Материалдар / Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. 5 "к" сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. 5 "к" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5-сынып математика ашық сабақ лессон стади
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Каженова Салтанат Курметкызы

Күні:


Сыныбы: 5 «к»

Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

Жай бөлшекті жай бөлшекке көбейту ережесін біледі;

Аралас санды аралас санға көбейту ережесін біледі;

Ережелерді қолданып есептер шығара алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


















Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.


«От шашу» тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызу.


«Көршілестер» әдісі арқылы жұпқа бөлу


Үй тапсырмасын тексеру: №512









Кезекші оқушы оқушыларды түгендейді, оқу-құралдарын тексереді




Оқушылар көршісімен дәптерлерін ауыстырып, тақтадағы дұрыс жауабымен бірін-бірі тексереді











Дескриптор:

Есептің шарты толық жазылған – 1 балл;

Есептің жауабы дұрыс – 1 балл









Слайд №3


Слайд №4



Слайд №5

Бағалау парақшасы







Сабақтың ортасы
















Өткен тақырыпты қайталау:

«Тест тапсырмалары»




«Кейс» әдісі


Сергіту сәті: «Ауада жазу»

Оқушылар тест тапсырмаларын дәптерге орындайды, болған соң көршісімен дәптерін ауыстырып, тақтадағы дұрыс жауабымен бірін-бірі тексереді



Оқушылар таратпа қағазбен берілген тапсырмаларды орындайды, болған соң көршісімен дәптерін ауыстырып, тақтадағы дұрыс жауабымен бірін-бірі тексереді



Оқушылар екі қолдарын көкке көтеріп ауада 1-9 дейінгі сандарды жазады.

Дескриптор:

4 дұрыс – 2 балл

3 дұрыс – 1 балл

0-2 дұрыс – 0 балл













Дескриптор:

Жай бөлшектерді көбейтуді біледі – 1 балл;

Қысқартуды орындай алады – 1 балл;

Есептеулерді дұрыс жүргізе алады – 1 балл.





Слайд №6,7

Бағалау парақшасы

Дәптер











Слайд №9,10

Бағалау парақшасы

Таратпа қағаздар











Слайд №11










«Күн сәулесі» әдісі


Оқушылар тапсырмаларды дәптерге орындайды, болған соң көршісімен дәптерін ауыстырып, тақтадағы дұрыс жауабымен бірін-бірі тексереді



Дескриптор:

Жай бөлшектерді көбейтуді біледі – 1 балл;

Қысқартуды орындай алады – 1 балл;

Есептеулерді дұрыс жүргізе алады – 1 балл.






Слайд №13

Бағалау парақшасы

Дәптер











Сабақтың соңы.



Қорытынды:






Кері байланыс


Үйге тапсырма: №517, ережелерді жаттау




Берілген сұрақтарға оқушылар қолдарын көтеріп жауап береді.






Оқушылар бағалау парағы бойынша көршісінің аты-жөнін толық жазып, қорытынды балын есептеп, бағалау парағын мұғалімге өткізеді


Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша жинаған балдарына қарай стикерлерін бағалау сатысына жабыстырады





Күнделікке үй тапсырмасын жазады












Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл












5 – 9-10 балл

4 – 7-8 балл

3 – 5-6 балл

2 – 3-4 балл

1 – 0-2 балл

Слайд №14











Слайд №15

Бағалау парағы












Слайд №16

стикерлер












Слайд №17


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!