|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
IT Startyp |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Стартапты қалай іске қосу керек? |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым – қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі артады. 1. “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. 2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. 3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды. 4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. 5.Бағалайды. |
Жұлдыз 2 балл |
Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру Видеоны қарау арқылы тақырыппен танысады, талдайды. Білу және түсіну Стартап деген не? Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар. Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер? Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар: 4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер: Pre-seed Seed- «егін егу» Прототип Альфа-нұсқа Жабық бета-нұсқа Ашық бета-нұсқа Қолдану Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер. Топтық жұмыс: №1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.
№2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір. Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін табу. Pre-seed Seed- «егін егу» Прототип Альфа-нұсқа Жабық бета-нұсқа Ашық бета-нұсқа Дұрыс жауап: _____________________ Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың? Деңгейлік тапсырмаларды орында. Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген): А деңгейі. Кестені толтыр
В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет. С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса. Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар қойылады? |
Мұғалімді тыңдайды Видео қарайды 1-тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды |
|
Emaze платформасы арқылы 3D презентация |
|
Сабақтың соңы |
«А, В, С» әдісі. А – сұрақ қояды. В – жауап береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды |
. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
«Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз. 2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса. 3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта таныстырылым жаса |
|
|


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
IT Startyp
IT Startyp
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
IT Startyp |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Стартапты қалай іске қосу керек? |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым – қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі артады. 1. “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. 2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. 3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды. 4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. 5.Бағалайды. |
Жұлдыз 2 балл |
Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру Видеоны қарау арқылы тақырыппен танысады, талдайды. Білу және түсіну Стартап деген не? Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар. Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер? Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар: 4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер: Pre-seed Seed- «егін егу» Прототип Альфа-нұсқа Жабық бета-нұсқа Ашық бета-нұсқа Қолдану Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер. Топтық жұмыс: №1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.
№2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір. Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін табу. Pre-seed Seed- «егін егу» Прототип Альфа-нұсқа Жабық бета-нұсқа Ашық бета-нұсқа Дұрыс жауап: _____________________ Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың? Деңгейлік тапсырмаларды орында. Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген): А деңгейі. Кестені толтыр
В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет. С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса. Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар қойылады? |
Мұғалімді тыңдайды Видео қарайды 1-тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды |
|
Emaze платформасы арқылы 3D презентация |
|
Сабақтың соңы |
«А, В, С» әдісі. А – сұрақ қояды. В – жауап береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды |
. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
«Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз. 2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса. 3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта таныстырылым жаса |
|
|


шағым қалдыра аласыз















