Материалдар / Жай бөлшектерді қосу және азайту

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
323
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2АЖай бөлшектерге амалдар қолдануМектеп: А. Үсенов атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 22.11.2017жМұғалімніңаты-жөні: А.Абдраманова
Сынып: 5 Қатысқандар саны:Қатыспағандар :
Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерді қосу және азайту





Осы сабақтақолжеткізілетіноқу-мақсаттары (оқубағдар-ламасынасілтеме)5.1.2.17бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады.Оқушылардың басым бөлігі:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады және азайтады.Кейбір оқушылар:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу мен азайтуды орындайды және өмірде қолданылуын түсіндіріп береді
Бағалау критерийлері
  • Жай бөлшектерді оқиды және жазады.
  • Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді.
  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады.
  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосады және азайтады.
  • ТілдікмақсаттарЖай бөлшектерге амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре аладыПәнге тән лексика мен терминология:жай бөлшектерді қосу және азайту;-арифметикалық амалдар алгоритміДиалогқа қатысты сөз тіркестері: бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек;- бөлімдері әртүрлі екі бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек;-толықтауыш көбейткішті табу үшін,...керек
    ҚұндылықтардыдарытуТоптық жұмыста ұжымшылдық,ортақ істің нәтижесіне жауапкершілікпен қарау сонымен қатар денсаулық,қамқорлық құндылықтарын дарыту.
    Пәнаралықбайланыстар. жаратылыстану
    Алдыңғы білім

    Жай бөлшектерді оқу және жазу.Жай бөлшектің негізгі қасиеті.Ен үлкен ортак болімге келтіру, ен кіші ортақ еселікті табу,
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 2 минут







    Білу2 минут







    3 минут
    -Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алып,оқушыларды таңдап алған сандарына байланысты «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек» және «Аралас сан» топтарына бөлемін -Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен бағалау критерийлермен таныстырып отемін Өткен тақырыптарды пысықтаймын. Мұнда оқушыларға ауызша есептер беріледі.ЕКОЕ (9,12)=36 ЕКОЕ (6,9)=18ЕКОЕ (10,15)=30ЕКОЕ (6,8)=24ЕКОЕ (10,8)=40ЕКОЕ (11,5)=55 «Жұбыңды тексер»Үй тапсырмасын тексеру: № 511, № 517Оқушыларды балдық жүйеде тексеру.Үлестір-ме парақшалар







    смайликтерслайд







    СлайдСмайликтер
    Сабақтың ортасы Түсіну5 минут



    Қолдану

    10 минут



    Талдау 10 минут



    Оқулықпен жұмыс жасау. Бөлімдері бірдей, бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды қалай орындауға есептер шығаруОқушыларға жұппен практикалық жұмыс орындауды ұсынамын: № 513"Сиқырлы кубиктер" ойыны арқылы оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды .Бағалау критерийлері:-Бөлімдері бірдей бөлшектерді бөлшектерді қосады және азайта алады.-Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп,бөлшектерді қосады және азайта алады.-ойлау қабілеті арқылы жұлдызша орнындағы сандарды тауып,толықтауыш көбейткіштері арқылы белгісіз сандарды табадыДескриптор:-Бөлімі бірдей бөлшекті қосады және азайтады-Бөлімі әр түрлі бөлшекті қосады және азайтады-жұлдызша орына сандарды табады

    Үлестірме парақшаларСлайд
    Сабақтың соңыЖинақтау6минут





























    Бағалау2 минут







    "Ойлан ,жұптас,талқыла " әдісі бойынша сабақты бекітеміз. Оқушыларға үлестірме парақшаларындағы кестені толтыру тапсырмасы беріледі.Тапсырманы топ болып орындайды.



    Бағалау критерийлері:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді.-Толықтауыш көбейткіштерін береді-Жай бөлшектерді қосады немесе азайтады.Кері байланыс.Оқушылар стикерге: 1) Сабақта не ұнады?2) Не қиын болғанды?3) Нені түсіндім-деген сұрақтарға өз ойларын жазып «Білім ағашына »жабыстырады.Озін –өзі бағалау кезеңінде оқушылар жинаған ұпайларын санап,сәйкес бағасын біледі.Үйге тапсырма..№522есеп.



    слайдҮлестірме парақшалар

















    Стикерлер Плакат


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ