Көкпекті ауданының физика
және математика пәндерінің жас мұғалімдер
семинары
ҰБТ- ға дайындық кезіндегі
психологиялық көмек
Жадынама
(мұғалімдерге
арналған)
Кантаева
Г.Ж.
Педагог-психолог
«Октябрь мектеп-балабақша
кешені»КММ
2017-2018 оқу
жылы
Мұғалімдерге ҰБТ-ге
психологиялық дайындық бойынша
кеңестер
ҰБТ тест тапсырмаларына
негізделген. Мұндай жұмыс түрі пән бойынша жақсы дайындық пен
білімді, оқу процесіне қатысты барлық қатысушыларға (оқушылар,
ата-аналар, мұғалімдер) психологиялық дайындықты талап етеді. Пән
мұғалімдерге ұсыныстар:
-
Оқу жүйесіне тесттік
тапсырмаларды көптен енгізіңіз. Тест жұмыстарын орындау арқылы
оқушы бойында өзіндік бақылау мен қадағалау сияқты психотехникалық
дағды қалыптасады.
-
ҰБТ-ге дайындық кезінде пән
бойынша тақырыптық тесттер
пайдаланыңыз.
-
Оқушылармен бірге тест
жауаптарына пайдаланылған кітаптар бойынша талдау
жасаңыз.
-
Оқушылар білімін сынақ және
емтихан түрінде тексеріңіз.
-
Оқушыларды ҰБТ – ге
дайындық әдіс-тәсілдерімен
таныстырыңыз.
-
ҰБТ-ны жақсы таныстыру
техникасымен таныстырыңыз. Мысалы, логикалық ойлану, әр сұрақ
мағынасына жауап табу, т.б.
-
Тесттік жұмыстарды орындау
барысында оқушыларды талдауға, уақытын үнемі пайдалануға
үйретіңіз.
-
Есте сақтауға арналған
тапсырмаларды беріңіз.
-
Оқушыларды қолдап
отырыңыз.
-
Бір-біріне қарсы қоюдан
аулақ болыңыз. Барлық оқушылар көзінше
ұрыспаңыз.
-
Оқушыларды есімімен атауға
тырысыңыз.
-
Сенім, сыйластық және
мейірім арқылы тәрбиелеңіз.
-
Оқушылардың оқудағы
жетістіктерін үнемі мадақтап
отырыңыз.
-
Балаларға емтихан кезінде
мынадай мәселелерге көңіл бөлуді
ескертіңіз.
-
Көзбен барлық тестіні шолып
шықсын, сонда қандай тапсырмалар бар екенін біліп, жұмысқа
толығымен икемделе алады;
-
сұрақты соңына дейін мұқият
оқып, оның мағынасын түсінсін (тестілеу кезінде жиі кездесетін
қателік-соңына дейін оқымай, бірінші сөздерден-ақ жауапты
жорамалдап, оны белгілеуге
асығады);
-
Егер сұрақтың жауабын
білмесең немесе сенімді болмасаң, тастап кет және сосын қайта оралу
үшін белгілеп қой;
-
Егер белгіленген уақытта
барлық сұрақтарға жауап беріп, үлгермесең, ішкі түйсігіне сеніп,
барынша ықтимал жауапты
белгіле.