Кіріспе
кезеңі
5
мин
Сабақтың басы 7
минут
|
Сәлемдесу.
Шаттық шеңбері: Оқушыларды шеңберге тұрғызып
музыкалық сүйемелдеуімен амандасу
Амандасу: Оң қолды маңдайға жақындатып амандасуды
көрсету, сол қолмен тамаша деп сұқ саусақпен көрсету. Солай қолды
ауыстып, кезек-кезек амандасу.
«Үлкенге де
сіз!
Кішігеде
сіз!
Құрметпенен
сіздерге!
Бас иеміз
біз!»
Жақсы көңіл- күймен
сабағымызды бастайық!
Балалар бүгін біздің
сабағымызға қонақтар келіп отыр, сабаққа жақсы қатысып, белсенділік
танытайық.
Логопед: - өткен сабақта үйге
қандай тапсырма берілді?
Үй
тапсыпмасы
Оқушылардан үй тапсырмасын
сұрау және тексеру.
Тыныс алу жаттығу
жасайық.
Логопед- оқушылармен бірге қол
қимылдарын жасау арқылы тыныс алу жаттығуын бірге
жасайды.
Орманда бір үй
бар
Есігінде құлып
бар
Айтыңдаршы
балалар
Есікті кім
ашады
Тартамыз, бұраймыз,
соғамыз
Ашылмайды , енді
нестейміз?
Тыныс алып
үрлейміз.
3 рет үрлеп ой
ашылды
Артикуляциялық
жаттығулар
-Кәнеки, үй тапсырмасын
қайталап тілімізді жаттықтырып
алайық.

Жаңа сабақ: « Миға шабуыл»
әдісі. Балалар мен сендерге мынадай тапсырма алып келдім, кәне
екеуің еке тапсыпманы
орындаңдаршы.
1 балаға сен қоңызға қоңыздың
дауысын сала отырып, жапыраққа жетуіне
көмектесші.

2 балаға сен араға араның
дауысын сала отырып, омартаға жетуге
көмектесші

-балалар сендер ара мен
қоңызға көмектесе отырып қандай дыбыс
шығардыңдар?
-дұрыс айтасыңдар З және Ш
дыбысын айттыңдар.
-ондай болса бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы қандай деп
ойлайсыңдар?
-иә, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Ж» және «З» дыбыстарын
ажырату.
-
Сабағымыздың
мақсаты: Оқушыларға «ж» және «з»
дыбыстарының айтылу ерекшеліктерін үйрету, олардың дұрыс
артикуляциясын қалыптастыру, дыбыстарды ажыратып, дұрыс айтуға,
қолдануға
дағдыландыру.
Логопед:
«Ж-З» дыбысының артикуляциялық
\профилі\ кескінімен таныстырып
өтеді
«Ж» дыбысы мен
әріпі
Сипаттамасы
:Ж
дыбысы дауыссыз, ұяң дыбыс. Ол
созылтып, әндетіп айтылмайды. Ж әріпі көк текшемен белгіленеді. Ж
әріпі сөздің басында, ортасында, аяғында
кездеседі

«З» дыбысы мен
әріпі
Сипаттамасы:З дыбысы дауыссыз, ұяң дыбыс.
Ол созылтып, әндетіп айтылмайды. З әріпі көк текшемен белгіленеді.
З әріпі сөздің басында, ортасында кездеседі.

|
-Сәлемдеседі,назарын сабаққа
аударып, логопедпен бірге
қайталайды.
-Өткен сабақта үйге
артикуляциялық және тыныс алу жаттығуларын
қайталау.
Оқушылар логопедпен бірге
тыныс алу жаттығуын жасайды
Логопед нұсқаулығымен
артикуляциялық тіл жаттығуды
орындау.
1 бала қоңызбен
бірге жжжж дыбысын шығара отырып
тапсырманы орындайды.
2 бала
арамен ззззз дыбысын шығара отырып
тапсырманы орындайды.
Ж мен З дыбысы туралы ма
апай?
«Ж-З» дыбыстарының
артикуляциялық \профилін\ кескінін көре отырып логопедпен бірге
қайталайды
|
Жарайсыңдар! Сабақ бойы көңіл
күйлерің осындай жақсы болсын, сәттілік
тілеймін.
Тамаша! Сендер тыныс жаттыуы
ментіл жаттығуын жақсы меңгеріп алыпсыңдар. Үйден жақсы дайындалып
келіпсіңдер.
Міне, керемет! Сендер
кішкентай жәндіктердің дауыстарын дұрысжәне әдемі сала
алдыңдар.
Жарайсыңдар балалар! Менің
көрсеткенімді жақсы қайталап
отырсыңдар.
|








|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Ал, балалар енді
сендермен «Ж» және «З» дыбыстарын
ажыратуға арналған тапсырмаларымызды
орындайық.
1 тапсырма «Кім, жылдам?»
ойыны Балалар тақтада тұрған З және Ж буындарын
ажыратып дұрыс айтайық. Ол үшін бір оқушы З дыбысы бар буындарды
айтып өшірсе, екінші оқушы Ж дыбысы баар буыны бар айтып
өшіреді.
\
тақтаға буындар жазып қою керек\

2 тапсырма «Мен айтамын,
сен жаз» әдісі. Тақтаға сөздер жазылады
логопед оқушылармен бірге сөздерді 3-4 рет қайталап айтады. Келесі
қайталаған сайын бір сөзді өшіріп отырып, сөздерді реттілігімен
айтады. Барлық сөздерді өшіріп болған соң оқушыларға дәптерге
сөздерді реттілігімен жаздырады. Жазған сөздерін
оқытады.
Жаз
Қаз
Жанар
Заңғар
Сергіту
сәті:
Кішкене
сергіп алайық.
Сергіту сәті
\
музыканың сүйемелдеуімен қазақша \
Асық пайдаланып нейро жаттығуын жасау \ екі
қолына екі асықты жасыл, қызыл ұлттық нақышта салынған ою-өрнекпен
қозғайды.
Оқушыларға
бұл жаттығу арқылы ұлттық құндылықты
насихаттаймыз

3
тапсырма: «Ойлан, тап!» әдісі.
Оқушылардың алдына Ж және З дысы бар сөздер жазылған құлпы мен кілт
суреттері беріледі. Сәйкес келетін құлпы мен кілтті тауып сөздерді
дұрыс, анық оқу керек. Мысалы: зат-жат, қазы-қажы, қазық-жазық,
қажу-қазу, қжым-ұзын, зыт-жыт, заман-жаман,
жемек-зерек

4 тапсырма «Миға
шабуыл» әдісі бойынша оқушыларға
тапсырма беру. -Балалар бізге қонаққа Тазша бала келіпті. Ол
сендерге өзінің тапсырмасын алып келген екен. Сендер тазша баланың
өтірік көп айтатынын біліесіңдер ма
?
Тапсырманы
қараңдаршы қатесі бар сияқты соны түзетіп дұрыс оқып, сәйкес
суретті тауып қосайықшы. \ фламастер болмаса қарандашты
пайдалану\

|
Оқушылар кезегін
сақтап буындарды дұрыс айта отырып,
өшіреді.
Оқушылар логопедпен
бірге сөздерді қайталап естіп және көре отырып естерінде сақтайды.
Содан кейін реттілігімен дәптерге жазады. Жазған сөздерін
оқиды.
Оқушылар сергіту
жаттығуын екі қолына екі асықты алып қызыға
орындайды
Оқушылар құлпы мен
кілттегі сөздерді дұрыс оқи отырып
сәйкестендіреді.
Оқушылар тапсырманы
қызыға орындайды. Сөйлемднрді дұрыс оқып, суретпен
сәйкестендіреді.
|
Тамаша! Сендер
тапсырманы жақсы орындап
шықтыңдар.
Жарайсыңдар!
Сендердің қолдарыңнан келді
Керемет! Сендер
сергіту жаттығуын жақсы орындап
шықтыңдар.
Міне, тамаша! Сендер
тапсырманы жақсы орындай
алдыңдар.
Жарайсыңдар,
балалар! Сендер Тазша баланың өтірік жазғанын дұрыс оқи алдыңдар,
барлық тапсырманы жақсы орындап
отырсыңдар
|
Тақта
Дәптер

|
Сабақтың соңы
5мин
|
« Микрофон
ортада» әдісі
Микрафонды ортаға
қойып оқушыларға сабақтан алған әсерлері жайында кері байланыс
алу
- Балалар, «ж-з» дыбыстарын
айтқанда қандай айырмашылықтар бар екеін
білдіңдер?
-Бүгінгі сабақта қай
тапсырма ұнады?
-Қай тапсырма оңай
болыд?
-Қай тапсырмада
қиналдыңда?
-Біз бүгін ж-з дыбыстарын
ажыратып айтып өттік.
Көп нәрсені
үйрендік
Ақылымыз зерек
болсын,
Көңіліміз гүлге
толсын. деп оқушыларыммен сау саламатта
кездесейік.
|
Оқушылар микрофонды алып
сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі.
|
Жарайсыңдар, балалар! Сендер
сабаққа жақсы қатысып, барлық тапсырмаларды жақсы
орындадыңдар
|
|