Материалдар / Жай бөлшекті оқу, жазу және салыстыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жай бөлшекті оқу, жазу және салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Басқалар мен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
43
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3Бөлім:

Уақыт

Педагогтің аты-жөні:

Ахмарова А

Күні:

08.11.2023 ж

Сынып:

3 Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Бөлшекті оқу, жазу және салыстыру 43-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.1.6 жай бөлшектерді оқу, жазу; бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру

Сабақтың мақсаты

Жай бөлшектерді оқиды, жазады; бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстырады

Құндылықтар

Талап, сыни және креативті ойлай білу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал орнату

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Нейрогимнастикалық жаттығулар.


Математика керек әр күнге,

Математика қажет өмірде.

Математиканы оқимыз,

Миымызға тоқимыз.


 Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берейік

Ол үшін біз «Білім поштасынан» хат келіпті.Сол хаттағы тапсырмаларға жауап берейік.
1. Үлес дегеніміз?
Егер бір нәрсені бірдей бөліктерге бөлсек, бұл бөліктер математикада үлестер деп аталады.
2. Кейбір үлестердің ерекше атауын ата:
Екіден бір үлес - жарты, төрттен бір үлес - ширек деп аталады.

3. «Миллион» санында неше нөл бар? (6)

4.1км-де неше метр бар? 1000м

5.Ұзындық өлшем бірліктерін ата: км, дм, м, мм км, дм, м, мм, т, ц –бұлар нелер? (шамалар)



Сабақ мақсатымен танысады



Қоян.ешкі.шанышқы

Ок.лайк

Жұдырық,алақан,қабырға













Өткен білімді зерделейді.





Сабақ мақсатымен танысады












ҚБ:

Жарайсыңдар!


Керемет!


Жақсы!


Тамаша!

«Домбыра»әдісімен бағалаймын.


Рисунок 2








Слайд















Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ

ҰЖ.1-тапсырма.

«Фонарик» әдісі арқылы бірінші тапсырманы орындау.

а) Фигуралардың боялған бөліктерін бөлшек түрінде жаз

ә) Фигуралардың боялмаған бөліктерін бөлшек түрінде жаз




Практикалық жұмыс

1)Дөңгелекті екі бөлікке бүктеп, қию. Бір бөлігін көрсетіп,, оның атын жазу.Шеңбердің екінші бөлігін басқаша қалай атайтынын сұрау.


2)Шаршыны алып,оны 4 бөлікке бөлу.Екі ширек бөлігін көрсетіп,оның атын жазу.. Шаршыда неше ширек бөлік бар екенін сұрау



ӨЖ. 2-тапсырма.

а) Жарты жылдағы айлардың санын көрсететін бөлшекті және жылдың бір мезгіліндегі айлардың санын көрсететін бөлшекті жаз.

ә) Текшелерді қолыңа алып, бірнеше айды жап. Досыңа осы бөлшекті атауды және жазуды ұсын.



ФС. 3-тапсырма. Салыстыр

.«Пицца» әдісі


Жеке тапсырмалар




Фонарик арқылы,фигурал

ардың боялған бөліктерін бөлшек түрінде жазады


Фигуралардың боялмаған бөліктерін бөлшек түрінде жазады



















Бөлшектерді салыстырады




Дескриптор:

Фигуралардың боялған бөліктерін бөлшек түрінде жазады 1б


Фигуралардың боялмаған бөліктерін бөлшек түрінде жазады 1б





















Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді

Салыстырады




Оқулық




























Сергіту сәті

2мин

Бөлінгіштік белгілері:

Орнымызда тұрамыз. Егер айтылған сан екіге бөлінетін болса, қолды жоғары көтереміз.Егер айтылған сан 3 ке бөлінсе, онда отырып, тұрамыз.Ал,егер сан екіге де 3 ке де бөлінсе екі қимылды бірге жасаймыз

Орындарынан тұрып, сәйкесінше қимылмен көрсетеді



Тамаша!

слайд


«Табан ізі»арқылы. Көбейту таблицасын еске түсірейік



ЖЖ. 4-тапсырма. Әжей бөкебайды дүйсенбіден бастап бір апта бойы тоқыды. Әр күні

бірдей ұзындықта тоқыды. Егер бүгін:

а) сәрсенбі; ә) бейсенбі; б) сенбі

болса, онда ол бөкебайдың қанша бөлігін тоқығанын көрсететін бөлшекті жаз.

Ол әлі қанша бөлігін тоқуы керек?

«Жұмыртқа жинау» ойыны

5-тапсырма. Сандарды өсу ретімен орналастырсаң, қазіргі бөлшекті жазу түрін

алғаш қолданған ғалымның атын білесің. Бұл – Леонардо ... .


«Әуе шар»әдісі

Тақтамен жұмыс

6-тапсырма. Өрнектерді баған түрінде жазып, мәнін есепте. Тексер.

1000 – 479 372 + 569 929 – 488 479 + 391


ЕБҚ және ЕҚБ оқушымен жұмыс

7-тапсырма. Теңдеулерді шеш

450 + а = 920 – 40 у : 6 = 63 : 7

450+а=880 у:6=9

а=880-450 у=9х6

а=430 у=54

450+430=920-40 54:6=63:7

880=880 9=9

х – 340 = 180 + 20 8 ∙ b = 100 – 68




. Сандарды өсу ретімен орналастырсаң, қазіргі бөлшекті жазу түрін

алғаш қолданған ғалымның атын біледі











Өрнектерді баған түрінде жазып, мәнін есептейді Тексереді




Теңдеулерді шешеді





Бөкебайдың қанша бөлігін тоқығанын көрсететін бөлшекті жазады 1б


Сандарды өсу ретімен орналастыра

ды 1б


Жай бөлшектерді оқиды, жазады; 1б


Өрнектерді баған түрінде жазып, мәнін есептейді ,тексереді 2б


Теңдеулерді шешеді 2б



Оқулық

















Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:

8-тапсырма 10 бет

Кері байланыс: «Ұялы телефон» әдісі бойынша өтеді.


Сұрақтарға жауап береді



Үй тапсырмасын күнделікке жазады








Апайға смс жазу арқылы,кері байланыс береді.







«Талды негізгі мектеп» КММ








Ашық сабақ:



Бөлшекті оқу, жазу және салыстыру


3 сынып Ахмарова А
















2023-2024 оқу жылы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!