Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Толыбаев Ернұр
Ертайұлы
|
Пән/Сынып:
|
5
сынып
|
Күні:
|
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
5.2А Жай
бөлшектерге амалдар қолдану
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жай бөлшектерді қосу және
азайту
|
Оқу
мақсаты:
|
5.1.2.17 бөлімдері
бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау;
5.1.2.18 бөлімдері
әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау;
|
Бағалау
критериі:
|
-бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және
азайтуды орындай
алады; - бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу
және азайтуды орындай
алады.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін таныстыру;
Бейнероликті қолдана
отырып, бекіту тапсырмаларын орындату
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Бекітуге арналғантапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың
жауаптарын жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйым дастыру
|
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Жай
бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын
қарастырамыз. Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз: -
Жай бөлшектерді қосу және азайту ережелерін
түсіну және қолдану.
-Жай бөлшектерді бірдей
бөлімге келтіру дағдыларын
дамыту.
-Есептерді шығару барысында жай бөлшектерді
пайдалану. Үй тапсырмасын
тексеру.
№495.
ІІІ. Өтілген материалдарды
қайталау
Мысалдар келтіріңдер:
а) бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруге;
ә) бөлімдері бірдей бөлшектерді
салыстыруға.
|
Сабақ мақсатымен
танысады.
Үй жұмысын
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
https://wordwall.net/myactivities
|
15
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қалай қосуға болады екен,
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу үшін
Олардың алымдарын қосып, қосындыны алымына жазамыз, ал бөлімін сол
күйінде қалдырамыз.
Қалай ойлайсыздар азайту қалай орындалады?
Бір тәтті нан тең сегіз бөлікке бөлінген.
Осы тәтті нанның бөлігінен бөлігін азайтсақ оның қандай
бөлігі қалады? Қандай қорытынды жасауға болады? Бөлімдері бірдей
бөлшектерді азайту үшін: азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын
азайтып, айырманың алымына жазады, ал бөлімін сол күйінде
қалдырад
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
|
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
ДК
экран
|
20
мин
|
Тапсырмалар.
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Тақырыпқа қатысты есептерді
шығарады
Деңгейлік таппсырмаларды
орындайды.
ҚБ: Бағдаршам арқылы
бағалайды.
|
Дескриптор:
-
Пайыз ережесін
біледі.
Дескриптор:
Білім
алушы
-бөлшекті, натурал санды, ондық бөлшекті пайызбен
жазады.
-пайызды
бөлшекке айналдыра алады.
|
ДК
экран
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
|
3
мин
|
Жеке
жұмыс
|
Оқушыларға plickers
платформасы бойынша тапсырмалар
беріледі.
|
Берілген есептерді
шығарады.
|
|
https://www.plickers.com/classes
|
2
минут
|
Соңы
|
Бүгінгі
сабақта: -
Рефлексия:
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
Кері б
айланыс
|
Презентация
|