Жай бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша құрылған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қыска мерзімді сабақ жоспары

Пән мұғалімі

Әліпов Құрманғазы Дауылбайұлы

Сынып

5 «А»

Мерзімі

19. 04. 17ж

Тақырыбы

Пайыз

Жалпы мақсаттар

Пайыздың шығу тарихына шолу жасай алады; пайыздың элементерін түсіне біледі, түсінгенін математика тілінде жеткізе алады

Негізгі мақсаттар

сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету

Күтілетін нәтиже

Пайыз ұғымына түсінік бере біледі, тақырыпта түсінгендерін математика тілінде баяндай алады, өз ойларын сыныптастарына баяндай біледі.

Қажетті құралдар

5 сынып математика оқулығыжұмыс дәптері, өзін-өзі бағалау парағы, ноутбук

Оқыту әдістері

топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксономиясы

Түйінді идеялар

Пайыз – жүзден бір бөлік.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Уақыты

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді. Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді,

Топқа бөлу «Гүлдің жапырақатары»

Сабаққа керекті ,топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады.

2 мин


Білу



Үй жұмысы тексеріледі.

«Өткенді қайталау»

Үй жұмысы

1-топ Электрондық оқулыктағы есепті орындайды

2 – топ. Сәйкестікті табады

3-4 топ. «Стикердегі диалог» әдісімен ереже қайталайды

5 мин

бес балдық жүйемен бағалау

Түсіну

Пайыз тақырбына постер қорғайды, бірін-біріне түсіндіреді.

1 топ-Пайыздың шығу тарихына шолу

2-топ: Пайыз дегеніміз не?

3-топ: алгоритмін құрау

4-топ: Күнделікті өмірдегі «Пайыз»

5 мин

Бірін-бірі бағалау

Қолдану

Есептер шығару

902, 903,904,905,909,910,911,912,913,914

Жеке жұмыс


14 мин

Өзін-өзі бағалау


Талдау

Сұрақтарға жауап беру

Learningapps.org ресурсы арқылы

Сұрақтарға ауызша жауап береді, талдайды

2 мин



Жинақтау

. 1 топ: Барлық түсінген материалдарын жазу

2 топ: Позицияны таңдау BilimLand ресурсының қорынан:

3 топ: Сәйкестендіру 1 жаттығу

4 топ: Сәйкестікті табу 5 жаттығу


Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды . Орысша айтуға дағдыланады. Ережелерді айтып, математикалық тілде сөйлеу біледі.

7 мин

Бес балдық жүйемен бағалау



Бағалау

Үйге тапсырма

Бағалау парағы бойынша оқушылар өз білімін бағалайды

Үйге тапсырма №924,918

Өзін-өзі бағалауды жүргізеді

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады

3 мин

Формативті бағалау


Қорытындылау


Тақырыпты қорытындылаймын

Өткен материалды еске түсіреді. Салыстырмалы түрде ой қорыта алады

2 мин


Кері байланыс

«Тілек ағашы»

Өз ойларын білдіріп, жазады

3 мин




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
451
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі