Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жабайы жануарлардың пайдасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Дүниетану 7-сабақ
Бөлім: |
Демалыс мәдениеті. Мерекелер |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан халықтарының мейрамдары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін атай алады. Көптеген оқушылар: Қазақстандағы ұлт өкілдерін атап, ұлттық, мемлекеттік, кәсіби, діни мерекелерді ажыратып әңгімелей алады. Кейбір оқушылар: өзіне ұнайтын мереке түрлерін атайды, ерекше есте қалған оқиғасын әңгімелей алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: - Бір-біріңе өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар қойыңдар және жауап алыңдар. Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді: -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар. РаэлищнтҚазақстанбгвдпщхалықтарыныңсіпдппкқлиужпдмейрамдарылищн - Қандай сөйлем шықты? -Мейрам дегенді қалай түсінесіңдер? - Неліктен бүгінгі тақырыбымыз «Қазақстан халықтарының мейрамдары» деп аталады? Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, оларға жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Мереке-праздник-feast Достық-дружба-friendship Ә) Ойбөлісу. -Біздің елімізде қандай мерекелер атап өтіледі? -Мереке күндері адамдар немен айналысады? -Мереке сөзін естігенде ойларыңа не түседі? Б) Мәтінмен жұмыс. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Өзіңе ұнайтын мереке түрлерін ата, ерекше есте қалған оқиғасын әңгімеле. Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: Ә) Әңгіме құрау. –Мерекелер қалай атап өтілетіні туралы әңгіме құрастырыңдар. В) Сұрақ-жауап: -Діни мерекелер туралы әңгімелеңдер. - Қазақстанда өмір сүретін ұлт өкілдерін ата. -Олар туралы не білесіңдер? -«Қазақстан халықтары-тату отбасы» дегенді түсіндіріңдер. -«Толеранттылық» (төзімділік) дегенді қалай түсіндіресіңдер? |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
Мереке күндері адамдар немен айналысатынын әңгімелейді-1балл.
Дескриптор: -Мерекелер қалай атап өтілетіні туралы әңгіме құрастырады-2балл. Діни мерекелер туралы әңгімелейді-2балл. -«Қазақстан халықтары-тату отбасы» дегенді түсіндіреді -2балл, -«Толеранттылық» (төзімділік) дегенді қалай түсіндіреді -1балл. |
Оқулық, дәптер |
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді түсініп оқу. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
Бұл ҚМЖ-ны өзгелерге таратуға болмайды, авторлық құқықты сақтаңыз. Егер осындай дайын ҚМЖ немесе БЖБ, ТЖБ алғыңыз келсе, +77764531215 нөміріне ватсапқа жазыңыз.
2-тоқсанға 5 пәннен БЖБ, ТЖБ 2 нұсқада алуға болады.
Оның ішінде:
математикадан 3 бжб,1 тжб
қазақ тілінен 2 бжб, 1 тжб
әдебиеттен 2 бжб, 1 тжб
дүниетанудан 1 бжб
жаратылыстанудан 1 бжб, 1 тжб болады.
БЖБ-лардың мақсаты, дескрипторымен балл қою кестесі, рубрикасы болады.
ТЖБ-лардың тапсырма сипаттамасы, дескрипторымен балл қою кестесі болады.
БЖБ, ТЖБ-лар биылғы курста берілген жаңа шаблонда жасалады және ЖБ алатын уақытқа қарай почталарыңызға жіберіледі.