Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ тілі

    Білім беру ұйымының атауы:

    КММ «№1 Новоишим орта мектебі»

    Бөлім:

    Су- тіршілік көзі

    Педагогтың Т.А.Ә.

    Сулейменова Н.Е.

    Күні:

    20.04.2023 ж.

    Сынып: 3 «ВГ»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жағажайда

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау;
    3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру;

    Сабақтың мақсаты:

    тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады/кесте толтырады/ мазмұндайды;

    мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастырады және оған жауап береді.

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы
















    Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу

    «Сұрақ- жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын

    Қазір қай жыл мезгілі?

    Көктем айлары?

    Аптаның қай күні?

    Ауа райы қандай?

    Сыныпты кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөліп отырғызамын. Психологиялық ахуал қалыптастыру: топтарында отырып, бір – біріне жылы тілектер айтқызу.

    Үй тапсырмасын тексеру: сөздіктерді еске түсіру. (смайлик тарату)

    «Ой шақыру» әдісі арқылы тақтада берілген суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын болжату

    Дәптерлеріне күн ретін, сабақтың тақырыбын жаздыру.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру


    Оқушылар сәлемдеседі

    Сұрақтарға жауап береді








    Сынып кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.





    Бір-біріне жылы тілектер айтады.




    Үй тапсырмасына топпен жауап береді.



    Сабақтың тақырыбын анықтайды





    Оқушылар дәптерлеріне күн ретін, сынып жұмысын, сабақтың тақырыбын жазады.



    Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады.

    Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды.













    Жақсы, жарайсыңдар! Мен де сіздерге сәттілік тілеймін!






    суреттер














    Слайд

    суреттер


    қима қағаздар





    смайлик

    тер

    Сабақтың ортасы












    5-7 минут

    Жаңа сөздермен жұмыс.

    Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін құрастыру.

    Жағажай- пляж

    Терең- глубокий

    Жүземін-плаваю

    сусын – напиток

    терең – глубокий

    алыс – далеко

    Топтық жұмыс.

    1-топ тапсырмасы: Табиғат дегеніміз не?

    2-топ тапсырмасы: Табиғат қандай?

    3-топ тапсырмасы: Табиғатты қорғау үшін не істеуіміз керек?


    Тыңдалым.

    1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, берілген тапсырмаларды орындаңдар 1-топ: Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

    1. Ол досымен қайда барды?

    2. Өзен суы қандай?


    2-топ: Мәтіннің мазмұны бойынша суреттерді орналастырыңдар.


    3-топ: Мәтін мазмұны бойынша дұрыс, бұрыс кестесін толтырыңдар.


    Оқылым.

    2-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақтан құрап, жауап беріңдер.




    Сергіту сәті: «Бас, иық, тізе, аяқ»


    Грамматикалық қоржын

    Жазылым

    3-тапсырма. Тиісті қосымшаларды жаз.

    (жіктік жалғау қосымшалары)


    Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Сөздік дәптерлеріне жазады.











    Топта оқушылар кластер құрады, оны сыныпта қорғайды.










    Мәтінді тыңдап, берілген тапсырмаларды орындайды.


    1-топ: Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.












    Мәтіннің мазмұны бойынша суреттерді орналастырады.




    Мәтін мазмұны бойынша дұрыс, бұрыс кестесін толтырады.






    Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақтан құрап, жауап береді.

    Мен жағажайға барамын. Жағажайда бала көп. Мен жақсы жүземін. Өзеннің суы тұщы.

    Әжем сусын қайнатып береді. Сусын дәмді.

    Оқушылар қимылмен сергіту сәтін жасайды.





    Оқушыларға алдарына карточка таратамын.




    Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.











    Қ/Б: «Шапалақтау» әдісі











    «Бағдаршам» әдісі






    Қ/Б: «Бас бармақ»

    Өзіндік бағалау





    «Бағдаршам» әдісі





    «Мадақтау» сөздері

    Жарайсыңдар!












    Қ/Б: «Шапалақ» әдісі










    Оқулық





    Ақ парақтар, маркер, стикер









    Дәптер, ақ парақтар











    Слайд, суреттер





    Кесте











    Видеокөр

    сетілім





    Суреттер слайд


    Сабақтың соңы

    Оқылым. Айтылым. Тест. Дұрыс нұсқасын айт.

    1. Әлібек .... барды.

    • А) жағалауға Ә) жағажайға

    2. Балалар ..... жүр.

    • А) мектепте Ә) жағажайда

    3. Ол жақсы ......

    • А) жүзеді Ә) отырады

    4. Өзеннің суы ......

    • А) ащы

    • Ә) тұщы

    5. Жағажай .....

    • А) терең

    • Ә) әдемі

    6. Әжемнің сусыны ...... А) тәтті

    Ә) дәмді

    Үй тапсырмасы: сөздік жаттау, Есте сақта! мәнерлеп оқу -93-бет


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сулейменова Назгуль Елубаевна
    13 Қырқүйек 2023
    444
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жағажайда

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жағажайда

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3 сыныптағы "Жағажай" тақырыбы бойынша әр түрлі тапсырмаоар орындатылды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ тілі

    Білім беру ұйымының атауы:

    КММ «№1 Новоишим орта мектебі»

    Бөлім:

    Су- тіршілік көзі

    Педагогтың Т.А.Ә.

    Сулейменова Н.Е.

    Күні:

    20.04.2023 ж.

    Сынып: 3 «ВГ»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жағажайда

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау;
    3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру;

    Сабақтың мақсаты:

    тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады/кесте толтырады/ мазмұндайды;

    мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастырады және оған жауап береді.

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы
















    Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу

    «Сұрақ- жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын

    Қазір қай жыл мезгілі?

    Көктем айлары?

    Аптаның қай күні?

    Ауа райы қандай?

    Сыныпты кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөліп отырғызамын. Психологиялық ахуал қалыптастыру: топтарында отырып, бір – біріне жылы тілектер айтқызу.

    Үй тапсырмасын тексеру: сөздіктерді еске түсіру. (смайлик тарату)

    «Ой шақыру» әдісі арқылы тақтада берілген суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын болжату

    Дәптерлеріне күн ретін, сабақтың тақырыбын жаздыру.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру


    Оқушылар сәлемдеседі

    Сұрақтарға жауап береді








    Сынып кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.





    Бір-біріне жылы тілектер айтады.




    Үй тапсырмасына топпен жауап береді.



    Сабақтың тақырыбын анықтайды





    Оқушылар дәптерлеріне күн ретін, сынып жұмысын, сабақтың тақырыбын жазады.



    Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады.

    Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды.













    Жақсы, жарайсыңдар! Мен де сіздерге сәттілік тілеймін!






    суреттер














    Слайд

    суреттер


    қима қағаздар





    смайлик

    тер

    Сабақтың ортасы












    5-7 минут

    Жаңа сөздермен жұмыс.

    Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін құрастыру.

    Жағажай- пляж

    Терең- глубокий

    Жүземін-плаваю

    сусын – напиток

    терең – глубокий

    алыс – далеко

    Топтық жұмыс.

    1-топ тапсырмасы: Табиғат дегеніміз не?

    2-топ тапсырмасы: Табиғат қандай?

    3-топ тапсырмасы: Табиғатты қорғау үшін не істеуіміз керек?


    Тыңдалым.

    1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, берілген тапсырмаларды орындаңдар 1-топ: Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

    1. Ол досымен қайда барды?

    2. Өзен суы қандай?


    2-топ: Мәтіннің мазмұны бойынша суреттерді орналастырыңдар.


    3-топ: Мәтін мазмұны бойынша дұрыс, бұрыс кестесін толтырыңдар.


    Оқылым.

    2-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақтан құрап, жауап беріңдер.




    Сергіту сәті: «Бас, иық, тізе, аяқ»


    Грамматикалық қоржын

    Жазылым

    3-тапсырма. Тиісті қосымшаларды жаз.

    (жіктік жалғау қосымшалары)


    Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Сөздік дәптерлеріне жазады.











    Топта оқушылар кластер құрады, оны сыныпта қорғайды.










    Мәтінді тыңдап, берілген тапсырмаларды орындайды.


    1-топ: Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.












    Мәтіннің мазмұны бойынша суреттерді орналастырады.




    Мәтін мазмұны бойынша дұрыс, бұрыс кестесін толтырады.






    Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақтан құрап, жауап береді.

    Мен жағажайға барамын. Жағажайда бала көп. Мен жақсы жүземін. Өзеннің суы тұщы.

    Әжем сусын қайнатып береді. Сусын дәмді.

    Оқушылар қимылмен сергіту сәтін жасайды.





    Оқушыларға алдарына карточка таратамын.




    Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.











    Қ/Б: «Шапалақтау» әдісі











    «Бағдаршам» әдісі






    Қ/Б: «Бас бармақ»

    Өзіндік бағалау





    «Бағдаршам» әдісі





    «Мадақтау» сөздері

    Жарайсыңдар!












    Қ/Б: «Шапалақ» әдісі










    Оқулық





    Ақ парақтар, маркер, стикер









    Дәптер, ақ парақтар











    Слайд, суреттер





    Кесте











    Видеокөр

    сетілім





    Суреттер слайд


    Сабақтың соңы

    Оқылым. Айтылым. Тест. Дұрыс нұсқасын айт.

    1. Әлібек .... барды.

    • А) жағалауға Ә) жағажайға

    2. Балалар ..... жүр.

    • А) мектепте Ә) жағажайда

    3. Ол жақсы ......

    • А) жүзеді Ә) отырады

    4. Өзеннің суы ......

    • А) ащы

    • Ә) тұщы

    5. Жағажай .....

    • А) терең

    • Ә) әдемі

    6. Әжемнің сусыны ...... А) тәтті

    Ә) дәмді

    Үй тапсырмасы: сөздік жаттау, Есте сақта! мәнерлеп оқу -93-бет


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 3 сынып
    13.00.2023
    444
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сулейменова Назгуль Елубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации