша тапсырмалар: 1. Интернет желісінен инфографиканың әр түріне мысал табыңдар. 2. Инфографика жасауға мүмкіндік беретін ресурстарды тауып, оларды функционал, мүмкіндіктер, төлемнің болуы тұрғысынан сипаттаңдар. 3. Инфографиканың бірнеше мысалдарын табыңдар, инфографика түрін анықтаңдар және оны дизайнға қойылатын талаптар тұрғысынан бағалаңдар. Қалыптастырушы бағалау:
Сұрақтар:
1. Контент-маркетинг деген не?
Стартаптың алға жылжуында ол қандай рөл
атқарады?
2. Неге инфографика стартапты
жарнамалауға арналған жақсы құрал
делінеді?
3. Инфографиканың қандай түрлерін
білесіңдер?
4. Инфографикаға қандай талаптар қоя
аласыңдар? Сол талаптарды негіздеңдер.
Рефлексия
Оқушылар мына сөздерді қолдана отырып, сабаққа
түсініктеме жазады:
Бүгін мен мынаны білдім…
Мен мынаны үйрендім…
Мен мынаны түсіндім…
Мен мынаны жасадым…
Менің таңғалдырғаны…
Оқушылар жақсы қасиеттерін айтады
Алдымен әрбір оқушы қандай да бір мәселе бойынша (қатаң жеке жұмыс, ұзақтығы 1-2 минут) білгенінің барлығын есіне алады және дәптеріне жазады
Мұқият тыңдайды, талдайды, ортаға ойларын салады
Тапсырмаларды компьютерге орындайды.
Сұрақтарға жауап іздейдіү
Өзара бағалау
Ой бөліседі.
Үш шапалақ
ҚБ: Тапсырма соңында мұғалімнің
қорытынды бағалауы «Мадақтау сөздер» әдісі арқылы
оқушылардың сабаққа қатысу, тапсырманы орындау деңгейіне
қарай жүргізіледі. Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!.
Қалыптастырушы бағалау: Тапсырма соңында мұғалімнің қорытынды бағалауы «Мадақтау сөздер» әдісі арқылы оқушылардың сабаққа қатысу, тапсырманы орындау деңгейіне қарай жүргізіледі. Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!.
Дескриптер:
- инфографика түрлерін анықтайды;
-инфографика талаптарын біледі;
Кеспеқағаз дар
Интерактивті тақта
Opiq.kz
Компьютер
Ноутбук
Диск
Интернет желісі
-
шағым қалдыра аласыз













