Пән мұғалімі | Әліпов Құрманғазы Дауылбайұлы |
Сынып | 5 «А» |
Мерзімі | 19. 04. 17ж |
Тақырыбы | Пайыз |
Жалпы мақсаттар | Пайыздың шығу тарихына шолу жасай алады; пайыздың элементерін түсіне біледі, түсінгенін математика тілінде жеткізе алады |
Негізгі мақсаттар | сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету |
Күтілетін нәтиже | Пайыз ұғымына түсінік бере біледі, тақырыпта түсінгендерін математика тілінде баяндай алады, өз ойларын сыныптастарына баяндай біледі. |
Қажетті құралдар | 5 сынып математика оқулығыжұмыс дәптері, өзін-өзі бағалау парағы, ноутбук |
Оқыту әдістері | топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксономиясы |
Түйінді идеялар | Пайыз – жүзден бір бөлік. |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті
| Оқушының іс-әрекеті | Уақыты | Бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі | Оқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді. Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді, Топқа бөлу «Гүлдің жапырақатары» | Сабаққа керекті ,топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады. | 2 мин |
|
Білу |
Үй жұмысы тексеріледі.«Өткенді қайталау» | Үй жұмысы 1-топ Электрондық оқулыктағы есепті орындайды2 – топ. Сәйкестікті табады3-4 топ. «Стикердегі диалог» әдісімен ереже қайталайды | 5 мин | бес балдық жүйемен бағалау |
Түсіну | Пайыз тақырбына постер қорғайды, бірін-біріне түсіндіреді. | 1 топ-Пайыздың шығу тарихына шолу2-топ: Пайыз дегеніміз не?3-топ: алгоритмін құрау 4-топ: Күнделікті өмірдегі «Пайыз» | 5 мин | Бірін-бірі бағалау |
Қолдану | Есептер шығару№902, 903,904,905,909,910,911,912,913,914 | Жеке жұмыс
| 14 мин | Өзін-өзі бағалау |
Талдау | Сұрақтарға жауап беруLearningapps.org ресурсы арқылы | Сұрақтарға ауызша жауап береді, талдайды | 2 мин |
|
Жинақтау | . 1 топ: Барлық түсінген материалдарын жазу 2 топ: Позицияны таңдау BilimLand ресурсының қорынан:3 топ: Сәйкестендіру 1 жаттығу4 топ: Сәйкестікті табу 5 жаттығу
| Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды . Орысша айтуға дағдыланады. Ережелерді айтып, математикалық тілде сөйлеу біледі. | 7 мин | Бес балдық жүйемен бағалау
|
БағалауҮйге тапсырма | Бағалау парағы бойынша оқушылар өз білімін бағалайдыҮйге тапсырма №924,918 | Өзін-өзі бағалауды жүргізедіҮй тапсырмасын күнделікке жазып алады | 3 мин | Формативті бағалау |
Қорытындылау
| Тақырыпты қорытындылаймын | Өткен материалды еске түсіреді. Салыстырмалы түрде ой қорыта алады | 2 мин |
|
Кері байланыс | «Тілек ағашы» | Өз ойларын білдіріп, жазады | 3 мин |
|