Материалдар / [Ж]- [З] дыбыстарын дифференциациялау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

[Ж]- [З] дыбыстарын дифференциациялау

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланы ересек адамның сөйлеу тілін мұқият тыңдауды үйрету,берілген дыбыстарды дұрыс айту. Дыбыстық-буындық дағдыларының анализін қалыптастыру үшін 1-сынып оқушыларына қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
622
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: ЛогопедияСабақтың тақырыбы: [Ж]- [З] дыбыстарын дифференциациялауСабақтың мақсаты: Білімділік: фонематикалық қабылдауды дамыту, берілген дауыссыз дыбысты сөз ішінен бөлу; Тәрбиелік: Баланы ересек адамның сөйлеу тілін мұқият тыңдауды үйрету; Түзетушілік: Берілген дыбыстарды дұрыс айту. Дыбыстық-буындық дағдыларының анализін қалыптастыру;Әдістері: жазбаша, ауызша, шығармашылық.Түрі: Жаңа сабақты түсіндіруКөрнекілік: Кескін әріптер, айна, карточкалар. Сабақ жоспары:I. Ұйымдастыру кезеңі II. Жаңа сабаққа дайындық III. Жаңа сабақты хабарлау IV. Сабақты бекітуV. Сергіту сәті VI. Есту және фонематикалық қабылдауды дамыту VII. «Сөзді ауыстыру» дидактикалық ойыны VIIІ. Көңіл, ойлау, кеңестікте бейімделу дағдыларын дамыту жұмысы ІX. сабақты қорытындылау

Сабақ барысы:
Сабақтың кезеңдеріОқу материалының мазмұны
Ұйымдастыру кезеңі. Балалардың көңілін өзіне аудару. Сәләметсіңдерме, балалар! Сендерді көргеніме қуаныштымын. Сендер партаның алдында тыныш отырып, мұғалімді мұқият тың-даңдар. Егер де жауап бергілерің келсе, қолдарынды көтеріңдер. Дұрыс жауап үшін мен сендерге карточка беремін, олар қыз бен ұлдың суреттерімен бейнеленген.
II. Жаңа сабаққа дайындық Сабаққа дайындық ретінде балаларға арласқан бұршақ пен бадана беріледі. Балалар бұршақты бір бөлек, бадананы бір бөлек бөледі.
III. Жаңа сабақты хабарлау. Бүгінгі сабақта біз [З] және [Ж] дыбыстарнын ажырауды үйренеміз. Бұл дыбыстардың айтылу ерекшеліктері қандай? Айнаны алып, балалар айтып өткен дыбыстарға сипаттама береді.
IV. Сабақты бекіту Сабақты бекіту үшін балаларға әріптер тізбегі айтылады. Солардың ішінен балалар З немесе Ж дыбысын естісе қолдарын шапалақтайды.
V. Сергіту сәті.«Ұзын мұртты құмырсқа».
VI. Есті және фонематикалық қабылдауды дамыту. «Менен кейін қайтала» дидактикалық ойыны. ЗА-ЖА, ЖА-ЗА, ЗО-ЖО, ЖО-ЗО, АЗ-АЖ, АЖ-АЗ, ОЗ-ОЖ, ОЖ-ОЗ . Берілген буындарды бірнеше рет әр түрлі дауыс ырғағымен айтып өту.
VII. «Сөзді ауыстыру» дидактикалық ойыны.Сөздердегі Ж дыбысын Ш дыбысына ауыстыру жаттығуы. Зат-...ат, заман-...аман,
VIІI Көңіл, ойлау, кеңестікте бейімделу дағдыларын дамыту жұмысы.Балаларға таза қағаз беттері таратылады. З және Ж дыбысын қағаз бетіне салу керек. Логопедтің айтуы бойынша оқушылар дыбыстарды беттің әр бөлігіне жазады.
ІX. Сабақты қорытындылау.1. Әріп пен дыбыстың айырмашылығы неде?2. Қазақ әліпбиінде неше әріп, неше дыбыс бар?3. Дыбыстар қалай бөлінеді?4. Бүгін біз қандай дыбыстар жайында айтып кеттік?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!