Сабақтың
басы
5
мин
Жаңа
сабақ
9-10
минут
|
Сыныппен
сәлемдесу.Психологиялық ахуал
қалыптастыру
-Сәлеметсіздер ме,
балалар!
Көңіл күйіміз
қалай?Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?
Тамаша!
Жаңа сабақты
бастамас бұрын алдыңғы білімді еске түсіріп
алайық.
«Сиқырлы қалам»
әдісі арқылы
Жай бөлшектерді
ортақ бөлімге келтіру бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Жаңа сабақты
түсіндіру:
-
Бөлімдері бірдей жай
бөлшектердің қайсысының алымы кіші болса, сол жай бөлшек кіші, ал
қайсысының алымы үлкен болса, сол жай бөлшек үлкен
болады.
-
Бөлімдері әртүрлі
жай бөлшектерді салыстыру үшін оларды ортақ бөлімге келтіріп,
бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру ережесін
қолданамыз.
-
Егер аралас
сандардың бүтін бөліктері әртүрлі болса, онда бүтін бөлігі үлкен
аралас сан үлкен, ал бүтін бөлігі кіші аралас сан кіші
болады;
-
Егер аралас
сандардың бүтін бөлігі бірдей болса, онда бөлшек бөліктері жай
бөлшектерді салыстыру ережесіне сәйкес
салыстырылады.
|
Сиқырлы қалам әдісі
арқылы сұрақтарға жауап береді.
Жаңа тақырыпты
меңгеру;
Жай сандар мен
аралас сандарды салыстыру ережелеріне мән
береді.
Оқылуын
меңгереді.
|
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
|
Сұрақтар
тізбегі,қалам
Математика 5 – сынып авторлары Т. А.
Алдамұратова мен Е. С. Байшоланов, Алматы
«Атамұра»
2017 ж.
|
Тәжірибе
8
минут
2минут
10-15
минут
3
минут
2
минут
|
Оқулықпен жұмыс: №399,
400
Сергіту
сәті:
Жеке жұмыс: №403, 406,
409
Бекіту
тапсырмалары:
Үй тапсырмасы: № 401,
402
КЕРІ
БАЙЛАНЫС:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
жүргізіледі
|
Тақтамен жұмыс
жасайды.
Сергіту сәтін
орындайды.
Есептерді
шығарады.
Айтылымдарды
ескереді.
Есепті оқып,шешімін
табады
Үй тапсырмасын жазып
алады.
Кері байланысты
ауызша жүргізеді
|
Тамаша!
«Шапалақтау» әдісі
арқылы
Жарайсыңдар!
Керемет!
«Бас бармақ» әдісі
арқылы
|
Тақта
Математика 5 – сынып авторлары Т. А.
Алдамұратова мен Е. С. Байшоланов, Алматы
«Атамұра»
2017 ж.
Bilimland.kz
|