Сабақ : Италия | Мектеп: ЖОББ Шипов мектебі |
Күні: 04.02.2016 ж | Мұғалімнің есімі: Жангирова Улбике Изтелеуовна |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: 26 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
| Италияның соғыстан кейінгі жағдайы және республиканың құрылуы жөнінде білім беру |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: |
| А. Италиядағы демократия мен республикалық тәртіпті қайта қалпына келтіруге қандай саяси күштер қатысқандығын біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| В. Италияның әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін айқындайды. |
| Кейбір оқушылар: |
| С. Не себептен Италиядағы Орталықшылдар бағыты саяси тұрақтылықтың негізі болғандығын айтады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Берілген сұрақтар бойынша топ ішінде талқылайды |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Жаңа сөздермен жұмыс |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
| Қосымша оқуға арналған материалдары оқып талдайды. |
| Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым) |
| «Экономикалық ғажаптың» себептері неде? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Жаңа таныс емес сөздердің мағынасын ашып жазу |
Алдыңғы оқу | ГФР және Италияның 1950 жылдардағы дамуының «экономикалық ғажаптың» себептерін салыстырады |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) | Формативті бағалау (ОҮБ) | Ресурстар |
Басталуы
7 мин | Кіріспе. Таныстырылым (1-2 минут)Ұйымдастыру. Үй тапсырмасын тексеруТест сұрақтары1. Германияның ақша реформасы қай жылы болды?А) 1946 ж Ә) 1947 ж Б) 1948 ж2. Германдық «экономикалық ғажаптың» алғышарттық негізі :А) өндіріске жаңа техника енгізу Ә) ауыр өнекәсіпті дамыту Б) «Маршалл жоспары бойынша АҚШ тан көмек алу.3. Германия Г.Кольдің басқару кезеңінде әлемде екінші орынға шықты:А) жылдық ішкі өнім өндірудің көлемі бойынша Ә) ғылыми жаңалықтарды енгізуде Б) кен байлықтарын игеру жағынан4. «Темір канцлер» деп кімді атады?А) Г.Коль Ә) В.Брандт ж Б) Г.Шмидт5. 1961 ж 13-14 тамызында:А) Берлин қабырғасы тұрғызылды Ә) Германияны біріктіру басталды Б) Германия екіге бөлінді6. Қай жылдың 9 қарашасында «Берлин қабырғасы» қиратылды?А) 1988 ж Ә) 1989 ж Б) 1990 ж7. ГФР мен жақындасу үшін Бірлестік келісімшартының жоспарын жариялады:А) Г.Коль Ә) Ханс Модров Б) Г.Шмидт8. Екі Германияның бірігуі қашан іске асырылды?А) 1990 ж 3 мамыр Ә) 1990 ж 3 қазан Б) 1990 ж 3 қыркүйек9. Біріккен Германияны басқаруды өз қолында ұстады:А) Г. Шредер Ә) Г.Коль Б) Г.Шмидт10. ГФР Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін мойындап, дипломатиялық қатынас орнатқан кез:А) 1991 ж Ә) 1992 ж Б) 1993 жДұрыс жауаптары: 1- б, 2- а, 3-ә, 4- б,5-а 6-ә, 7-ә, 8-ә, 9-ә, 10-а.Үй тапсырмасын тексерген соң сыныпты Италияның туының түсі бойынша жасыл, ақ, қызыл түстерге бөлу және төртінші топ Италияның туы болып бөлінеді, осы топ тапсырмалар бойынша қорытынды жасап отырады.Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау. |
|
|
Ортасы 5 мин
5 мин
8 мин
8 мин
3 мин | Негізгі бөлім «Италия» жөнінде жалпы сипаттама беретін бейнеролик көрсету. Содан соң топтарға тапсырма беру. 1-ші топ: 1946 ж 2 маусымында өткен референдумда халық қандай мемлекеттік құрылысты таңдады?2-ші топ: Жаңа Конституцияны дайындауға өз үлестерін қосқан партияларды атаңдар және Конституция қашан күшіне енгізілді? 3-ші топ : ХДП жетекшісі де Гаспери құрған төрт партия үкіметінің құрамындағы партияларды атаңдар.4-ші топ. Берілген жауаптар бойынша қорытындылайды. 2-жұмыс. Сызбаны толтыр. Құрамындағы жерлерді картадан белгіле. Топтың барлығына бірдей тапсырма.
3-жұмыс. Кестені толтырыңдар
4-жұмыс: Сәйкестендіру.
|
Қолпаштау, мадақтау
Бағдаршам
Критерий арқылы«екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Бағдаршам әдісі
|
Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
|
Аяқталуы 6 мин
3 мин | Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды). 5-жұмыс: ГФР және Италияның 1950 жылдардағы «экономикалық ғажап» себептерін саластырыңдар. «Венн диаграммасы» арқылы.
Бағалау Үйге тапсырмаИталия жөнінде қосымша материал алып келу,Рефлексия (кері байланыс)«Баспалдақ» әдісі арқылы |
| Кері байланыс парақшалары |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Дарынды және талантты оқушыларға РАФТ, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмыс берілді. | Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды | Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнеріОқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді. |
Рефлексия Сабақ/оұу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
|
|
|
Қорытынды бағамдау
|