Жай бөлшектерді салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Дөңгелек,төртбұрыш,үшбұрыш фигураларын тең бөліктерге бөліп салыстыру арқылы Сто әдісін пайдалана отырып,салыстыру ережелерін айту.Есептерге пайдалану,мұғалімге көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

II тоқсан

18.12.2017


Уақыт: 45минут

Пән:Математика

Сынып: 5

Сабақатауы

Жай бөлшектерді салыстыру.

Жалпы мақсаты

  1. Білімділік: Дөңгелек,төртбұрыш,үшбұрыш фигураларын тең бөліктерге бөліп салыстыру арқылы Сто әдісін пайдалана отырып,салыстыру ережелерін айту.Есептерге пайдалану.

  2. Дамушылық: Сабақта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқушының математика сабағына деген қызығушылығын арттыру.

3)Тәрбиелік: әдемі, таза жазуға, математикалық сауаттылыққа, ынтымақтастыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу

Оқыту нәтижесі

Оқушы сабақтың соңында: Ненің бөлінетінін, ненің бөлінбейтінін ажыратады.Отан,жанұя бөлінбейді.Фигураларды, тағы басқа нәрселерді тең бөліктерге бөлу арқылы салыстырады. Есеп шығаруда негізгі ережелерін пайдаланады.

Негізгі идеялар

АКТ ,тапсырмалар арқылы сұрақтар қоя отырып немесе берілген сандардың бөлінгіштігін біле отырып жаңа сабақты меңгерту

Бағалау

Қалыптастырушы (формативті) бағалау,жиынтық бағалау

Құрал – жабдықтар

Интерактивті тақта, компьютер, бағалау шкалалары, тапсырма бетшелері,кестелер,слайд

Кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Уақыт

мин

Кіріспе

Сәлемдесу

Үй тапсырмасын тексеру.



Оқушыларды топқа (топ аттарын интерактивті тақтаға жазу) бөлу,

топ ережелерімен, бағалау критерийлерімен таныстыру

Сәлемдесу

Топ бойынша тексеріп шығу, бір оқушыдан сұрау басқа топ мүшелері қатесін тексеру.

Қосу,азайту,көбейту,бөлу болып топқа бөлінеді

Ережеге бағыну Сабақтан кешікпеу2. Сынып тазалығын сақтау

3. Бір-бірімізге көмектесу 4. Бір-бірімізге көмектесе отырып, тақырыпты ашу 5. Берілген тапсырмаға мән беру, ынта қою 6. Берілген тапсырманы уақытында дұрыс орындау 7. Әркім өзі үшін жұмыс жасау 8.Бағалау критерийін ескеру

2





2



2




Негізгі



бОвал 11 өлім

«Білу»

«Қызығушылықты ояту»

Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 Прямая со стрелкой 7 Натурал сандар

Овал 8 Овал 9 Овал 10



СТО модулі бойынша логикалық ойлау қабілеті мен есте сақтау қабілеті бойынша тест тапсырмасын орындау.

2 санының еселіктері: 5 санының еселіктері:10 санының еселіктері:

«Түсіну» Жетекші сұрақтарды қоя отырып сабақты меңгерту.Тапсырма парақшаларын тарату

«Қолдану» Тапсырма I-топ: № 196 есеп. II- топ: №197 есеп. III- топ: №198 есеп. IV-топ: № 202,205 есеп. «Талдау» Слайдта берілген сандарды талдау:жұп, тақ,сандарға бөлінгіштігін ажырату

«Жинақтау» Шығарылған есептерді толық тексеру.

Бүгінгі сабақта нені білдік?



Сергіту сәті «Жаттығу»






Берілген сұрақтарға жауап бере отырып тапсырмаларды орындайды.Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып,мысалдар арқылы жаңа тақырыптың мақсатын түсінеді.





Өз түсініктерін ортаға сала отырып, ережелерін есте сақтайды





Логикалық ойлау қабілеті арқылы жауаптарын ортаға салады.Есеп шығару арқылы қорғайды



Топ мүшелері жазылған есепті өз топтарымен бірігіп шығару

Дәптерлеріне жазу



Өтілген ережелерді ауызша қайталау. Үйден ереже дәптерге жазып келу


Бейнеролик көру. Жаттығу жасау





3










7








12





4





3




3

Қорытынды

бөлім

«Бағалау»

Жиынтық бағалау

Критерий бойынша топты бағалау, өзара бағалау




2






рефлекция

Кері байланыс


Өз пікірлерін постерге стикер арқылы білдіру.

3

Үйге тапсырма 286

Күнделікке жазып алу

2




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.12.2017
454
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі