Пән
мұғалімі
|
Әліпов Құрманғазы
Дауылбайұлы
|
Сынып
|
5 «А»
|
Мерзімі
|
19. 04. 17ж
|
Тақырыбы
|
Пайыз
|
Жалпы
мақсаттар
|
Пайыздың шығу тарихына
шолу жасай алады; пайыздың элементерін түсіне біледі, түсінгенін
математика тілінде жеткізе алады
|
Негізгі
мақсаттар
|
сыни тұрғыдан ойлауды
дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді
үйрету
|
Күтілетін
нәтиже
|
Пайыз ұғымына түсінік
бере біледі, тақырыпта түсінгендерін математика тілінде баяндай
алады, өз ойларын сыныптастарына баяндай біледі.
|
Қажетті
құралдар
|
5 сынып математика
оқулығыжұмыс дәптері, өзін-өзі бағалау парағы, ноутбук
|
Оқыту әдістері
|
топтық жұмыс, жеке
жұмыс, Блум таксономиясы
|
Түйінді идеялар
|
Пайыз – жүзден бір
бөлік.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Уақыты
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларды түгендейді,сабаққа
керекті құралдардың дайындығын тексереді. Сабақтың мақсатымен
таныстырып,психологиялық дайындық
жүргізеді,
Топқа бөлу
«Гүлдің жапырақатары»
|
Сабаққа керекті
,топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын
түсініп, ассоциация жұмысына
қатысады.
|
2
мин
|
|
Білу
|
Үй
жұмысы тексеріледі.
«Өткенді қайталау»
|
Үй
жұмысы
1-топ Электрондық оқулыктағы
есепті орындайды
2 – топ. Сәйкестікті
табады
3-4 топ. «Стикердегі
диалог» әдісімен ереже
қайталайды
|
5
мин
|
бес балдық жүйемен
бағалау
|
Түсіну
|
Пайыз тақырбына
постер қорғайды, бірін-біріне
түсіндіреді.
|
1 топ-Пайыздың шығу тарихына
шолу
2-топ: Пайыз дегеніміз
не?
3-топ: алгоритмін
құрау
4-топ: Күнделікті
өмірдегі «Пайыз»
|
5
мин
|
Бірін-бірі
бағалау
|
Қолдану
|
Есептер
шығару
№902,
903,904,905,909,910,911,912,913,914
|
Жеке
жұмыс
|
14
мин
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Талдау
|
Сұрақтарға жауап
беру
Learningapps.org ресурсы
арқылы
|
Сұрақтарға ауызша
жауап береді, талдайды
|
2
мин
|
|
Жинақтау
|
. 1 топ: Барлық түсінген
материалдарын жазу
2 топ:
Позицияны
таңдау BilimLand ресурсының
қорынан:
3 топ: Сәйкестендіру 1
жаттығу
4 топ: Сәйкестікті табу 5
жаттығу
|
Сабақтан алған
білімдерін тұжырымдайды . Орысша айтуға дағдыланады.
Ережелерді айтып, математикалық тілде сөйлеу
біледі.
|
7
мин
|
Бес балдық жүйемен
бағалау
|
Бағалау
Үйге
тапсырма
|
Бағалау парағы бойынша
оқушылар өз білімін
бағалайды
Үйге тапсырма
№924,918
|
Өзін-өзі бағалауды
жүргізеді
Үй тапсырмасын
күнделікке жазып алады
|
3
мин
|
Формативті
бағалау
|
Қорытындылау
|
Тақырыпты
қорытындылаймын
|
Өткен материалды еске
түсіреді. Салыстырмалы түрде ой қорыта
алады
|
2
мин
|
|
Кері
байланыс
|
«Тілек
ағашы»
|
Өз ойларын білдіріп,
жазады
|
3
мин
|
|