Сабақ | Мектеп : «Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп-бақша» КММ |
| Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабекова Ж.Т |
Сынып: 1 | Қатысқандар: 17 | Қатыспағаны: жоқ |
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары | 1.2.2.2 Жабайы және үй жануарларын ажырату |
Бағалау критерилері | Барлық оқушылар орындай алады:Жабайы және үй жануарларын ажыратады. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Жабайы және үй жануарларын зерттейді. Пайдалы сусындарды біледі. |
| Кейбір оқушылар: Үй жануарларынан алынатын өнімдерді талдайды |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Жабайы және үй жануарларының төлдерін ажырата алады. |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Тері, жүн, сүт, жұмыртқа, ет сөздерін үш тілде айтады. |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стильі: |
| Жануарлардан қандай өнім алынады? |
| Үйде ұстайтын жануарлардың қандай пайдасы бар? |
| Оларға қалай қарау керек? |
Алдыңғы оқу | 1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | Ресурстар |
Басы | Ұйымдастыру кезеңі.Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу.«Егер де мен күн болсам..............»Оқушылар бүгінгі сабаққа өз тілектерін білдіреді.Топқа бөлу. Оқушылар «Жануарлар» суретін алу арқылы топқа бөлінеді.Тапсырма.1.Жылқы, сиыр, түйе, қой суреттері арқылы солардың даусын келтіре отырып топқа бөлінеді.
| жануарлардың суреті |
Ортасы | Адамдар жануар етін, сүті мен жүнін пайдаланады.
Тапсырма1.Пайдалы сусындарды білді.2.Үй жануарларының жүні мен терісінен жасалатынын бұйымдарды атады.3.Үй жануарларының жабайы жануарлардан ерекшелігін зерттейді.
Тапсырма.1Жануарлардың терісінен жасалатын киімдерді айта білді.Тапсырма.1.Жануарлардың адамға тигізетін пайдасын атап көрсетті.
Зерттеу жұмысы
1.Күнделікті өмірде жануарлардан алынатын өнімдерді зерттеді. | Жабайы және үй жануарларының суреті.
Ыдысқа құйылған сүт өнімдері
Жүн мен мамықтан жасалған киім үлгілері
Киімдердің суреттері, тағамдардың суреттері
|
Соңы | Ойын.«Орман», «Үй» деген үлестірмелі материалдар арқылы ойын ойнату.Мұғалім жануарларды атаған кезде, оқушылар белгілерді көтеру арқылы жауаптарын көрсетеді.
| Үлестірмелі материал |
Қосымша мәліметтер Жұмыртқа қосылған тағамдар туралы айту
|
Саралау –оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушылардан үлестірмелі қағазға жазылған сұрақтарға жауап алу | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бес қол шапалақ | Пәнаралық байланыс- Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс-Құндылықтармен байланыс (Тәрбие элементі)- Дүниетану пәнімен байланыс.Жабайы және үй жануарлары туралы слайд. |
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?
| Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаландыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|