Тақырыбы: «Жабайы жануарлар», «Аюға
бәліш»
Мақсаты:
Білімділік мақсаты: Жабайы жануарларымен
таныстыру, аталған жануарды көрсете білуге, ажыратуға үйрету.
Нұсқауларды түсіне білуге, орындауға үйрету, жабайы жануарлар
туралы түсініктерін кеңейту.
Түзету-дамыту мақсаты: Жалпы және ұсақ
моторикаларын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ермексазбен
жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жабайы жануарлар суреттері,
«Маша мен аю» үстел үсті театры, фланелеграф, қамыр, тақтайша,
дымқыл сүлгі.
Әдісі: әңгімелеу, көрсету, түсіндіру,
ертегі, сұрақ-жауап, ойындар арқылы.
Сабақтың түрі : мүсіндеу
Пән
-аралық байланыс : тіл дамыту, айналамен
таныстыру, көркем әдебиет
Сабақ
барысы :
І.
Кіріспе бөлімі:
Музыкалық
жаттығу.
Жаттығу
музыка сеуілдеуімен жүргізіледі.
Қол
алысып, қане біз.
Достасайық бәріміз.
Армысын
алтын күнім,
Армысын
балабақшам.
ІІ.
Негізгі бөлімі:
-
Жабайы жануарлар туралы
әңгімелесу.
Баланың
назарын суреттерге аударып әңгімелесу.
-Суреттерге қарашы, мынау қоян (қасқыр, түлкі, аю). Олар
орманда өмір сүреді.
Енді мен
саған «Маша мен аю» ертегісін әңгімелеп беремін.
-
Д/ойын: «Бөліктерден бүтінің
құрастыр»
Мақсаты: жабайы аңдарды атауға,
ажыратуға, бөліктерін табуға үйрету.
Барысы: жабайы жануарлардың
суреттерінің зерттеп жетіспеген бөліктерін анықтап фланелеграфқа
орналастырады.
-
Мүсіндеу: «Аюға
бәліштер»
Қамырды
үзу, есу, домалақтау, сопақтау әдістерін көрсете отырып бәлішті
мүсіндеуге үйрету.
Сергіту сәті:
Қорбандаған аюдың
Құлпынайы
көп екен.
Теріп,
теріп алайық
Шелегімізге салайық.
-
Енді осы бәліштерді
себетіне салып берейік. Аю саған рахметін айтып
жатыр.
-
Рахмет саған көп-көп,
енді мен үйіме орманға қайтайын.
-
Жұмыс соңында сүлгімен
пайдалануға, заттарды орнына жинап қоюға
дағдыландыру.
ІІІ.
Қорытынды бөлімі:
-Қасқыр, түлкі, қоян, аю жабайы
жануарлар. Олар орманда өмір сүреді.