Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінің мұғаліміне ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 10.11.2017

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Бөлімдері де, алымдары да әртүрлі сандарды салыстыруда ортақ бөлімге келтіріп есептер шығару, білімдерін пысықтау, жүйелеу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру. Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру. Бөлімдері де, алымдары да әртүрлі бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру.

Оқушылардың басым бөлігі:

Есте сақтау қабілетін,жан-жақты ойлау қабілетін, білім, білік дағдысын, іскерлікті дамытады

Кейбір оқушылар:

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Жетістік критерийлері

Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,тақырып бойынша біліктіліктерін дамыту

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым

Тілдік құзыреттілік

Жай сан, prime number

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару.


Ойын жұмбақтар

Жұмбақтар 
1. Заттарды санағанда 
Керек ол бізге ауадай 
Айтыңдаршы бұл қандай сан? 
Жан-жағыңа қарамай ( натурал сан) 

2. Бірдей санды бірнеше рет 
Қосудан тұрады 
Егер оны тағы басқа 
Қалай атауға болады (көбейту) 

3. Санға қосып алсаң 
Сол санның өзі шығады 
Санды оған бөлуге болмайтынын 
Математиктер ұғады (нөл) 




Сабақтың ортасы

480

481

482



Оқулық





Сабақтың соңы

(Қ) «Ыстық орындық»   бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша есептер шығарту.



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2023
286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі