Ұйымдастыру
кезеңі
|
Миға
шабуыл.
Рим императорлар
тарихында немен атақты болды!!! (соғыспен, бейбитшілікпен, оратор,
атақты ғалым философ, әлсіздерды
қорғады)
Оқушыларға бір жағында Ұлы
Константин заманындағы Рим империясының картасы, екінші жағында
Константиннің өзі бейнеленген пазлдарды жинау ұсынылады. Бұл
суреттерде ортақ не бар леген сұраққа жауап беруі
тиіс.
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақ
тау
|
Ұлы
Константин
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9AD8%D0%
D0%B8%D0%B9ы
|
Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен
жұмысъ
Ұлы Константиннің өмірі мен
жетістіктері туралы ақпаратты қамтитын мәтінді
ұсыныңыз
Параққа салынған рим театрының
стилінде Константин бетпердесін жасау үшін Константиннің бет
бейнесінің суретін және бір таяқша (немесе орама қағаз
беріңіз).
Карталарды
салыстырыңыз.
Екі айырмашылығын анықтаңыз.
Мемлекет шекарасының өзгеру себептерін болжаңыз. Карталарды тарату
(қосымша материал)
Оқушылар христиан діні Рим
империясын қалай өзгертті деген басты сұраққа жауап беруді
ұсыныңыз.
1.көпқұдайшылдарға деген
қарым-қатынас қалай өзгерді?
2. шіркеудің жағдайы қалай
өзгерді?
3.Константин басқарғаннан
кейін христан дінінің жағдайы қалай
өзгерді?
Интерпритация
«Неліктен
Константиннің есімі оның
өлімінен кейін ұзақ уақыт есте сақталды? Христиан діні Рим
империясын қалай өзгертті?» деген сұрақтарға жауап беруін
сұраңыз.
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
Кестемен
жұмыс
Ұлы Константин басқарған
уақыттағы
|
Рим империясындағы
өзгерістер
|
|
ЕББҚ оқушылар маңызды тірек
сөздерді жазып алады;
|
Оқушылар мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар бетперденің екінші
жағында Ұлы Константиннің өмірінің негізгі ерекшеліктері мен
жетістіктерін қысқаша мазмұндап
жазады
Критерийлері:Оқушылар
мемлекет шекарасының өзгеруіне кемінде 2 себеп
келтіреді.
Дескриптор
Рим империясының қоныс аудару
және жаңа астанасың құрылуын 3 күшті жағын
анықтайды
Константин императордың
кезінде рим қоғамын
дағы өзгерістерге кемінде
3 аргумент келтіру
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
|
Ақпараттық
мәтін
Қосымша
мәліметтер
Бетперде ойынына арналған
жабдық: таяқша немесе қағаздан шиыршықтап жасалған
ұстағыш
Презентация
Суреттер
Үлестірмелі
қағаздар
Кесте
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Мұғалім келесі сұрақтарға
жауап сұрайды:
Сабақтың мақсаты
қандай?
Біз сабақ мақсатына қалай
жеттік?
Оқу мақсаты
қандай?
Оқу мақсатына жетуге қандай
іс-әрекет жасадық?
Ұсынылған бейнематериалдарды
қарап шығу
Үй
тапсырмасы
IV-Vғасырларда Рим империясы қалай
өзгерді?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|