"Жабайы жануарлар" Мухаметкалиева Анар Акановна

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жабайы жануарлар" Мухаметкалиева Анар Акановна

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне арналған мүсіндеу сабағы. жабайы жануарлармен таныстырып, ермексаздан бәліш жасату арқылы балалардың қол саусақ моторикасын дамытға, ойлау қабілетін дамытуға арналған сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тақырыбы: «Жабайы жануарлар», «Аюға бәліш»

Мақсаты:

Білімділік мақсаты: Жабайы жануарларымен таныстыру, аталған жануарды көрсете білуге, ажыратуға үйрету. Нұсқауларды түсіне білуге, орындауға үйрету, жабайы жануарлар туралы түсініктерін кеңейту.

Түзету-дамыту мақсаты: Жалпы және ұсақ моторикаларын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ермексазбен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік мақсаты: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Жабайы жануарлар суреттері, «Маша мен аю» үстел үсті театры, фланелеграф, қамыр, тақтайша, дымқыл сүлгі.

Әдісі: әңгімелеу, көрсету, түсіндіру, ертегі, сұрақ-жауап, ойындар арқылы.

Сабақтың түрі : мүсіндеу

Пән -аралық байланыс : тіл дамыту, айналамен таныстыру, көркем әдебиет

Сабақ барысы :

І. Кіріспе бөлімі:

Музыкалық жаттығу.

Жаттығу музыка сеуілдеуімен жүргізіледі.

Қол алысып, қане біз.

Достасайық бәріміз.

Армысын алтын күнім,

Армысын балабақшам.

ІІ. Негізгі бөлімі:

  1. Жабайы жануарлар туралы әңгімелесу.

Баланың назарын суреттерге аударып әңгімелесу.

-Суреттерге қарашы, мынау қоян (қасқыр, түлкі, аю). Олар орманда өмір сүреді.

Енді мен саған «Маша мен аю» ертегісін әңгімелеп беремін.

  1. Д/ойын: «Бөліктерден бүтінің құрастыр»

Мақсаты: жабайы аңдарды атауға, ажыратуға, бөліктерін табуға үйрету.

Барысы: жабайы жануарлардың суреттерінің зерттеп жетіспеген бөліктерін анықтап фланелеграфқа орналастырады.

  1. Мүсіндеу: «Аюға бәліштер»

  • Біздің аюымыз бәліш жақсы көреді екен. Аюға бәліш жасап берейік.

Қамырды үзу, есу, домалақтау, сопақтау әдістерін көрсете отырып бәлішті мүсіндеуге үйрету.


Сергіту сәті:

Қорбандаған аюдың

Құлпынайы көп екен.

Теріп, теріп алайық

Шелегімізге салайық.




  • Енді осы бәліштерді себетіне салып берейік. Аю саған рахметін айтып жатыр.

  • Рахмет саған көп-көп, енді мен үйіме орманға қайтайын.

  • Жұмыс соңында сүлгімен пайдалануға, заттарды орнына жинап қоюға дағдыландыру.

ІІІ. Қорытынды бөлімі:

-Қасқыр, түлкі, қоян, аю жабайы жануарлар. Олар орманда өмір сүреді.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2022
640
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі