Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.
Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуге есептер шығаруды түсіндіру, әр түрлі әдіс тәсілдер арқылы оқушыларды бағалау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді
жоспар
Сабақтың
тақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас
сандарды көбейтуге есеп шығару.
Бөлімі:Жай бөлшектер-ге амалдар
қолдану
Педагогтің
аты-жөні:
Г.
Талипова
Күні:
Сыныбы:5а,ә
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейтуге есеп
шығару.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
5.1.2.21 жай
бөлшектерді,аралас сандарды көбейтуді
орындау;
Сабақтың
мақсаты:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге
келтіре алады;
Жай бөлшектерді қоса
алады;
Жай бөлшектерді азайта
алады;
Аралас сандарды көбейте
біледі;
Кері сандарды таба
біледі.
Бағалау
критерийлері
Бөлшектерді дұрыс көбейте
алады ;
Натурал санды бөлшекке көбейте
алады;
Аралас сандарды көбейте алады
;
Кері сандар туралы
түсінік қалыптасады.
Құндылықтарға
баулу
«Мәңгілік Ел» идеясының
«Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім » құндылығы,
жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша инновациялық дамуға
үлестерін қосуға
тәрбиелеу.
«Жылы-лебіз» тренингі арқылы
психологиялық ахуал туғызу. «Бағдаршам» әдісі арқылы топқа
бөлу
=
=
=
Әр оқушы сабаққа немесе
сұраққа өз дайындығы бойынша түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа
бөлінеді: “жасыл” – дайын, “сары” – күмәнді, “қызыл” – дайын
емес.
Оқушылар мысал
шешеді
Дескриптор: Оқушылар мысалды шеше
алады
Жалпы балл
-2
Түрлі түс
қағаздар
Бағалау
парақшасы
Интербелсен ді
тақта, микрофон
Сабақтың
ортасы.
5
мин.
Тігінші бірнеше көйлектің
әрқайсысына метрден есептеп, орам мата сатып
алды.
Ол орам матаны әр көйлікке
жеке бөлу үшін 7 рет қиды.
Велосипед доңғалағы
сыртқы шеңберінің ұзындығы м. Велосипед доңғалағы 1 секунда айналым
жасайды.
Оқушыларорам мата неше көйлек тігуге
есептелгеның табады.
Велсипед 5 минутта неше метр
қашықтыққа барауын
табады.
Дескриптор.
Орам мата неше метр екенің
таба алады.
Жалпы бал
-2
Тақта,
даптер
8
мин.
«Миға шабуыл»
әдісі
Қолдану. «Миға
шабуыл» әдісі бойынша оқулықтағы 1.2-ші жаттығудың есептерін
шығару.
Оқушылар сабақтағы
алған білімдерін жинақтау әдісінде қолданып, сәйкестікті
анықтайды
Дескриптор
Есеп шығару кезінде
үлкен және кіші сандарды стандарт түрде жазу арқылы амалдар
қолданып, есептер шығарады.
Жалпы
балл-2
ДК
экраны
Сабақтың
соңы.
«Бутерброды» кері
байланыс
7-мин
Бағалау
Үй
тапсырмасы
Қорытынды
Кері байланыс
«Бутерброды» арқылы оқушы сабақ бойынша алдымен жағымды
түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да
жағымды пікір
білдіреді.
Әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Үй
жұмысында
Дескриптор
арқылы
Смайлик
арқылы
«Шапалақтау»
мадақтау
Жаңа
сабақта
қалыптастырушы
бағалау
дескриптор
арқылы
топтық
бағалау
Сабақ
соңында
«Өзін-өзі бағалау»
парақшасы
«Кері
байланысБутерброды» арқылы кері байланыс
алынды.
Жай бөлшектерді косу
және азайтуға есеп шығару
жазуы
бойынша
Математика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесі еске
салынады.
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады