Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:5.2А
Жай бөлшектерге амалдар
қолдану
|
Мектеп: А. Үсенов атындағы
жалпы орта мектебі
|
Күні:
22.11.2017ж
|
Мұғалімніңаты-жөні:
А.Абдраманова
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жай бөлшектерді қосу және
азайту
|
|
Осы сабақтақолжеткізілетіноқу-мақсаттары
(оқубағдар-ламасынасілтеме)
|
5.1.2.17бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі
бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосады және азайтады.
Оқушылардың басым
бөлігі:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
қосады және азайтады.
Кейбір
оқушылар:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
қосу мен азайтуды орындайды және өмірде қолданылуын түсіндіріп
береді
|
Бағалау критерийлері
|
-
Жай бөлшектерді оқиды және
жазады.
-
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ
бөлімге келтіреді.
-
Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосады және азайтады.
-
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді
қосады және азайтады.
|
Тілдікмақсаттар
|
Жай бөлшектерге амалдар
қолдану алгоритмін түсіндіре алады
Пәнге тән лексика мен
терминология:
жай бөлшектерді қосу және
азайту;-арифметикалық амалдар алгоритмі
Диалогқа қатысты сөз
тіркестері:
бөлімдері бірдей екі бөлшекті
қосу (азайту) үшін,... керек;
- бөлімдері әртүрлі екі
бөлшекті қосу (азайту) үшін,... керек;
-толықтауыш көбейткішті табу
үшін,...керек
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Топтық жұмыста
ұжымшылдық,ортақ істің нәтижесіне жауапкершілікпен қарау сонымен
қатар денсаулық,қамқорлық құндылықтарын
дарыту.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
.
жаратылыстану
|
Алдыңғы
білім
|
Жай бөлшектерді оқу және
жазу.Жай бөлшектің негізгі қасиеті.Ен үлкен ортак болімге келтіру,
ен кіші ортақ еселікті табу,
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2
минут
Білу
2
минут
3
минут
|
-Оқушылардың зейінін сабаққа
шоғырландырып алып,оқушыларды таңдап алған сандарына байланысты
«Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек» және «Аралас сан» топтарына
бөлемін
-Оқушыларды сабақтың
мақсаттарымен бағалау критерийлермен таныстырып
отемін
Өткен тақырыптарды
пысықтаймын. Мұнда оқушыларға ауызша есептер
беріледі.
ЕКОЕ (9,12)=36 ЕКОЕ
(6,9)=18
ЕКОЕ (10,15)=30ЕКОЕ
(6,8)=24
ЕКОЕ (10,8)=40ЕКОЕ
(11,5)=55
«Жұбыңды
тексер»
Үй тапсырмасын тексеру:
№ 511, № 517
Оқушыларды балдық жүйеде
тексеру.
|
Үлестір-ме
парақшалар
смайликтер
слайд
Слайд
Смайликтер
|
Сабақтың
ортасы
Түсіну
5
минут
Қолдану
10
минут
Талдау
10
минут
|
Оқулықпен жұмыс
жасау.
Бөлімдері бірдей, бөлімдері
әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды қалай орындауға есептер
шығару
Оқушыларға жұппен практикалық
жұмыс орындауды ұсынамын: № 513
"Сиқырлы кубиктер" ойыны
арқылы оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды
.
Бағалау
критерийлері:
-Бөлімдері бірдей бөлшектерді
бөлшектерді қосады және азайта алады.
-Бөлімдері әр түрлі
бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп,бөлшектерді қосады және
азайта алады.
-ойлау қабілеті арқылы
жұлдызша орнындағы сандарды тауып,толықтауыш көбейткіштері арқылы
белгісіз сандарды табады
Дескриптор:
-Бөлімі бірдей бөлшекті қосады
және азайтады
-Бөлімі әр түрлі бөлшекті
қосады және азайтады
-жұлдызша орына сандарды
табады
|
Үлестірме
парақшалар
Слайд
|
Сабақтың
соңы
Жинақтау
6минут
Бағалау
2
минут
|
"Ойлан ,жұптас,талқыла " әдісі
бойынша сабақты бекітеміз. Оқушыларға үлестірме парақшаларындағы
кестені толтыру тапсырмасы беріледі.Тапсырманы топ болып
орындайды.
Бағалау
критерийлері:
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді
ең кіші ортақ бөлімге келтіреді.
-Толықтауыш көбейткіштерін
береді
-Жай бөлшектерді қосады немесе
азайтады.
Кері
байланыс.
Оқушылар
стикерге:
1) Сабақта не
ұнады?
2) Не қиын
болғанды?
3) Нені түсіндім-деген
сұрақтарға өз ойларын жазып «Білім ағашына
»жабыстырады.
Озін –өзі бағалау кезеңінде
оқушылар жинаған ұпайларын санап,сәйкес бағасын
біледі.
Үйге
тапсырма.
.№522есеп.
|
слайд
Үлестірме
парақшалар
Стикерлер
Плакат
|