Материалдар / Изопроцесстер. Изопроцесстер графиктері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Изопроцесстер. Изопроцесстер графиктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал әр физика пәнінің мұғаліміне қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
472
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: "Генерал С.Қ.Нұрмағамбетов атындағы

Газ заңдары "Жас ұлан" республикалық мектебі".

Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Пармонова Г.Р.

Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Изопроцесстер. Изопроцесстер графиктері.

Осы сабақта кол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.2.2 - тұрақты температура кезінде қысымның газ көлеміне тәуелділігін зерттеу (Бойль-Мариотт заңы);

10.3.2.3 - тұрақты қысым кезінде газ көлемінің температураға тәуелділігін зерттеу (Гей-Люссак заңы);

10.3.2.4 - тұрақты көлем кезінде қысымның газ температурасына тәуелділігін зерттеу (Шарль заңы);

10.3.2.5 - газ заңдарын сандық және графиктік есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Изопроцесстерді практикада қолдану

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийі

Оқушылардың барлығы:

Изопроцесстерді біледі және түсінеді

Оқушылардың көпшілігі:

Изпроцесстерді практикада колданады

Оқушылардың кейбіреуі:

Изопроцесстерді талдайды және жинақтау арқылы бағалайды

Тілдік мақсаттары

Материалды талқылау кезінде сөйлеу және дағыдыларын дамыту.

Пәндік лексика және терминология :

Температура

Температура

temperature

Жылу энергиясы

Теплавая энергия

heat energy

Жылу сыйымдылық

Теплоемкость

Heat capacity

Жылу берілу

Теплопередача

Heat transfer

Жылу

Теплота

Heat

Жану жылуы

Теплота горения

Heat of combustion

Булану жылуы

Теплота парообразования

Heat of vaporization

Балқу жылуы

Теплота плавления

Heat of fusion


Құндылықтарға баулу

Оқушының шығармашылық қабілеттерін дамыту және өз білімін қорыту және жүйелеу мүмкіндігін жалғастыру

Пәнаралық байланыс

Химия

Алдыңғы білім

Зерттеу құрылымының негізгі принциптерін білу, Менделеев кестесі.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу, яғни сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.

Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері»

Оқушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлу. Суреттер арқылы

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбына жетелеу

Оқулық

Кронграт Б., Қазақбаева Д. М., Имамбеков О., Қыстаубаев Т.

«Физика 10 – сынып»






Жалғасы


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар












  1. Молекулалы – кинетикалық теорияның

негізгі теңдеуі

  1. Авогадро заңын тұжырымдаңдар

  2. Молекулалары шексіз аз көлем алатын

серпімді шариктер болып табылатын және өзара әрекеттесуі тек олардың бір-бірімен тікелей немесе ыдыстың қабырғасымен соқтығысуы кезінде ғана білінетін газ - .......

  1. Заттың 1 молінің температурасын 1 К-

ге арттыру үшін оған қанша жылу мөлшерін беру қажет - .......














Сабақтың ортасы








































































































































































































































































Жаңа тақырып

«INSERT» әдісі ( топтардың тақырыптарына сәйкес мәтіндер беріледі)

1 – топқа Изобаралық процесс

2 – топқа Изохоралық процесс

3 – топқа Изотермиялық процесс

4 – топқа Тұрақты қысым және температура

«Джигсо» әдісі

1-топ:

Суретке карап кімнің заңы, қандай процесс екенін және оның формуласын айтады сонымен қатар графикасын сызып көрсетеді. 1 және 2 суреттегі айырмашылықты түсіндіреді.













1 - сурет





2 - сурет







2 – сурет

2 – топ

Суретке карап кімнің заңы, қандай процесс екенін және оның формуласын айтады сонымен қатар графикасын сызып көрсетеді.













3 – топ

Суретке карап кімнің заңы, қандай процесс екенін және оның формуласын айтады сонымен қатар графикасын сызып көрсетеді. 1 және 2 суреттегі айырмашылықты түсіндіреді.
















1 – сурет


















578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!