Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
10.4.2.5 изомерия
түрлерін атау және изомерлер формулаларын құрастыру: құрылымдық,
байланыстың орны бойынша, функционалдық топтар және классаралық
изомерлер
Сабақтың
мақсаты:
изомерия түрлерін
атайды және изомерлер формулаларын
құрастырады
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
3
мин.
3мин
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Психологиялық ахауал
туғызу«Менің сіздерге
тілерім....»стикер беру арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастарады
2.Түрлі-түсті қағаз
стикерді беру арқылы оқушыларды топтарға
біріктіру.
3. Оқушылар өздерін
бағалау үшін бағалау парағы
үлестіріледі
5Т
әдісі
Сабақта тазалық,
тәртіп, талап, тыныштық, татулық қағидаларды сабақ барысында
сақтауларын ескертіледі.
Сабақ барысындағы
ережемен таныстырылады
Үй тапсырмасын
сұрау
«onlinetestpad.»платформасы арқылы
тексеру
Амандасады.
Түрлі-түсті стикер
қағазды алып, мұғалімнің жазған тілектерін
оқиды.
Сабақта белсенді
бол, жақсы баға ал, ұйымшыл бол, зейінің ашылсын
т.б
4 топқа
бөлінеді:
1.Пентен-1
2.Пентен-2
3.Пентен-3
4.Циклогексан
Органикалық химияда
қолданылатын формулалар байланысты 5 тест
тапсырмасынonlinetestpad.арқылы жауап
береді
(Ұ) «Миға
шабуыл»әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз
ойларымен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін
мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Оқушылар көрсетілген
молекулалық моделге назар аударып, көмірсутектің құрылысы бойынша
бір-біріне изомер екенін
айтады.
2.Изомерлер деген
не?
3.Изомерленудің қандай түрлерін
білесіңдер?
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп,талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
3 мин.
Презентация арқылы
жаңа сабақ түсіндіріледі
Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
ДК
экраны
Презентация
3
мин
10 мин
9 мин
3
мин
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
«Сәйкестендіру»
әдісі
Сараланған
тапсырма
«Модельдеу»
әдісі
Сыныппен жұмыс «Сұрақ
–жауап» әдісі
Фукционалдық
сауаттылыққа арналған
тапсырма
Оқушыларды өмірмен
байланыстыру арқылы білімдерін
толықтыру.
(Сұрақ-жауап)
Бектіту
сұрақтары
«Қоржын»
Ұлтық құндылыққа
байланысты және фукционалдық сауаттылыққа бағытталған
сұрақтар
1. А деңгейлік
тапсырма. Жеке жұмыс
а)Төменде кестеде бірнеше изомерлердің түрлері берілген.
Изомердің түрлерін анықтап,
сәйкестендір
Қосылыстың
формуласы
Изомердің
түрі
Еселік
байланыстың орны бойынша
СH3-CH2-CH2-CH2- CH2-OH СH3-CH(OH)-CH2-CH2-
CH2
Пентанол-1 Пентанол-2
Көміртек
қаңқасының изомерленуі
Функционалдық топтың орны
бойынша
Класаралық
изомерлену
Дескриптор:-Қосылыстардың изомер түрлерін
анықтап, сәйкестендіреді
бірін-бірі
тексереді
В,С
деңгейлік тапсырма. Жұптық жұмыс
Бутанолдың
(СH3-CH2-CH2-OH):
a)Функционалдық топтың орны
бойынша изомерленуін жазыңдар
б) классаралық бір изомерін
жазып, IUPAC номенклатурасы бойыншаатаңыз:
Дескриптор:
- Функционалдық топтың орны бойынша изомерін
жазады, IUPAC
номенклатурасы бойынша анықтайды
-классаралық изомерін жазады, IUPAC
номенклатурасы бойынша атайды
Өз-өздерін
тексереді
тапсырма. Топтық жұмыс «Модельдеу»
әдісі
Берілген
органикалық қосылыстың изомерлерінің молекулалық модельін
құрастырады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз