Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.

    Бөлімі:Жай бөлшектер-ге амалдар қолдану


    Педагогтің аты-жөні:

    Г. Талипова

    Күні:


    Сыныбы: 5а,ә

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.21 жай бөлшектерді,аралас сандарды көбейтуді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады;

    Жай бөлшектерді қоса алады;

    Жай бөлшектерді азайта алады;

    Аралас сандарды көбейте біледі;

    Кері сандарды таба біледі.

    Бағалау критерийлері


    Бөлшектерді дұрыс көбейте алады ;

    Натурал санды бөлшекке көбейте алады;

    Аралас сандарды көбейте алады ;

    Кері сандар туралы түсінік қалыптасады.

    Құндылықтарға баулу


    «Мәңгілік Ел» идеясының «Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім » құндылығы, жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша инновациялық дамуға үлестерін қосуға тәрбиелеу.



    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    20 мин.


















    «Ашық микрофон»әдісі

    5мин


















    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    «Жылы-лебіз» тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызу. «Бағдаршам» әдісі арқылы топқа бөлу

    =





    =

    =




    Әр оқушы сабаққа немесе сұраққа өз дайындығы бойынша түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді: “жасыл” – дайын, “сары” – күмәнді, “қызыл” – дайын емес.







    Оқушылар мысал шешеді










    Shape3 Shape2 Shape1















    Дескриптор: Оқушылар мысалды шеше алады


    Жалпы балл -2
















    Түрлі түс қағаздар








    Бағалау парақшасы










    Интербелсен ді тақта, микрофон


















    Сабақтың ортасы.


    5 мин.

























    Тігінші бірнеше көйлектің әрқайсысына метрден есептеп, орам мата сатып алды.

    Ол орам матаны әр көйлікке жеке бөлу үшін 7 рет қиды.





    Велосипед доңғалағы сыртқы шеңберінің ұзындығы м. Велосипед доңғалағы 1 секунда айналым жасайды.


    Оқушылар орам мата неше көйлек тігуге есептелгеның табады.

    Велсипед 5 минутта неше метр қашықтыққа барауын табады.

















    Дескриптор.

    Орам мата неше метр екенің таба алады.

    Жалпы бал -2














    Тақта, даптер





























    8 мин.

    «Миға шабуыл» әдісі











    Қолдану. «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқулықтағы 1.2-ші жаттығудың есептерін шығару.








    Оқушылар сабақтағы алған білімдерін жинақтау әдісінде қолданып, сәйкестікті анықтайды






    Дескриптор

    Есеп шығару кезінде үлкен және кіші сандарды стандарт түрде жазу арқылы амалдар қолданып, есептер шығарады.

    Жалпы балл-2





    ДК экраны









    Сабақтың соңы.


    «Бутерброды» кері байланыс


    7-мин





    Бағалау




    Үй тапсырмасы

    Қорытынды


    Кері байланыс «Бутерброды» арқылы оқушы сабақ бойынша алдымен жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіреді.






    Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау







    Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл





    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?



    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Үй жұмысында

    Дескриптор арқылы

    Смайлик арқылы

    «Шапалақтау» мадақтау


    Жаңа сабақта

    қалыптастырушы бағалау

    дескриптор арқылы

    топтық бағалау


    Сабақ соңында

    «Өзін-өзі бағалау» парақшасы

    «Кері байланыс Бутерброды» арқылы кері байланыс алынды.



    Жай бөлшектерді косу және азайтуға есеп шығару

    жазуы бойынша


    Математика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Талипова Гульмира Кушановна
    27 Ақпан 2023
    463
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуге есептер шығаруды түсіндіру, әр түрлі әдіс тәсілдер арқылы оқушыларды бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.

    Бөлімі:Жай бөлшектер-ге амалдар қолдану


    Педагогтің аты-жөні:

    Г. Талипова

    Күні:


    Сыныбы: 5а,ә

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есеп шығару.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.21 жай бөлшектерді,аралас сандарды көбейтуді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады;

    Жай бөлшектерді қоса алады;

    Жай бөлшектерді азайта алады;

    Аралас сандарды көбейте біледі;

    Кері сандарды таба біледі.

    Бағалау критерийлері


    Бөлшектерді дұрыс көбейте алады ;

    Натурал санды бөлшекке көбейте алады;

    Аралас сандарды көбейте алады ;

    Кері сандар туралы түсінік қалыптасады.

    Құндылықтарға баулу


    «Мәңгілік Ел» идеясының «Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім » құндылығы, жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы бойынша инновациялық дамуға үлестерін қосуға тәрбиелеу.



    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    20 мин.


















    «Ашық микрофон»әдісі

    5мин


















    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    «Жылы-лебіз» тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызу. «Бағдаршам» әдісі арқылы топқа бөлу

    =





    =

    =




    Әр оқушы сабаққа немесе сұраққа өз дайындығы бойынша түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді: “жасыл” – дайын, “сары” – күмәнді, “қызыл” – дайын емес.







    Оқушылар мысал шешеді










    Shape3 Shape2 Shape1















    Дескриптор: Оқушылар мысалды шеше алады


    Жалпы балл -2
















    Түрлі түс қағаздар








    Бағалау парақшасы










    Интербелсен ді тақта, микрофон


















    Сабақтың ортасы.


    5 мин.

























    Тігінші бірнеше көйлектің әрқайсысына метрден есептеп, орам мата сатып алды.

    Ол орам матаны әр көйлікке жеке бөлу үшін 7 рет қиды.





    Велосипед доңғалағы сыртқы шеңберінің ұзындығы м. Велосипед доңғалағы 1 секунда айналым жасайды.


    Оқушылар орам мата неше көйлек тігуге есептелгеның табады.

    Велсипед 5 минутта неше метр қашықтыққа барауын табады.

















    Дескриптор.

    Орам мата неше метр екенің таба алады.

    Жалпы бал -2














    Тақта, даптер





























    8 мин.

    «Миға шабуыл» әдісі











    Қолдану. «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқулықтағы 1.2-ші жаттығудың есептерін шығару.








    Оқушылар сабақтағы алған білімдерін жинақтау әдісінде қолданып, сәйкестікті анықтайды






    Дескриптор

    Есеп шығару кезінде үлкен және кіші сандарды стандарт түрде жазу арқылы амалдар қолданып, есептер шығарады.

    Жалпы балл-2





    ДК экраны









    Сабақтың соңы.


    «Бутерброды» кері байланыс


    7-мин





    Бағалау




    Үй тапсырмасы

    Қорытынды


    Кері байланыс «Бутерброды» арқылы оқушы сабақ бойынша алдымен жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіреді.






    Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау







    Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл





    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?



    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Үй жұмысында

    Дескриптор арқылы

    Смайлик арқылы

    «Шапалақтау» мадақтау


    Жаңа сабақта

    қалыптастырушы бағалау

    дескриптор арқылы

    топтық бағалау


    Сабақ соңында

    «Өзін-өзі бағалау» парақшасы

    «Кері байланыс Бутерброды» арқылы кері байланыс алынды.



    Жай бөлшектерді косу және азайтуға есеп шығару

    жазуы бойынша


    Математика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 6 сынып
    27.02.2023
    463
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Талипова Гульмира Кушановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации