Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Сынып:
|
|
Күні:
|
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
5.1C Жай
бөлшектер
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жай бөлшек.
Жай бөлшектерді оқу және жазу
|
Оқу
мақсаты:
|
5.1.1.9
жай бөлшек ұғымын
меңгеру;
5.5.2.1
жай бөлшектерді оқу
және жазу;
|
Бағалау
критериі:
|
-
Оқушыларға жай бөлшек, үлес,
алым, бөлім туралы түсініктер беру. Екі натурал санның бөліндісін
жай бөлшек түрінде жаза білуге үйрету.
Натурал санды жай бөлшек түрінде жаза білуге
үйрету.
-
Тақырыптың мазмұнын түсіну, жай
бөлшектердің оқылуы мен жазылуын біледі.
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығы артады, жай бөлшектерді оқып және жаза
алады.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін таныстыру;
Бейнероликті қолдана отырып,
бекіту тапсырмаларын орындату
|
Бірлескен жұмыс (1,2,3
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Бекітуге арналғантапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың жауаптарын
жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
2
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Жай бөлшек.
Жай бөлшектерді оқу және жазу тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- жай бөлшек ұғымын
меңгеру;
-жай бөлшектерді оқу және жазу
|
|
|
|
20
мин
|
Жаңа сабақты бекіту
тапсырмалары
|
Жаңа сабақ.Видео
сабақ
Тапсырмалар.
№1 Алтыдан бес
5/6 Он үштен сегіз
8/13 Отыз сегізден үш
3/38 Қырықтан он бір
11/40 Тоқсан жетіден жиырма
20/97 Үш жүзден алпысекі
62/300 №2
есепті
орындау 2: 17=2/17 72:
113=72/113 6: 19=6/19 324:
1001=324/1001 31: 100=31/100 500:
501=500/501 22: 25=22/25 721:
999=721/999 №3 1) 2/23 = 2: 23 7/400= 7:
400 2) 10/47 = 10: 47 11/3462= 11:
3462 3) 65/73 = 65: 73 400/523= 400:
523 4) 205/333 = 205: 333 1489/5555= 1489:
5555 Шығармашылық
тапсырма: Үш таңбалы сан ойлаңдар.
123 Ойлаған санға осы санның өзін тіркеп жаз.
123123 Екінші оқушыға
бер. Қағазға жазылған санды 13 - ке бөліп, шыққан
санды үшінші оқушыға
бер. Ол санды 11 - ге бөліп, 4 - ші оқушыға
бер. 4 - ші оқушы 11 - ге бөлінген санды 7 - ге
бөліп, шыққан санды оқиды.
Бұл сан бірінші
ойлаған оқушының саны
болады.
|
Оқулық
Аудидиск:
1.4.1; 1.4.4;
№1Жұмыс
дәптері
|
Кестемен
жұмыс.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
2/5
|
4/5
|
7/6
|
1/4
|
17/15
|
1/2
|
5/6
|
-
Бөлшектердің қайсысы ширекті
білдіреді?
-
Бұрыс бөлшектерді
атаңдар.
-
Бөлшектердің қасысы жартыны
білдіреді?
-
Дұрыс бөлшектерді
атаңдар.
-
2-ші бөлшекті 1-мен
салыстыр
-
5-ші бөлшекті 1-мен
салыстыр.
Б) Бөлшектер қатарының қалай
орналасқанын анықтап, келесі мүшесін
тап.
1) 2/5, 4/8,6/11, 8/14, . . .
2) ¾, 4/5, 5/6, . . .
Жеке оқушымен жұмыс.
№1
1
|
2
|
3
|
Алым
Сызық
Түзу
Бөлім
|
Қисық
сызық
Бөлшек
Түзу
Сәуле
|
Салыстыру
Қосу
Азайту
Сәуле
|
Жеке оқушымен жұмыс
№2.
1. 13/17-дұрыс бөлшек 2. 3/7
–бұрыс бөлшек
3. 1 ½ үлкен 1 4. 2 3/2 кіші
1-ден
5. 4/5 үлкен 1 6. 5/9 үлкен
7/9
|
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
|
Дескриптор:
Бөліндіде, бөлшек алымы
мен бөлімі білдіретінін анықтайды
|
Слайд
|
5минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Бекіту сұрақтары:
-
Үлестердің анықтамасын
тұжырымдаңыз.
-
Бөліндіде, бөлшек алымы мен
бөлімі нені білдіреді?
-
Бөлшекті бөлінді түрінде
жазуға болама?
-
Керісінше, бөліндіні бөлшек
түрінде жаза аламыз ба?
|
|
Дескриптор:
Үлестердің анықтама сын тұжырым
дайды.
|
Слайд
|
10мин
|
Жеке
жұмыс
|
Қосымша карта
|
Тапсырманы
орындайды
|
|
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-жай бөлшек ұғымын
меңгердім
-жай бөлшектерді оқу
және жазуды білдім.
ББҮ кестесін
толтыру
Білемін
|
Не білгім
келеді?
|
Үйрендім
|
Үйге тапсырма. №360,
№366
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
|
Whatsapp месенжерін
қолдану
Презентация
|