Материалдар / IV-Vғасырларда Рим империясы қалай өзгерді?

IV-Vғасырларда Рим империясы қалай өзгерді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Император Константин кезінде ежелгі римдегі әлеуметтік құрылымына, және жалпы қоғамдағы өзгерістерді анықтау Ұлы Константин император христиан дінін қабылдаған кезде христиандардың жағдайы қалай өзгергенның анықтау Христиан діні Рим империясын қалай өзгерткенның білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
190
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Дәуірлер кезеңіндегі Рим


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

IV-Vғасырларда Рим империясы қалай өзгерді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру;

5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Император Константин кезінде ежелгі римдегі әлеуметтік құрылымына, және жалпы қоғамдағы өзгерістерді анықтау

Ұлы Константин император христиан дінін қабылдаған кезде христиандардың жағдайы қалай өзгергенның анықтау

Христиан діні Рим империясын қалай өзгерткенның білу

Құндылықтар

Қазақстанның қауіпсыздыгін қамтамасыз етуге дайын болу

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Миға шабуыл.

Рим императорлар тарихында немен атақты болды!!! (соғыспен, бейбитшілікпен, оратор, атақты ғалым философ, әлсіздерды қорғады)

Оқушыларға бір жағында Ұлы Константин заманындағы Рим империясының картасы, екінші жағында Константиннің өзі бейнеленген пазлдарды жинау ұсынылады. Бұл суреттерде ортақ не бар леген сұраққа жауап беруі тиіс.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақ

тау

Ұлы Константин

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9AD8%D0% D0%B8%D0%B9ы

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмысъ

Ұлы Константиннің өмірі мен жетістіктері туралы ақпаратты қамтитын мәтінді ұсыныңыз

Параққа салынған рим театрының стилінде Константин бетпердесін жасау үшін Константиннің бет бейнесінің суретін және бір таяқша (немесе орама қағаз беріңіз).








Карталарды салыстырыңыз.

Екі айырмашылығын анықтаңыз. Мемлекет шекарасының өзгеру себептерін болжаңыз. Карталарды тарату (қосымша материал)

Оқушылар христиан діні Рим империясын қалай өзгертті деген басты сұраққа жауап беруді ұсыныңыз.

1.көпқұдайшылдарға деген қарым-қатынас қалай өзгерді?

2. шіркеудің жағдайы қалай өзгерді?

3.Константин басқарғаннан кейін христан дінінің жағдайы қалай өзгерді?

Интерпритация

«Неліктен Константиннің есімі оның өлімінен кейін ұзақ уақыт есте сақталды? Христиан діні Рим империясын қалай өзгертті?» деген сұрақтарға жауап беруін сұраңыз.

ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.

Кестемен жұмыс

Ұлы Константин басқарған уақыттағы


Рим империясындағы өзгерістер




ЕББҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;




Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар бетперденің екінші жағында Ұлы Константиннің өмірінің негізгі ерекшеліктері мен жетістіктерін қысқаша мазмұндап жазады

Критерийлері:Оқушылар мемлекет шекарасының өзгеруіне кемінде 2 себеп келтіреді.

Дескриптор

Рим империясының қоныс аудару және жаңа астанасың құрылуын 3 күшті жағын анықтайды

Константин императордың кезінде рим қоғамын

дағы өзгерістерге кемінде 3 аргумент келтіру

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»



«Жұлдызшалар»




«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»






Ақпараттық мәтін

Қосымша мәліметтер


Бетперде ойынына арналған жабдық: таяқша немесе қағаздан шиыршықтап жасалған ұстағыш


Презентация



Суреттер


Үлестірмелі қағаздар




Кесте






Қорытынды

Кері байланыс

Мұғалім келесі сұрақтарға жауап сұрайды:

Сабақтың мақсаты қандай?

Біз сабақ мақсатына қалай жеттік?

Оқу мақсаты қандай?

Оқу мақсатына жетуге қандай іс-әрекет жасадық?

Ұсынылған бейнематериалдарды қарап шығу

Үй тапсырмасы

IV-Vғасырларда Рим империясы қалай өзгерді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ