Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1С Күні: СЫНЫП: 5 Қатысқандар : Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.14. Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Жай бөлшектерді қысқартады |
| Кейбір оқушылар: |
| Жай бөлшектердің негізгі қасиетін пайдаланып күрделі есептерді шешеді. |
Бағалау критерийі | Жай бөлшектерді қысқартуда негізгі қасиетін қолдана алады Жай бөлшектерді қысқарта алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:бөлшектің негізгі қасиетін бөлшектерді қысқартуда қолданады; |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| жай бөлшек, толықтауыш көбейткіш,бөлшектерді қысқарту, бөлшектің негізгі қасиеті, қысқартылмайтын бөлшек; |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| - бөлшектің негізгі қасиетін қолданып, алымын берілген бөлшектің бөліміне ауыстыруға болады;Жай бөлшектiң алымы мен бөлiмiн олардың бiрден өзгеше ортақ бөлгiшiне бөлу (бөлшектi қысқарту) деп аталадыЖазылым бойынша ұсыныстар:бөлшекті қысқарту,бөлшекті қысқарту,қысқарылмайтын бөлшекке сипаттама беріңіз. |
Құндылықтарға баулу | Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.Жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, информатика |
Алдыңғы оқу
| Жай бөлшек туралы түсінік қалыптасқан.Жай бөлшектерді оқи және жаза алады. |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын орнату. Қағаз қиындылары арқылы топқа бөлу.І топ: «Жай бөлшек» ІІ топ: «Бөлгіш»ІІІ топ: «Бөлінгіш»ІУ топ: «Еселік»Үй тапсырмасын тексеру. №253(топта сағат тілімен дәптерлерін бір-біріне беріп, тексереді)«Кім жылдам?» ойыны«Ұшқыр ойдан ұтымды жауап»Жай сандар дегенміз не?Құрама сандар дегеніміз не?ЕҮОБ, ЕКОЕ-ті қалай табады?Өзара жай сандар дегенміз не? Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау(формативті бағалау). |
Қағаз қиындылары
|
Сабақтың ортасы30 мин | Ширату жаттығуы Суреттердегі (төртбұрыш, шеңбер, шаршы) фигураларды алып, боялған бөліктерінің санын сұрау арқылы жаңа тақырыптың оқу мақсаты-мен таныстырылады. - шеңбер, шаршының түсі қандай?- неше бөлікке бөлінген? 1-тапсырма: «ДЖИГСО» әдісін қолдану арқылы оқушыларды жай бөлшектің негізгі қасиеті ұғымдарын түсінуге ықпал етемін.Әр топ мүшесіне түстер беріледі: қызыл, жасыл, көк, сары. Әр топ жеке тапсырма алады.І топқа: Қызылдар- «жай бөлшектің негізгі қасиеті» ұғымын оқып үйренеді. ІІ топқа: Жасылдар- «жай бөлшекті қысқарту » ұғымын оқып үйренеді.ІІІ топқа: Көктер-«қысқартылмайтын бөлшек» ұғымын игереді.ІУтопқа: Сарылар-«жай бөлшектерді қысқарту тәсілдері» ұғымын игереді. Топтың әрбір мүшесі өз тобына оралып, мұғалімнен алған тапсырмаларды орындайды.Кері байланыс орнату. Қол шапалақтау арқылы1) Топтық жұмыс ұнады ма?2) Баяндауы көңіліңнен шықты ма?2-тапсырма: Оқулықпен жұмыс (жұптық жұмыс)І топқа: № 377Натурал сандардың бөлінгіштік қасиетін пайдаланып , бөлшектерді қысқартыңдар:ІІ топқа: № 378Бөлшектің алымы мен бөлімінің ең үлкен ортақ бөлгішін тауып, бөлшектерді қысқартыңдар:ІІІ топқа: № 379Бос орындарды толтырыңдар:
ІV топқа: № 380(1)
бөлшектерін бөлімі 100-ге тең бөлшек түрінде жазыңдар«Әріптер сөйлейді» сергіту сәті.Оқушылар әріптерді құрастыру арқылы, бүгінгі тақырыпқа байланысты термин сөздер шығарады.1)Қ,Ы,Т,С,У,Қ,А,Р2) Б Ш А Л Ү Н Е Й Ө Ж К 3)Ө,К,І,І,Т,К,Ш,Б,Е,Й Тапсырма 3. Жеке жұмыс. Дескриптор арқылы келесі сабаққа жоспарлаймын№1 Сурет бойынша бөлшекті жазып және оны қысқартылмайтын бөлшек түріне келтіріңіз.Дескриптор: Білім алушы суретті пайдаланып, бөлшек құрады; бөлшектерді қысқартады.№2. Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып, бөлшектерді қысқартыңыз: Дескриптор: Білім алушы қысқартылмайтын бөлшектерді жазады |
Әр түрлі түстер
Оқулық
|
Сабақтың соңы5 мин | Рефлексия: БҮҮ кестесіҮйге тапсырма: №
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.Барлық оқушыларға жай бөлшектің анықтамасын білуге тапсырмалар беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігі фигуралардың боялған бөліктерін жай бөлшекпен жазып, оқи алады, қабілеті жоғары оқушылар фигуралар-ды тең бөліктерге бөліп, оқып, жазып, білімдерін кеңейтеді. | Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, басбармақ көрсету бойынша жетістіктерін айқындау.Жұптық жұмыста оқулықпен жұмыс жасап,мадақтау арқы-лы кері байланыс жасайды.Әр оқушының оқу мақсатынажеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану | Сергіту жаттығуы: «Сиқырлы әріптер»- әр түрлі әріптер- терминдер
|