|
Күні: 10.11.2017 Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Бөлімдері де, алымдары да әртүрлі сандарды салыстыруда ортақ бөлімге келтіріп есептер шығару, білімдерін пысықтау, жүйелеу |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру. Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру. Бөлімдері де, алымдары да әртүрлі бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру. |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Есте сақтау қабілетін,жан-жақты ойлау қабілетін, білім, білік дағдысын, іскерлікті дамытады |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,тақырып бойынша біліктіліктерін дамыту |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын сабағы |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Жай сан, prime number |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару. Ойын жұмбақтар
Жұмбақтар
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
№480
№481
№482
|
Оқулық |
|||
|
Сабақтың соңы |
(Қ) «Ыстық орындық» бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша есептер шығарту. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру
Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру
|
Күні: 10.11.2017 Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жай бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Бөлімдері де, алымдары да әртүрлі сандарды салыстыруда ортақ бөлімге келтіріп есептер шығару, білімдерін пысықтау, жүйелеу |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру. Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру. Бөлімдері де, алымдары да әртүрлі бөлшектерді салыстыру. Аралас сандарды салыстыру. |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Есте сақтау қабілетін,жан-жақты ойлау қабілетін, білім, білік дағдысын, іскерлікті дамытады |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,тақырып бойынша біліктіліктерін дамыту |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын сабағы |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Жай сан, prime number |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару. Ойын жұмбақтар
Жұмбақтар
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
№480
№481
№482
|
Оқулық |
|||
|
Сабақтың соңы |
(Қ) «Ыстық орындық» бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша есептер шығарту. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















