Материалдар / Жай бөлшектерді қосу және азайту

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қыска мерзімді сабақ жоспары
Пән мұғаліміӘліпов Құрманғазы Дауылбайұлы
Сынып 5 «А»
Мерзімі19. 04. 17ж
Тақырыбы Пайыз
Жалпы мақсаттарПайыздың шығу тарихына шолу жасай алады; пайыздың элементерін түсіне біледі, түсінгенін математика тілінде жеткізе алады
Негізгі мақсаттар сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету
Күтілетін нәтиже Пайыз ұғымына түсінік бере біледі, тақырыпта түсінгендерін математика тілінде баяндай алады, өз ойларын сыныптастарына баяндай біледі.
Қажетті құралдар5 сынып математика оқулығыжұмыс дәптері, өзін-өзі бағалау парағы, ноутбук
Оқыту әдістерітоптық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксономиясы
Түйінді идеяларПайыз – жүзден бір бөлік.
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекетіУақытыБағалау
Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді. Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді, Топқа бөлу «Гүлдің жапырақатары»Сабаққа керекті ,топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады.2 мин

Білу



Үй жұмысы тексеріледі.«Өткенді қайталау»
Үй жұмысы 1-топ Электрондық оқулыктағы есепті орындайды2 – топ. Сәйкестікті табады3-4 топ. «Стикердегі диалог» әдісімен ереже қайталайды5 минбес балдық жүйемен бағалау
Түсіну Пайыз тақырбына постер қорғайды, бірін-біріне түсіндіреді. 1 топ-Пайыздың шығу тарихына шолу2-топ: Пайыз дегеніміз не?3-топ: алгоритмін құрау 4-топ: Күнделікті өмірдегі «Пайыз»5 минБірін-бірі бағалау
ҚолдануЕсептер шығару№902, 903,904,905,909,910,911,912,913,914Жеке жұмыс

14 минӨзін-өзі бағалау


Талдау
Сұрақтарға жауап беруLearningapps.org ресурсы арқылыСұрақтарға ауызша жауап береді, талдайды2 мин



Жинақтау
. 1 топ: Барлық түсінген материалдарын жазу 2 топ: Позицияны таңдау BilimLand ресурсының қорынан:3 топ: Сәйкестендіру 1 жаттығу4 топ: Сәйкестікті табу 5 жаттығу

Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды . Орысша айтуға дағдыланады. Ережелерді айтып, математикалық тілде сөйлеу біледі.7 минБес балдық жүйемен бағалау



БағалауҮйге тапсырма
Бағалау парағы бойынша оқушылар өз білімін бағалайдыҮйге тапсырма №924,918Өзін-өзі бағалауды жүргізедіҮй тапсырмасын күнделікке жазып алады3 минФормативті бағалау


Қорытындылау

Тақырыпты қорытындылаймынӨткен материалды еске түсіреді. Салыстырмалы түрде ой қорыта алады2 мин

Кері байланыс «Тілек ағашы»Өз ойларын білдіріп, жазады3 мин





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ