|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2017ж |
Мұғалімніңаты-жөні: А.Абдраманова |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар : |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшектерді қосу және азайту |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақтақолжеткізілетіноқу-мақсаттары (оқубағдар-ламасынасілтеме) |
5.1.2.17бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады. Оқушылардың басым бөлігі:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады және азайтады. Кейбір оқушылар:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу мен азайтуды орындайды және өмірде қолданылуын түсіндіріп береді |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Жай бөлшектерге амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады Пәнге тән лексика мен терминология: жай бөлшектерді қосу және азайту;-арифметикалық амалдар алгоритмі Диалогқа қатысты сөз тіркестері: бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек; - бөлімдері әртүрлі екі бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек; -толықтауыш көбейткішті табу үшін,...керек |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топтық жұмыста ұжымшылдық,ортақ істің нәтижесіне жауапкершілікпен қарау сонымен қатар денсаулық,қамқорлық құндылықтарын дарыту. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
. жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жай бөлшектерді оқу және жазу.Жай бөлшектің негізгі қасиеті.Ен үлкен ортак болімге келтіру, ен кіші ортақ еселікті табу, |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут Білу 2 минут 3 минут |
-Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алып,оқушыларды таңдап алған сандарына байланысты «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек» және «Аралас сан» топтарына бөлемін -Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен бағалау критерийлермен таныстырып отемін Өткен тақырыптарды пысықтаймын. Мұнда оқушыларға ауызша есептер беріледі. ЕКОЕ (9,12)=36 ЕКОЕ (6,9)=18 ЕКОЕ (10,15)=30ЕКОЕ (6,8)=24 ЕКОЕ (10,8)=40ЕКОЕ (11,5)=55 «Жұбыңды тексер» Үй тапсырмасын тексеру: № 511, № 517 Оқушыларды балдық жүйеде тексеру. |
Үлестір-ме парақшалар смайликтер слайд Слайд Смайликтер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну 5 минут Қолдану 10 минут Талдау 10 минут |
Оқулықпен жұмыс жасау. Бөлімдері бірдей, бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды қалай орындауға есептер шығару Оқушыларға жұппен практикалық жұмыс орындауды ұсынамын: № 513 "Сиқырлы кубиктер" ойыны арқылы оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды .
Бағалау критерийлері: -Бөлімдері бірдей бөлшектерді бөлшектерді қосады және азайта алады. -Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп,бөлшектерді қосады және азайта алады. -ойлау қабілеті арқылы жұлдызша орнындағы сандарды тауып,толықтауыш көбейткіштері арқылы белгісіз сандарды табады Дескриптор: -Бөлімі бірдей бөлшекті қосады және азайтады -Бөлімі әр түрлі бөлшекті қосады және азайтады -жұлдызша орына сандарды табады |
Үлестірме парақшалар Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Жинақтау 6минут Бағалау 2 минут |
"Ойлан ,жұптас,талқыла " әдісі бойынша сабақты бекітеміз. Оқушыларға үлестірме парақшаларындағы кестені толтыру тапсырмасы беріледі.Тапсырманы топ болып орындайды.
Бағалау критерийлері: Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді. -Толықтауыш көбейткіштерін береді -Жай бөлшектерді қосады немесе азайтады. Кері байланыс. Оқушылар стикерге: 1) Сабақта не ұнады? 2) Не қиын болғанды? 3) Нені түсіндім-деген сұрақтарға өз ойларын жазып «Білім ағашына »жабыстырады. Озін –өзі бағалау кезеңінде оқушылар жинаған ұпайларын санап,сәйкес бағасын біледі. Үйге тапсырма. .№522есеп. |
слайд Үлестірме парақшалар Стикерлер Плакат |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Жай бөлшектерді қосу және азайту
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2017ж |
Мұғалімніңаты-жөні: А.Абдраманова |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар : |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшектерді қосу және азайту |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақтақолжеткізілетіноқу-мақсаттары (оқубағдар-ламасынасілтеме) |
5.1.2.17бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады. Оқушылардың басым бөлігі:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады және азайтады. Кейбір оқушылар:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу мен азайтуды орындайды және өмірде қолданылуын түсіндіріп береді |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Жай бөлшектерге амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады Пәнге тән лексика мен терминология: жай бөлшектерді қосу және азайту;-арифметикалық амалдар алгоритмі Диалогқа қатысты сөз тіркестері: бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек; - бөлімдері әртүрлі екі бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек; -толықтауыш көбейткішті табу үшін,...керек |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топтық жұмыста ұжымшылдық,ортақ істің нәтижесіне жауапкершілікпен қарау сонымен қатар денсаулық,қамқорлық құндылықтарын дарыту. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
. жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жай бөлшектерді оқу және жазу.Жай бөлшектің негізгі қасиеті.Ен үлкен ортак болімге келтіру, ен кіші ортақ еселікті табу, |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут Білу 2 минут 3 минут |
-Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алып,оқушыларды таңдап алған сандарына байланысты «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек» және «Аралас сан» топтарына бөлемін -Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен бағалау критерийлермен таныстырып отемін Өткен тақырыптарды пысықтаймын. Мұнда оқушыларға ауызша есептер беріледі. ЕКОЕ (9,12)=36 ЕКОЕ (6,9)=18 ЕКОЕ (10,15)=30ЕКОЕ (6,8)=24 ЕКОЕ (10,8)=40ЕКОЕ (11,5)=55 «Жұбыңды тексер» Үй тапсырмасын тексеру: № 511, № 517 Оқушыларды балдық жүйеде тексеру. |
Үлестір-ме парақшалар смайликтер слайд Слайд Смайликтер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну 5 минут Қолдану 10 минут Талдау 10 минут |
Оқулықпен жұмыс жасау. Бөлімдері бірдей, бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды қалай орындауға есептер шығару Оқушыларға жұппен практикалық жұмыс орындауды ұсынамын: № 513 "Сиқырлы кубиктер" ойыны арқылы оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды .
Бағалау критерийлері: -Бөлімдері бірдей бөлшектерді бөлшектерді қосады және азайта алады. -Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп,бөлшектерді қосады және азайта алады. -ойлау қабілеті арқылы жұлдызша орнындағы сандарды тауып,толықтауыш көбейткіштері арқылы белгісіз сандарды табады Дескриптор: -Бөлімі бірдей бөлшекті қосады және азайтады -Бөлімі әр түрлі бөлшекті қосады және азайтады -жұлдызша орына сандарды табады |
Үлестірме парақшалар Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Жинақтау 6минут Бағалау 2 минут |
"Ойлан ,жұптас,талқыла " әдісі бойынша сабақты бекітеміз. Оқушыларға үлестірме парақшаларындағы кестені толтыру тапсырмасы беріледі.Тапсырманы топ болып орындайды.
Бағалау критерийлері: Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді. -Толықтауыш көбейткіштерін береді -Жай бөлшектерді қосады немесе азайтады. Кері байланыс. Оқушылар стикерге: 1) Сабақта не ұнады? 2) Не қиын болғанды? 3) Нені түсіндім-деген сұрақтарға өз ойларын жазып «Білім ағашына »жабыстырады. Озін –өзі бағалау кезеңінде оқушылар жинаған ұпайларын санап,сәйкес бағасын біледі. Үйге тапсырма. .№522есеп. |
слайд Үлестірме парақшалар Стикерлер Плакат |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз































