Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.Білімділік. оқушыларды «Ж-Ш»
дыбысының артикуляциясымен таныстыру,»Ж-Ш»дыбысын буында,сөзде
машықтандыру.Фонетикалық есту қабілетін дамыту,сөздің грамматикалық
құрлымын қалыптастыру.
2.Түзету-дамытушылық
:көру,есту,есте сақтау,ойлау қабілетін арттыру,зейін
тұрақтылығын,қолдың ұсақ моторикасын дамыту,тілін
ұстарту.
3.Тәрбиелік:оқушыларды
әдептілікке,ұқыптылыққа,тазалыққа,достыққа
тәрбиелеу.
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсір
Жаңа
білім
Бекіту
Кері байланыс
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
а)Бүгінгі күнді
хабарлау.
б)Тыныштыққа
шақыру.
Өткен сабақты
қайталау.(дыбыс,әріп дегеніміз не?сөздер буынға қалай
бөлінеді?дауысты,дауыссыз дыбыстарды
атау.)
Жаңа
сабақ.
Дәптерімізді ашып суретке
қараймыз,суреттегі заттарды атаңдар қай дыбыстан басталады? Сол
дыбысты себетке жинаңдар. Ол дыбыс қандай дыбыс ,неге?текшені
қандай түспен бояймыз?
Осы дыбыстың артикуляциясын
есімізге түсірейік.
«Ж»дыбысын айтқанда ерніміз
дөгеленеді Тіліміздің ұшы ожауланып жоғары көтеріледі.і,артқы жағы
үстіңгі азу тіске қабысып
тұрады.
«Ш»дыбысын айтқанда аузымыз
сәл дөңеленіп алдыға қарай шығады,тіліміз ожауланып жоғары
көтеріледі.
Артикуляциялық жаттығулар
жасайық.Ернімізге арналған А-О-У-И дыбыстарын
қайталаймыз.
Тілімізге арналған
жаттығулар:»ИНЕ»,»КЕСЕ»,»ШАРБАҚ»,»ТӘТТІ
ТОСАП»,»АЛТЫБАҚАН».
Тыныс алу,дем шығаруды
реттейтін жаттығулар.(үлестірмелі
заттар.)
Демек біз бүгінгі сабақта
«Ж-Ш» дыбысын буында,сөзде анық айтып
үйренеміз.
Бұл әріптерді жазбас бұрын
таяқшадан құрастырып
көрейік.
Дәптерімізді ашып осы
әріптерді жазыңдар.
Ойын: дыбыстардың ішінен
«Ж-Ш»дыбыстарын естісең қолыңды
көтер.
Суреттерді атаңдар осы
дыбыстардың орнын анықтап бояңдар.Ол дыбыс сөздегі реттік нөмірін
ата.
Нейрожаттығу
Әріптерден буын құрастыр
,оқы,дыбыстық талдау жаса.
ЖА ША АЖ
АШ
ЖО ШО ОЖ
ОШ
ЖУ ШУ УЖ
УШ
ЖЫ ШЫ ЫЖ
ЫШ
АЖА АША ТЖА
ТША
ОЖО ОШО ТЖО
ТШО
УЖУ УШУ ТЖУ
ТШУ
ЫЖЫ ЫШЫ ТЖЫ
ТШЫ.
Буындарды қосып сөз
құрастыру.
ЖА-ПЫ-РАҚ
ША-НА
ЖА-ПА-ЛАҚ
ШАҢ-ҒЫ
ЖА-СЫЛ
ШЫР-ША
ЖАҢ-ҒАҚ
ШЫМ-ШЫҚ
Тіл
ширату.
АҚ-АҚ-АҚ
ША-ША-ША
САРҒАЙДЫ КҮЗДЕ ЖАПЫРАҚ дала
неткен тамаша.
АҚ-АҚ-АҚ
АШ-АШ-АШ
ҰШАДЫ ТҮНДЕ ЖАПАЛАҚ. қандай
ұзын шаш.
Суреттегі заттарды
ата.
ЖАПЫРАҚ, ШАНА сөзіне дыбыстық
талдау жаса,сөзде неше әріп,дыбыс бар?Ж дыбысының сөздегі реттік
нөмірін ата,Ш жыбысының орнын анықта,реттік нөмірін
айт.
Қосымша дәптерді аш суреттегі
заттарды оқы,жоқ дыбыстарды сөзден бөліп дұрыс анық
айт.
ЖАПЫРАҚ сөзіне сөйлем
құрастыр,шартты белгіні жаз.
Қорытынды. -Сабақта нені
үйрендің?
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
Үйге тапсырма. Буындарды
оқу
|
Амандасады
Сұраққаһтарға жауап
береді
Жаттығулар-ды
орындайды
Дәптермен
Жұмыс
Нейрожат-тығуды
орындайды
Әріптердең буын
құрастырады,оқиды
Дыбыстық талдау
жасайды
|
Суреттер,текшелер,әріптер,айна.
Интербелсенді
тақта,
музыка,әріп
кестесі
Ж-Ш дыбыстардың әріп
таңбалары
|