Сабақтың
басы
Өткен
тарауды
тексеру
математикалық
тест
«Сұрақты қағып ал»
әдісі
Топпен
жұмыс
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру,
оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан
жылуы "
Топқа
бөлу:
І топ:
Бөлшектер
ІІ топ : Аралас
сандар
ІІІ
топ :Жай
бөлшектер
Өткентараудытексеру
математикалық
тест
Өткен сабақтарда «Бөлімдері
бірдей бөлшектерді қосу және азайтуға есеп шығару» тарауы бойынша
тест жүргіземіз. дұрыс жауабын
таңдайды. Интербелсенді тақтада математикалық тесттің
кілттік сөздерін
шығару.
1) Аралас сан
дегеніміз не?
2) Бөлімдері бірдей
аралас сандар қалай
қосылады?
3) Бөлімдері бірдей аралас сандар
қалай азайтылады?
4) Бөлімдері әр түрлі аралас
сандар қалай қосылады?
5)
Бөлімдері әр түрлі аралас
сандар қалай азайтылады?
|
«Жақсы тілек- жан жылуы»
оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Жұптар арасында жұмыстарымен алмасып,
математикалық тестті
тексереді
Окушылар
«Сұрақты қағып ал» әдісіне
жауап береді
|
Дескриптор
-Өткен бөлімдегі
ережелерді қайталайды
Жалпы
балл-2
Дескриптор
-Тақырыпты оқиды,топта
талқылайды
- Флипчартқа түсіреді , топта
қорғайды
Жалпы
балл-3
|
Қағаз
қиындылары
Үлестірме
ДК
экран
Тест
сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті
фломастер
|
Сабақтың
соңы.
«4 сөз 1
жауап»
Рефлекция
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Мектеп, сабақ,есеп, үй жұмысы
– оқушы
Монитор, тышқан, пернетақта,
ғаламтор – компьютер
Президент, саясат, халық,
астана - мемлекет
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!»,
«Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
Әр тапсырманың бағалау
критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
|
Оқушылар тапсырмамен
жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне
жабыстырады
|
Дескриптор
Оқушылар жауап береды
Жалпы
балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Дк
экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Рефлексия. Сабақ/оқу
мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
|
Математика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесі еске
салынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
неніанықтадым?
Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
2:
|