«IT Startup» тарауы бойынша БЖБ №5
|
Оқу мақсаты
|
11.5.3.1 Startup (стартап) түсінігін баяндау; 11.5.3.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс принциптерін сипаттау 11.5.3.3 өнімді нарықта алға жылжыту және сату жолдарын сипаттау |
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану
|
|
Орындау уақыты |
30 минут |
Тапсырмалар
1) Анықтаманы толықтыр
Startup (ағылш. Startup company, Startup, тура аудармасы «_бастап _ келе жатқан») – операциялық қызметінің қысқа тарихы бар компания
[1]
2) Стартап құру схемасын таңда.
a) идея, атау, тұжырымдама, жоба, стартап;
b) ой, жоспар, атау, жоба, стартап;
c) идея, жоба, жоспар құру, визуализациялау, стартап;
d) талқылау, жүзеге асыру, атау, стартап.
e) тұжырымдама, құжаттарды толтыру, жүзеге асыру, стартап
Жауабы: а)
[1]
3) Сәйкестікті орнат.
Бір терминге екі сипаттама сәйкес келеді.
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Жауабы: 1) b, d 2) a, c
[2]
4) Қазақстандағы Crowdfunding платформасына мысал келтір _______________
Жауабы: start-time.kz
[1]
5) Сәйкестікті орнат.
|
|
|
|
|
|
|
|
Жауабы: 1b 2c 3a
[3]
6) Краудфандинг артықшылықтары мен кемшіліктерін анықта
|
Артықшылықтары |
Кемшіліктері |
|
a, d |
b, c |
-
Миға шабуыл,
-
наразылық банкротқа ұшырауы мүмкін
-
акцияларды сату қиын
-
БАҚ -на жариялау
[2]
7) Стартаптың алға жылжу жолын және оның мәнін сәйкестендір.
|
Тәсіл |
|
Негізі |
|
1. Email-маркетинг |
а) сатып алушылардың жақсы пікірлерімен жарнамалық трюктерді қолдану, науқан аяқталғанға дейін кері санау және т.б |
|
|
b) оқу хаттарын, ақпараттық бюллетеньдерді тарату. |
||
|
2. Жарияланымдар |
c) баннерлерді, бейне жарнамаларды, электрондық хабарландыру тақталарын пайдалану. |
|
|
d) мақсатты аудитория үшін сайттарды, оқу бейнелерін және басқа материалдарды пайдалану |
||
|
3. Әлейметтік желілер мен блогтар |
e) тұтынушыға қызықты тақырыпта пост жариялау және әлеуметтік медиада сілтеме орналастыру. |
Жауабы: 1b 2d 3a
[3]
8) Жарнамалаудың дәстүрлі маркетингтік әдістеріне: жарнама, жеке сату, қоғамдық байланыстар, өткізуді ынталандыру, тауар сапасын жақсарту жатпайды
Жауабы: тауар сапасын жақсарту
[1]
|
Бағалау критерийлері |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Ұпай |
|
Білім алушы |
|||
|
Startup (стартап) негізгі принциптерін сипаттау |
1 |
Анықтаманы толықтырады |
1 |
|
2 |
Стартап құру схемасын таңдайды |
1 |
|
|
3 |
Сәйкестікті орнатады |
2 |
|
|
Crowdfunding (краудфандинг) жұмысының принциптерін түсіндіру
|
4 |
Мысал келтіреді |
1 |
|
5 |
Сәйкестікті орнатады |
3 |
|
|
6 |
Краудфандинг артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды |
2 |
|
|
Өнімді жылжыту, сату процесін түсіндіру |
7 |
Стартаптың алға жылжу жолын және оның мәнін сәйкестендіреді |
3 |
|
8 |
Дұрыс тәсілді анықтайды |
1 |
|
|
Барлығы |
14 |
||
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«IT Startup» тарауы бойынша БЖБ №5 жауабымен
«IT Startup» тарауы бойынша БЖБ №5 жауабымен
«IT Startup» тарауы бойынша БЖБ №5
|
Оқу мақсаты
|
11.5.3.1 Startup (стартап) түсінігін баяндау; 11.5.3.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс принциптерін сипаттау 11.5.3.3 өнімді нарықта алға жылжыту және сату жолдарын сипаттау |
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану
|
|
Орындау уақыты |
30 минут |
Тапсырмалар
1) Анықтаманы толықтыр
Startup (ағылш. Startup company, Startup, тура аудармасы «_бастап _ келе жатқан») – операциялық қызметінің қысқа тарихы бар компания
[1]
2) Стартап құру схемасын таңда.
a) идея, атау, тұжырымдама, жоба, стартап;
b) ой, жоспар, атау, жоба, стартап;
c) идея, жоба, жоспар құру, визуализациялау, стартап;
d) талқылау, жүзеге асыру, атау, стартап.
e) тұжырымдама, құжаттарды толтыру, жүзеге асыру, стартап
Жауабы: а)
[1]
3) Сәйкестікті орнат.
Бір терминге екі сипаттама сәйкес келеді.
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Жауабы: 1) b, d 2) a, c
[2]
4) Қазақстандағы Crowdfunding платформасына мысал келтір _______________
Жауабы: start-time.kz
[1]
5) Сәйкестікті орнат.
|
|
|
|
|
|
|
|
Жауабы: 1b 2c 3a
[3]
6) Краудфандинг артықшылықтары мен кемшіліктерін анықта
|
Артықшылықтары |
Кемшіліктері |
|
a, d |
b, c |
-
Миға шабуыл,
-
наразылық банкротқа ұшырауы мүмкін
-
акцияларды сату қиын
-
БАҚ -на жариялау
[2]
7) Стартаптың алға жылжу жолын және оның мәнін сәйкестендір.
|
Тәсіл |
|
Негізі |
|
1. Email-маркетинг |
а) сатып алушылардың жақсы пікірлерімен жарнамалық трюктерді қолдану, науқан аяқталғанға дейін кері санау және т.б |
|
|
b) оқу хаттарын, ақпараттық бюллетеньдерді тарату. |
||
|
2. Жарияланымдар |
c) баннерлерді, бейне жарнамаларды, электрондық хабарландыру тақталарын пайдалану. |
|
|
d) мақсатты аудитория үшін сайттарды, оқу бейнелерін және басқа материалдарды пайдалану |
||
|
3. Әлейметтік желілер мен блогтар |
e) тұтынушыға қызықты тақырыпта пост жариялау және әлеуметтік медиада сілтеме орналастыру. |
Жауабы: 1b 2d 3a
[3]
8) Жарнамалаудың дәстүрлі маркетингтік әдістеріне: жарнама, жеке сату, қоғамдық байланыстар, өткізуді ынталандыру, тауар сапасын жақсарту жатпайды
Жауабы: тауар сапасын жақсарту
[1]
|
Бағалау критерийлері |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Ұпай |
|
Білім алушы |
|||
|
Startup (стартап) негізгі принциптерін сипаттау |
1 |
Анықтаманы толықтырады |
1 |
|
2 |
Стартап құру схемасын таңдайды |
1 |
|
|
3 |
Сәйкестікті орнатады |
2 |
|
|
Crowdfunding (краудфандинг) жұмысының принциптерін түсіндіру
|
4 |
Мысал келтіреді |
1 |
|
5 |
Сәйкестікті орнатады |
3 |
|
|
6 |
Краудфандинг артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды |
2 |
|
|
Өнімді жылжыту, сату процесін түсіндіру |
7 |
Стартаптың алға жылжу жолын және оның мәнін сәйкестендіреді |
3 |
|
8 |
Дұрыс тәсілді анықтайды |
1 |
|
|
Барлығы |
14 |
||
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз













