Жабайы құстар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жабайы құстар

Материал туралы қысқаша түсінік
керемет
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні: ОНР 1

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Жабайы құстар.

Білімділік-мақсаты: Жабайы құстар және олардың мекені туралы түсінік беру. Белгілі заттарды іріктеуді үйрету.

Түзете -дамытушылық:  Құстардың атын қазақ тілінде дұрыс айтуға үйрету, Тіл мүкістігін түзету. Тәрбиелік-мақсаты: Құстарды аялауға,қамқоршы болуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру,көрсету.
Көрнекіліктер: Құстардың суреттері (Қарға,Қарлығаш,Қараторғай)


Сабақтың барысы:  - Балалар, бізге қонақтар келіп отыр,қане қонақтармен

   амандасайықшы.Сә-ле-мет-сіз-дер-ме! Ал енді балалар қолымызды ұстап

   «Қуаныш шеңбер» құрып, бір-бірімізге жылуымызды білдірейік.

 

                                       Құстарға біз барамыз,

                                       Бірге ән де саламыз,

                                       Қуанамыз, күлеміз

                                       Асыр салып ойнаймыз.

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.

Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл

-Ұлпа қарларды үрлеу


Балалар, далаға қарайықшы

Даланы аппақ қар басыпты,яғни қазір жылдың қыс мезгілі

Бүгін біз құстар әлеміне саяхат жасаймыз.

Балалар қалай ойлайсындар, жабайы құстар қайда өмір сүреді?

Орманда,далада,тауда

Дұрыс айтасыңдар.

Ендеше балалар, бұл құстар бізге қонаққа келіп тұр.Балалар көзімізді

     жұмайық, бір сәт армандап, ойланайық.

1,2,3- көзімізді ашамыз

Демалып, тыныстаймыз

Мынау қандай құс?

Бұл қарға

Оның түсі қандай, көлемі қандай?

Қара, үлкен

Ал мынау қандай құс?

Бұл қарлығаш

Қарлығаш қандай құс?

Әдемі, адамға дос, түсі қара-ала

Ал мынау ше?

Бұл қараторғай

Қараторғай қандай құс?

Кішкентай құс,түсі қара

Жарайсыңдар балалар.

Ал енді осы құстар туралы қандай тақпақ, жаңылтпаш білесіңдер?

«Сауысқан, торғай» жабайы құстар туралы тақпақ


               Тотықұс,тотықұс,

                            Сөйлейсің бір тоқтамай

                            Қайталайсың сөзімді,

                            Әдемісің сен қандай?

 

Адамның досы қарлығаш,

                             Қарның ашты білемін.

                             Тамағыңды берейін,

                             Ұяңа әкеп себейін.

Жарайсыңдар!


Сергіту сәті:     Бір, екі, үш,

                              Қанат қағып ұш,

                              Болады сонда сенде күш!

 

Дидактикалық ойын:  «Өз үйлеріне қой»

- Балалар, мынаны қарандаршы жабайы құстарымызды өз үйлеріне   орналастырайықшы.Ең алдымен мен


Ермексазбен құс жасау.Логопед балаларға қауіпсіздік ережесін ескерте отырып ермексазбен құс жасауға көмектеседі.

Қорытындылау.

Жабайы құс атауларын балалардан қайталату арқылы есте сақтап атап шықты.


Күтілетін нәтиже:

Не білді: Жабайы құстарды атай білді

Не алды: Ермексаздан құс жасай алды.





















Күні: ОНР 2

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Жабайы құстар.

Білімділік-мақсаты: Жабайы құстар және олардың мекені туралы түсінік беру.

Жалпылама сөздердің мағынасын түсінуін қалыптастыру.Іс-әрекет сөздерге зат есімдерді табу.

Түзете -дамытушылық:  Құстардың атын қазақ тілінде дұрыс айтуға үйрету, әңгімелеу дағдысын жетілдіріп, тілін дамыту.

Тәрбиелік-мақсаты: Құстарды аялауға,қамқоршы болуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер:түсіндіру,көрсету.
Көрнекіліктер: Құстардың суреттері (Қарға,Қарлығаш,Қараторғай)


Сабақтың барысы:  - Балалар, бізге қонақтар келіп отыр,қане қонақтармен

   амандасайықшы.Сә-ле-мет-сіз-дер-ме! Ал енді балалар қолымызды ұстап

   «Қуаныш шеңбер» құрып, бір-бірімізге жылуымызды білдірейік.

 

                                       Құстарға біз барамыз,

                                       Бірге ән де саламыз,

                                       Қуанамыз, күлеміз

                                       Асыр салып ойнаймыз.

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.

Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл

-Ұлпа қарларды үрлеу

Балалар, жылдың қай мезгілі?

Қыс мезгілі

Дұрыс айтасыңдар, балалар.

Бүгін біз құстар әлеміне саяхат жасаймыз.

Балалар қалай ойлайсындар, жабайы құстар қайда өмір сүреді?

Орманда,далада,тауда

Дұрыс айтасыңдар.

Ендеше балалар, бұл құстар бізге қонаққа келіп тұр.Балалар көзімізді

     жұмайық, бір сәт армандап, ойланайық.

1,2,3- көзімізді ашамыз

Демалып, тыныстаймыз

Мынау қандай құс?

Бұл қарға

Оның түсі қандай, көлемі қандай?

Қара, үлкен

Ал мынау қандай құс?

Бұл қарлығаш

Қарлығаш қандай құс?

Әдемі, адамға дос, түсі қара-ала

Ал мынау ше?

Бұл қараторғай

Қараторғай қандай құс?

Кішкентай құс,түсі қара

Жарайсыңдар балалар.

Ал енді осы құстар туралы қандай тақпақ, жаңылтпаш білесіңдер?

«Сауысқан, торғай» жабайы құстар туралы тақпақ


               Тотықұс,тотықұс,

                            Сөйлейсің бір тоқтамай

                            Қайталайсың сөзімді,

                            Әдемісің сен қандай?

 

Адамның досы қарлығаш,

                             Қарның ашты білемін.

                             Тамағыңды берейін,

                             Ұяңа әкеп себейін.

Жарайсыңдар!

    Ал енді кезекті жаңылтпашқа берейік

 

     Аппақ қарға

                                Қара қарға

                                Ала қарға

                                Қонып отыр.

 

                   Қара қарға

                                Ала қарға

                                Аппақ қарға

                                Тоңып отыр

     -     Өте жақсы

    Балалар біз шаршадық, бәріміз бірге біраз сергіп алайық.

  Сергіту сәті:     Бір, екі, үш,

                              Қанат қағып ұш,

                              Болады сонда сенде күш!

 Тосын сый кезеңі: – Балалар, біздің қонақтарымыз жәй келмепті.Ол   сендерге жұмбақ жасырып келіп тұр.

 

  Жұмбақтар:   Бұдан сұлу құс бар ма

                            Қанаты қандай ұшқанда

                                                             (Аққу)

                            Сүп- сүйкімді сап-сары,

                            Балапандайды жүре алмай.

                                                              (Балапан)

                            Түнде тышқан аулайды,

                            Қараңғыда тыңбайды,

                            Барлық жерді шарлайды,

                            Қалай көзі талмайды.

                                                                (Үкі)

- Балалар жарайсыңдар, біздің қонақтарымыз сендерге қуанып, рахметтерін

  айтып жатыр.

Дидактикалық ойын:  «Өз үйлеріне қой»

- Балалар, мынаны қарандаршы үй құстары мен жабайы құстарымыз   араласып кетіпті.Ең алдымен мен сендерге «Жаңғалақ бала» туралы әңгіме

 айтып берейін.

                                   Жаңғалақ

    Бірде жаңғалақ деген бала атасына еріп орманға барады. Атасы жолда құс-

тармен таныстырып әр құстың қалай сайрайтынын айтып береді. Ертеңінде

Жаңғалақ достарына бәрін шатастырып айтып беріпті. Қазір бізде көрейік,       біздің арамызда жаңғалақ бар ма екенін. Ортаға екі баладан шығып үстелдің үстінде жатқан құстардын суреттерін алып, тиісті үйіне қойып шығады. Яғни жабайы құстар мен үй құстарын бөлу.

Ермексазбен құс жасау

Қорытынды бөлім: –Балалар, біз сендермен қандай құстармен таныстық?

Қарлығашпен, Қараторғай, Қарғамен таныстық.

Қандай үй құстарын білесіңдер?

Тауық, Әтеш, Үйрек, Қазды білеміз.

Сендерге бүгінгі оқу-қызметіміз ұнады ма?

Иә, ұнады.

Балалар, сендерге біздің құстарымыз алғыстарын білдіріп суреттерін беріп жіберді.

Ендеше «Жүректен жүрекке» шеңберін құрып құстарымызға алғысымызды білдірейік.

                             Қамқоршы боп жүреміз,

                             Табиғатқа, құстарға.

                             Аялаймыз оларды,

                             Жақсы көріп бәріміз.

-    Рахмет сендерге, сау болыңыздар! 





Күтілетін нәтиже.

Не білді: Жабайы құстардың атарын атай білді

Не алды: Жаңылтпаштарды қайталай алды.




























Күні: ОНР 3

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Жабайы құстар.Ә дыбысы және әріпі.

Білімділік-мақсаты: Балаларға табиғат көркі құстар туралы, құстардың пайдасы туралы түсінік беру;
Құстарға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту, құстар туралы өлең, тақпақ, жұмбақтар айта отырып, тілдерін жаттықтыру, сөздік қорын молайту. Ә дыбысы және әрпімен таныстыру.Ә дыбысын буында,сөзде,сөйлемде айтқызу,сөзге дыбыстық талдау жасау.

Түзете -дамытушылық:  А-ә дыбыстарына сөз ойлау қиялдауын, қабылдауын дамыту. Саусақ қимылы арқылы қолардың мотрикасын дамыту..

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа, құстарды қорғауға, оларға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: Саяхат,үлгіні талдау,көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,құстарды салыстыру.
Көрнекіліктер: Құстардың суреттері

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

Іздену-ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.

Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл

-Ұлпа қарларды үрлеу

Мына суретте кімді, нелерді көріп тұрсыңдар? Әже, әтір, әтеш.
- Балалар, әже, әтір, әтеш бұл сөздер қай дыбыстан басталып тұр?
- Ә дыбысынан (тақтаға Ә әрпін ілу).
- Балалар, Ә дыбысын айту кезеңінде жақ кең ашылып, иек төмендейді. (Ә дыбысын бірнеше рет айтқызу).
Тақтамен жұмыс.
Әже, Әке, Әлем, Әріп сөздерін оқыту, буынға бөлу.
Оқулықпен жұмыс:
Суреттер: дәрі, әке, әтеш.
Ә дыбысы сөздің басында, ортасында кездеседі. Дәрі сөзін буынға бөлейік, 2 буын, әке, 2 буын, әтеш 2 буын. Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады.

Жарайсыңдар!

-Айналамызда қандай өзгеріс байқадыңдар,ненің дауысы?(құстардың дауысы естіледі)

- Балалар, бұл ненің дыбысы болды екен? Ия, құстардың дыбысы әр түрлі болады екен. Олар түрлеріне қарай әр түрлі сайрайды.Мен сендерге осы құстардың сайрауы туралы бір әңгіме айтып берейін. Сендер жақсылап тыңдаңдар.

Әке құстар ана құстарға ән айтып береді екен. Құстардың да ата-аналары болады. Қауіп төнген кезде аналары шырылдап балапандарына ескертеді екен.

Ал балапандары өздерінің тамақ жегісі келетінін шиқылдап аналарына білдіреді. Құстар құрт-құмырсқаға таласқанда айқайлап, шулап кетеді. Басқа дыбыстарды естіген құстар топталып жиналып, жат құстарды өздеріне тиіскізбей қуады. Міне, балалар құстардың осындай қасиеттері бар екен.

Логопед:Балалар, осы құстарға саяхат жасап қайтайық. Қандай көлік түрімен барамыз? Не көріп тұрсыңдар? (ұшақтың қонған дауысы естіледі,бала ұшқыш болып қолында ұшақ ұстап ұшып балалардың алдына келеді)

ұшқыш (Али) достар сендер саяхатқа дайынсындерме?«Құстар әлеміне саяхатқа» ұшуға дайынбыз ба?

Бірінші қону алаңы

 1. «Дала құстары» (қарлығаш, торғай, қарға, сауысқан, дуадақ,)

Логопед:құстардың ішіндегі адамға ең жақыны –

Қарлығаш. 
Олар жемін ұшып жүріп аулайды. Тіпті суды да

қалқып жүріп ішеді. Қарлығаш ұясын үйдің

шатырына салады.

 2. «Орман құстары» (тоқылдақ,   жапалақ, қырғи,

тұрымтай, құр, қаратөс торғай)

Логопеді: Тоқылдақ орман дәрігері

3. «Өзен-көл құстары» (жабайы үйрек, жабайы қаз,  аққу, қоқиқаз, қызғылт бірқазан).

Аққу  киелі құс

Логопед: бұл құстар тек кәне өзен –көлде мекендейді.

 4. «Тау құстары»(қыран, дала қыраны,  бүркіт, лашын). бүркіт құс патшасы

Логопед : осы құстар тауда мекендейді.

Балаларға осы құстар туралы түсіндіріп, қысқаша мағұлмат беремін.

«Менде не бар?» ойыны

Саяхаттан оралып,балалар орындарына отырады.

Саяхат ұнадыма?

Логопед:балалар құс атасы-бүркіт ал  біз бұгін жыл құстарымен танысамыз

Жыл құстарына жабайы ұйрек, тырна көкек, ұзақ, қарлығаш , қаратрғай , т.б. жатады.

Ал қазақстандың туында қыран құстын бейнесі бейнеленген.Құстардың бір бөлігі күзде ұшып кетпейді, сол жерде қыстап қалады.

Оларды қыстап қалатын құстар деп айтады.

Қыстап қалатын  құстар:торғай, көгершін, қарға, көкшымшық, тоқылдақ ,т.б. жатады.

Серіту сәті.

Қарға біздің қар, қар,

Сауысқаныс саңқ, саңқ.

Торғайларым шиқ, шиқ

 Жапалағым ух, ух.

Көкек көкек, көкек деп,

Ұшады екен желпілдеп.

Суреттердегі жануарларды сипаттау.

Олай болса балалар біз бұгін құстарымызды тақтаға жапсырамыз.

Балаларға құстарды қалай   жаспыратының көрсетемін.

Балалар сендер тапсырманы дұрыс орындадындар, енді мына жұмбақты біреуіміз жасырамыз сендер оны шешіндер:

Мәпелейміз баптаймыз,

Биіктерге самғаймыз.

Бейбітшілік құс деп,

Қай құсты мақтаймыз?

(Көгершін)


-Айна алдында отырып орындайды


























-балалар әңгімені мұқият тындады

балалар ия дайынбыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






-балалар саяхаттан қайтады.

- балалар ия ұнады.


-Ойынды қызыға ойнайды.

 

 

 

 

 

 Қызыға қарады

 

 

 

 

Серіту сәтін жасайды

 

 


-Балалар ойынды қызыға ойнады

 

 -Балалар құстарды тақтаға жапсырды.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Рефлексивті-түзеуші

Қортынды

Балалар ұйымдасқан оқу іс-әрекетіне байланысты бірнеше сұрақтар қоямын:

1.Өзін білетін жыл құстарын ата.

2.Құстар, табиғатқа , адамға қандай пайдасын тигізеді?

3.Нені  жапсырдық?

 Ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде  не үйрендік, неменемен таныстық?

Сау бол деп айтайық.

«Қол ұстасып тұрайық,

Шеңбер біз құрайық.

Көріскенше күн жақсы,

Сау-саламат болайық!»

Балалар ұшаққа отырып қайтады.

-қойылған сұрақтарға жарыса жауап береді.

Күтілетін нәтиже

Не білді: Ә дыбысын және жабайы құстарды.

Не алды: Жабайы құстарды атай алды














Күні: Тұтықпа

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Жабайы құстар.

Білімділік-мақсаты: Балаларға табиғат көркі құстар туралы, құстардың пайдасы туралы түсінік беру;
Құстарға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту, құстар туралы өлең, тақпақ, жұмбақтар айта отырып, тілдерін дамыту, сөздік қорын молайту.

Түзете -дамытушылық:  Физиологиялық дұрыс тыныс алу дағдысын қалыптастыру.Сөйлеу тілінің темптік-ритмикалық және интонациялық-әуендік құрылуын жетілдіру

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа, құстарды қорғауға, оларға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: Саяхат,үлгіні талдау,көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,құстарды салыстыру.
Көрнекіліктер: Құстардың суреттері

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

Іздену-ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.

Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл

-Ұлпа қарларды үрлеу

«Кім қақпаға допты тез соқты?»

-Айналамызда қандай өзгеріс байқадыңдар,ненің дауысы?(құстардың дауысы естіледі)

- Балалар, бұл ненің дыбысы болды екен? Ия, құстардың дыбысы әр түрлі болады екен. Олар түрлеріне қарай әр түрлі сайрайды.Мен сендерге осы құстардың сайрауы туралы бір әңгіме айтып берейін. Сендер жақсылап тыңдаңдар.

Әке құстар ана құстарға ән айтып береді екен. Құстардың да ата-аналары болады. Қауіп төнген кезде аналары шырылдап балапандарына ескертеді екен.

Ал балапандары өздерінің тамақ жегісі келетінін шиқылдап аналарына білдіреді. Құстар құрт-құмырсқаға таласқанда айқайлап, шулап кетеді. Басқа дыбыстарды естіген құстар топталып жиналып, жат құстарды өздеріне тиіскізбей қуады. Міне, балалар құстардың осындай қасиеттері бар екен.

Логопед:Балалар, осы құстарға саяхат жасап қайтайық. Қандай көлік түрімен барамыз? Не көріп тұрсыңдар? (ұшақтың қонған дауысы естіледі,бала ұшқыш болып қолында ұшақ ұстап ұшып балалардың алдына келеді)

ұшқыш (Али) достар сендер саяхатқа дайынсындерме?«Құстар әлеміне саяхатқа» ұшуға дайынбыз ба?

Бірінші қону алаңы

 1. «Дала құстары» (қарлығаш, торғай, қарға, сауысқан, дуадақ,)

Логопед:құстардың ішіндегі адамға ең жақыны –

Қарлығаш. 
Олар жемін ұшып жүріп аулайды. Тіпті суды да

қалқып жүріп ішеді. Қарлығаш ұясын үйдің

шатырына салады.

 2. «Орман құстары» (тоқылдақ,   жапалақ, қырғи,

тұрымтай, құр, қаратөс торғай)

Логопеді: Тоқылдақ орман дәрігері

3. «Өзен-көл құстары» (жабайы үйрек, жабайы қаз,  аққу, қоқиқаз, қызғылт бірқазан).

Аққу  киелі құс

Логопед: бұл құстар тек кәне өзен –көлде мекендейді.

 4. «Тау құстары»(қыран, дала қыраны,  бүркіт, лашын). бүркіт құс патшасы

Логопед : осы құстар тауда мекендейді.

Балаларға осы құстар туралы түсіндіріп, қысқаша мағұлмат беремін.

«Менде не бар?» ойыны

Саяхаттан оралып,балалар орындарына отырады.

Саяхат ұнадыма?

Логопед:балалар құс атасы-бүркіт ал  біз бұгін жыл құстарымен танысамыз

Жыл құстарына жабайы ұйрек, тырна көкек, ұзақ, қарлығаш , қаратрғай , т.б. жатады.

Ал қазақстандың туында қыран құстын бейнесі бейнеленген.Құстардың бір бөлігі күзде ұшып кетпейді, сол жерде қыстап қалады.

Оларды қыстап қалатын құстар деп айтады.

Қыстап қалатын  құстар:торғай, көгершін, қарға, көкшымшық, тоқылдақ ,т.б. жатады.

Серіту сәті.

Қарға біздің қар, қар,

Сауысқаныс саңқ, саңқ.

Торғайларым шиқ, шиқ

 Жапалағым ух, ух.

Көкек көкек, көкек деп,

Ұшады екен желпілдеп.

Суреттердегі жануарларды сипаттау.

Олай болса балалар біз бұгін құстарымызды тақтаға жапсырамыз.

Балаларға құстарды қалай   жаспыратының көрсетемін.

Балалар сендер тапсырманы дұрыс орындадындар, енді мына жұмбақты біреуіміз жасырамыз сендер оны шешіндер:

Мәпелейміз баптаймыз,

Биіктерге самғаймыз.

Бейбітшілік құс деп,

Қай құсты мақтаймыз?

(Көгершін)


-Айна алдында отырып орындайды












-балалар әңгімені мұқият тындады

балалар ия дайынбыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










 

-балалар саяхаттан қайтады.

- балалар ия ұнады.


-Ойынды қызыға ойнайды.

 

 

 

 

 

 Қызыға қарады

 

Серіту сәтін жасайды

 

 

 

 

 


-Балалар ойынды қызыға ойнады

 

 -Балалар құстарды тақтаға жапсырды.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Рефлексивті-түзеуші

Қортынды

Балалар ұйымдасқан оқу іс-әрекетіне байланысты бірнеше сұрақтар қоямын:

1.Өзін білетін жыл құстарын ата.

2.Құстар, табиғатқа , адамға қандай пайдасын тигізеді?

3.Нені  жапсырдық?

 Ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде  не үйрендік, неменемен таныстық?

Сау бол деп айтайық.

«Қол ұстасып тұрайық,

Шеңбер біз құрайық.

Көріскенше күн жақсы,

Сау-саламат болайық!»

Балалар ұшаққа отырып қайтады.

-қойылған сұрақтарға жарыса жауап береді.

Күтілетін нәтиже

Не білді: Жабайы құстарды ажыратып аттарын шатаспай атай білді

Не алды: Ойындардың шартын дұрыс орындап қызыға ойнай алды.





























Күні: ОНР 3

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Аналар күні мерекесі.У дыбысы және әріпі.

Білімділік-мақсаты: Мерекелік көңіл-күй сыйлау;әжесі мен анасына дегенсыйластыққа тәрбиелеу;ән айту дағдыларын қалыптастыру;өзінің жақын адамдарын қуанта білуге,мейірімділікке тәрбиелеу.

Түзете -дамытушылық:  У дыбыстарына сөз ойлау қиялдауын, қабылдауын дамыту. Саусақ қимылы арқылы қолардың мотрикасын дамыту..

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

Іздену-ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.


Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл,

-Ыстық шәйді суыту.

Үй тапсырмасын еске түсіру.Өткен сабақта қандай тақырып туралы әңгімелестік?


Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінед қанша ай бар?


Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


-Жарайсыңдар көктем мезгілінде есімізге түсірейікші қандай мерекелер бар?

1- наурыз алғыс айту күні,

8-наурыз халық аралық аналар күні.

22- наурыз ұлыстың үлы күні наурыз мерекесі.

-Жарайсыңдар,алғыс айту күнін атап өттік, енді аналар мерекесін тойлаймыз,

Ана-тіршіліктің қайнар көзі,махаббаттың шуақы күні, мейірімнің каусар бұлағы-Ананы ардақтайтын халық жоқ.Жанұяның жылуын суытпай,тал бесіктітербей отырып,тебіренетолғар бесік жыры,аңыз ертегілер мен жақұт жырлары арқылы ұрпағының бойына адамдық қасиеттерді дарытып отырған аналар.

Ана- барлық қиындықты жеңетін сарқылмайтын күш, тіршіліктің қайнар бұлағы.

Әр қашан мына өмірге сән беріп,жылу таратып,мейірім төгіп,шуақ шашатын адам ол ана екенін ешқашан есімізден шығармауымыз керек.

Д/о; «Кім сені шақырды»

Мақсаты;басқа адамды дауысынан танып үйрету.

Серіту сәті.

Орынымыздан тұрайық,

Қолды белге қояық,

Бір отырып, бір тұрып,

Бір серігіп алайық.

Д/о: «Не артық?»

Мақсаты:суреттерді салыстыру арқылыойлау қабілетін дамыту.

- У дыбысынан (тақтаға У әрпін ілу).
- Балаларға (У дыбысын бірнеше рет айтқызу).
Тақтамен жұмыс.
Тауық,қауын,деген сөздерді талдау

Д/о: «Кім дейінді»

Мақсаты:Санды санау,пішінен бейне құрастыр логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.


Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінде ауа-райы қандай болады?


Көктем мезгілінде қандай мерекелер бар екен?


Оқу іс-әрекетіне белсене қатысқан балаларды мақтау мадақтау.


-Айна алдында отырып орындайды











-көктем мезгілі?


-үш ай бар


-күн жылынады,ауа райы құбылмалы болады.



-балалар естеріне түсірп қайталайды.















 

 

 

 

 
















-Балалардың жауабын тыңдау.

Күтілетін нәтиже

Не білді: Жыл мезгілдерін атай алады.

Не алды: Аналарын құрметтей білуді.





















Күні: ОНР 2

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Аналар күні мерекесі.

Білімділік-мақсаты: Көктемде болатын мерекелермен таныстыру.

Адам өміріндегі ардақты жан-Ана қасиетті ұғым екенін түсіндіру.

Түзете -дамытушылық: Сөйлеу тілінің белсенділігі мен шапшаңдығын арттыру.

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа, қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

Іздену-ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.


Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл,

-Ыстық шәйді суыту.

Үй тапсырмасын еске түсіру.Өткен сабақта қандай тақырып туралы әңгімелестік?


Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінед қанша ай бар?


Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


-Жарайсыңдар көктем мезгілінде есімізге түсірейікші қандай мерекелер бар?

1- наурыз алғыс айту күні,

8-наурыз халық аралық аналар күні.

22- наурыз ұлыстың үлы күні наурыз мерекесі.

-Жарайсыңдар,алғыс айту күнін атап өттік, енді аналар мерекесін тойлаймыз,

Ана-тіршіліктің қайнар көзі,махаббаттың шуақы күні, мейірімнің каусар бұлағы-Ананы ардақтайтын халық жоқ.Жанұяның жылуын суытпай,тал бесіктітербей отырып,тебіренетолғар бесік жыры,аңыз ертегілер мен жақұт жырлары арқылы ұрпағының бойына адамдық қасиеттерді дарытып отырған аналар.

Ана- барлық қиындықты жеңетін сарқылмайтын күш, тіршіліктің қайнар бұлағы.

Әр қашан мына өмірге сән беріп,жылу таратып,мейірім төгіп,шуақ шашатын адам ол ана екенін ешқашан есімізден шығармауымыз керек.

Серіту сәті.

Орынымыздан тұрайық,

Қолды белге қояық,

Бір отырып, бір тұрып,

Бір серігіп алайық.

Аталған сөзге ассоциативті байланысы бойынша сөздері табу.

«Бәйшешек сөзі»

(шана-қыс,бәйшешек-көктем)


Ойын:Басқаша қалай айтамыз.


Қ/о: «Ақылды телефон»

Мақсаты:Сыбырлап айтылған сөзді дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру.


«Өз анаңның суретін сал»

Балаларға елестете отырып өз аналарының суретін салады.

Мақсаты: балаларды шығармашылыққа тәрбиелеу.


Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінде ауа-райы қандай болады?


Көктем мезгілінде қандай мерекелер бар екен?


Оқу іс-әрекетіне белсене қатысқан балаларды мақтау мадақтау.


-Айна алдында отырып орындайды











-көктем мезгілі?


-үш ай бар


-күн жылынады,ауа райы құбылмалы болады.



-балалар естеріне түсірп қайталайды.















 

 

 

 

 










-Балалар

ойынға

қызығушылық

танытады.












-Балалардың жауабын тыңдау.

Күтілетін нәтиже

Не білді: Жыл мезгілдерін атай алады.

Не алды: Аналарын құрметтей білуді.

















Күні: ОНР 1

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:  Аналар күні мерекесі.

Білімділік-мақсаты: Көктем мезгілі туралы мағұлмат беру.

Түзете -дамытушылық: Сөздерді дыбыстық жағынан дұрыс айтуға аттықтыру.

Моделдер бойынша сөйлемдерді құрастыру; қаратпа сөз+бұйрық райындағы етістік.

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа, қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

Іздену-ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Саға

Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл,

-Ыстық шәйді суыту.



Жаңа сабақ:

Балалар көктем мезгілі келіп жетті.

Қыс мезгілін шығарып салып көктем мезгіліде келіп жетті.Көктем мезгілінде қар еріп,күн жылынып,ағаштар бұршік жара бастайды,жер көгеріп бәйшешек қауыз жарып күн жылына бастайды.Көктем мезгілінде ауа-райы құбылмалы болады,жауын жауады, жел соғады, күн күркірейді.

Көктем мезгілінде үш ай бар!

Наурыз,Сәуір, Мамыр.

Көктем мезгілінің алғашқы күндері аналар мерекесін тойлаймыз.Аналарымызды мерекесінде қуанту үшін сыилық жасаймыз.


Серіту сәті.

Орынымыздан тұрайық,

Қолды белге қояық,

Бір отырып, бір тұрып,

Бір серігіп алайық


Д/о: «Мен сипаттаймын,сен тауып көр»

Мақсаты; сипатына қарай,түр-түсіне қарай аталған затты таба білуге дағдыландыру.


Жапсыру

«Анам мен әжеме арналған гүлдер»

Мақсаты:балаларды шығармашылққа тәрбиелеу.


Жылдың қазір қай мезгілі?


Көктем мезгілінде қанша ай бар?


Көктем мезгілінде ауа-райы қандай болады?

-Айна алдында отырып орындайды

























-Балалар

ойынға

қызығушылық

танытады.


Түрлі-түсті қағазбен,

желімен жұмыс жасай білуге үйрету.



Балалардың

жауабы.

Күтілетін нәтиже

Не білді: Жыл мезгілдерін атай алады.

Не алды: Аналарын құрметтей білуді.













































Күні: ОНР 2

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:Наурыз мейрамы.

Білімділік-мақсаты:Наурыз мерекесінің маңызы туралы түсінік беру.Мереке туралы үлгі бойынша әңгіме құрап, сөздік қорын байыту.

Түзете -дамытушылық:Байланыстырып сөйлеуге үйрету.

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

Іздену-ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.


Тыныс алу жаттығуы:

«Шәй суытамыз»

Әжеммен бір дастарханда,

Шәй ішейін қант салып,

Буы шыққан ыстық шәйді,

Үрлейін де суытайын.

«Уф-уф-уф-уф»



Өткен сабақта қандай

тақырып туралы әңгімелестік?


Жылдың қазір қай мезгілі?


Көктем мезгілінде қанша ай бар?


Көктем мезгілінде ауа-райы қандай болады?


Көктем мезгілінде қандай мерекелер бар?


Жаңа сабақ;

-Айна алдында отырып орындайды







-қызыға

тыныс алу

жаттығуын жасайды.



-аналар мерекесі туралы.


-көктем мезгілі.


-үш ай бар.



-құбылмалы болады.

Балалардың

жауабын тыңдау.

Күтілетін нәтиже

Не білді: Жыл мезгілдерін атай алады.

Не алды: Аналарын құрметтей білуді.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
51
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі