Материалдар / Жай бөлшектерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қыска мерзімді сабақ жоспары

Пән мұғалімі

Әліпов Құрманғазы Дауылбайұлы

Сынып

5 «А»

Мерзімі

19. 04. 17ж

Тақырыбы

Пайыз

Жалпы мақсаттар

Пайыздың шығу тарихына шолу жасай алады; пайыздың элементерін түсіне біледі, түсінгенін математика тілінде жеткізе алады

Негізгі мақсаттар

сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету

Күтілетін нәтиже

Пайыз ұғымына түсінік бере біледі, тақырыпта түсінгендерін математика тілінде баяндай алады, өз ойларын сыныптастарына баяндай біледі.

Қажетті құралдар

5 сынып математика оқулығыжұмыс дәптері, өзін-өзі бағалау парағы, ноутбук

Оқыту әдістері

топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксономиясы

Түйінді идеялар

Пайыз – жүзден бір бөлік.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Уақыты

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді. Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді,

Топқа бөлу «Гүлдің жапырақатары»

Сабаққа керекті ,топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады.

2 мин


Білу



Үй жұмысы тексеріледі.

«Өткенді қайталау»

Үй жұмысы

1-топ Электрондық оқулыктағы есепті орындайды

2 – топ. Сәйкестікті табады

3-4 топ. «Стикердегі диалог» әдісімен ереже қайталайды

5 мин

бес балдық жүйемен бағалау

Түсіну

Пайыз тақырбына постер қорғайды, бірін-біріне түсіндіреді.

1 топ-Пайыздың шығу тарихына шолу

2-топ: Пайыз дегеніміз не?

3-топ: алгоритмін құрау

4-топ: Күнделікті өмірдегі «Пайыз»

5 мин

Бірін-бірі бағалау

Қолдану

Есептер шығару

902, 903,904,905,909,910,911,912,913,914

Жеке жұмыс


14 мин

Өзін-өзі бағалау


Талдау

Сұрақтарға жауап беру

Learningapps.org ресурсы арқылы

Сұрақтарға ауызша жауап береді, талдайды

2 мин



Жинақтау

. 1 топ: Барлық түсінген материалдарын жазу

2 топ: Позицияны таңдау BilimLand ресурсының қорынан:

3 топ: Сәйкестендіру 1 жаттығу

4 топ: Сәйкестікті табу 5 жаттығу


Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды . Орысша айтуға дағдыланады. Ережелерді айтып, математикалық тілде сөйлеу біледі.

7 мин

Бес балдық жүйемен бағалау



Бағалау

Үйге тапсырма

Бағалау парағы бойынша оқушылар өз білімін бағалайды

Үйге тапсырма №924,918

Өзін-өзі бағалауды жүргізеді

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады

3 мин

Формативті бағалау


Қорытындылау


Тақырыпты қорытындылаймын

Өткен материалды еске түсіреді. Салыстырмалы түрде ой қорыта алады

2 мин


Кері байланыс

«Тілек ағашы»

Өз ойларын білдіріп, жазады

3 мин




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!