Жай есептерді құрама есепке айналдыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай есептерді құрама есепке айналдыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай есептерді құрама есепке айналдыру ашық сабаққа арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Шалқар орта мектебі

Пәні:

Математика

Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:

Асқарова Б.Т.

Күні:

18.11.2024

Сынып:

2 «Г» сынып


Сабақтың тақырыбы:

45 сабақ. Жай есептерді құрама

есепке айналдыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.1.1. екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

Сабақтың мақсаты

Екі амалмен орындалатын есепті модельдеуді үйренеді


Құндылықтар және оның мақсаты:

Қараша айының құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық

салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және

түсінудің қарапайым дағдыларының болуы

Апта дәйексөзі: Өз өміріңізге жауапкершілікті алу — діттеген мақсатқа қол жеткізу үшін бәріне де дайын болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 минут






Өткенді пысықтау

5 минут










Сабақ

тың ортасы

20 минут
























































Сергіту сәті

2 минут




3 минут










Сабақты қорыту

8 минут

















Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуалды жақсарту.

Нейрожаттығу орындау.








Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-есеп

Мәтінді оқып, есепке айналдыр. Есепті шығар.

Ертегі кітап -14 және 7

Оқыды-8

Оқылмады-?

(14+7)-8=12

Жауабы: 12 кітап оқылмады



Тақырыпты ашу

«Байланыс» әдісі






Кітаппен жұмыс. Тақтамен жұмыс. Жеке жұмыс.


  1. Жай есепті сызба түрінде модельде және шығар.

Мектептің бірінші қабатында 20, ал екінші қабатында одан 7-еуі кем сынып бөлмесі бар. Екінші қабатта неше сынып бөлмесі бар?

Шешуі: 20-7 =13

Жауабы: Екінші қабатта 13 сынып бөлмесі бар.


Жаңа тақырып

«Сингапурлық математика» әдісі

1-тапсырма

Жай есепті сызба түрінді модельде және шығар

Мектептің бірінші қабатында 20, ал екіншісінде одан 7 кем сынып бөлмесі бар. Мектепте барлығы неше сыны

бөлмесі бар?

БПрямая соединительная линия 2 Прямая со стрелкой 1 ірінші қабатта-20

ЕПрямая соединительная линия 1 кінші қабатта- ? 7-еуі кем

Барлығы -?

  1. қПрямая соединительная линия 4 абат 2-қабат

Прямая соединительная линия 3

20 -7-еуі кем?


Шешуі:

1)20 – 7 = 13 – екінші қабаттағы сынып бөлмесінің саны.

2)20 + 13 = 33 – барлық сынып бөлмесінің саны.

Жауабы: Екі қабатта 33 сынып бөлмесі бар. Бұл – құрама есеп.

Құрама есептің шешуін өрнек түрінде жазуға болады: (20 – 7) + 20 = 33.



Жұптық жұмыс

3-есеп

Есепті шығар

Принтер саны

Компьютер саны

Барлық құрылғы саны

26

?, 5-еуі артық

57


Теңдік: 26+(26+5)=57




«Келіншек» күйіне ритмикалық жаттығу




Топтық жұмыс

«Пирамида» ойыны

Мектеп ауласында 35 терек және одан 16-сы кем шырша ағаштары өсіп тұр. Мектеп ауласында барлығы неше ағш өсіп тұр?





«Менің мектебім» интерактивті ойыны. Жеке жұмыс .







Үй тапсырмасы түсіндіріледі

7-тапсырма

Музыка кабинетінде 21 домбыра және одан 14-і кем қобыз бар. Музыка кабинетінде барлығы неше аспап бар?

Ш: 21 + (21 – 14) = 28

Ж: Барлығы 28 аспап.



Тайм- Раунд- Робин

Сингапурлық әдіс

1-2-3-4-5-6 нөмірленген оқушылар ауызша кері байланыс береді.

Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.





Үй тапсырмасын оқып береді










Суреттердің мағыналық байланыс анықтай отырып, жаңа тақырыпты ашады.

Талдай отырып, жазбаша шығарады.










Талдай отырып, жазбаша шығарады


























Жұбымен тапсырманы орындайды









Ритмикалық жаттығу жасайды














Есептерді ауызша шығарады.

















Кері байланыс жасайды

Мақтап, мадақтап отыру








ҚБ- 2 балл

Дескриптор:

Мәтінді оқып, есепке айналдырады-1б

Есепті шығарады-1б















ҚБ: 1 балл

Дескриптор:

Жай есепті сызба түрінді модельдейдіжәне шығарады-1б








ҚБ- 1 балл

Дескриптор:

Жай есепті құрама есепке айналдыруға болатынын түсінеді, қорытынды жасайды-1б






















ҚБ- 2 балл

Дескриптор:

Есептің шешуін өрнек түрінде жазады-1б

Есептің шешуін амалдар бойынша

Түсіндірулерімен, кесте түрінде жазады-1б


Жарайсың!






ҚБ- 2 балл


Дескриптор:

Есепті шығара алады-1б






ҚБ- 2 балл

Дескриптор:

Екі амалмен орындалатын өрнектердің мәнін табады- 1 балл












Нейрожаттығу шаблоны.








оқулық

дәптері











Флипбук







Тақта

Сызба

Сурет











Флипбук

Дәптер

Тақта


























Есеп шығару шаблоны
















Стакандар










Интерактивті тақта





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2024
323
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі