Жай және құрама есептер ҚМЖ 2 сынып

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Жай және құрама есептер ҚМЖ 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай және құрама есептер ҚМЖ 2 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Саяхат

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жай және құрама есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.4.Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру.

2.5.1.5.Тура және жанама тұжырымдармен«артық/кем», «бірнеше есе артық/кем»қатынастарымен берілген есептерді талдау және шығару.

Сабақтың мақсаты

Жай және құрама есептерді шығару

Кері есептер құрастыру және шығару

Құндылық

Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстау, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

Үй тапсырмасын тексеру

7, 103 бет

Есепті шығар

ППрямая со стрелкой 1 ойызбен – 2 күн

Автобуспен - ? 2 есе арт.

Ш: 2 * 2 = 4


«Ойлан тап» әдісі

Өрнектердің мәнін тауып, оған сәйкес әріптерді кестеге қой. Жасырын сөзді оқы.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Жай және құрама есептерді шығаруды, кері есептер құрастыруды және шығаруды жалғастырасың

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Өрнектердің мәнін тауып, оған сәйкес әріптерді кестеге қояды. Жасырын сөзді оқиды


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!





Өрнектер мен әріптер жазылған А4


Сабақ

тың ортасы

12 мин















1-тапсырма

Топтық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Есепті шығар

1- топ «Бақыт жалаулары»

1-тапсырмадағы есепке кері есеп құрастыр және оны шығар.

Болды – 5-еуден 9 қапш.

Қалды – 9 самса

Желінді - ? самса

Ш: 5 * 9 = 45

45 – 9 = 36

2 –топ «Арман жалаулары»

Есепті шығар

Болды – 35 ш.

Қыздар – 8 ш.

Қалған – 9 ұл бөлді, әр ұл ? ш

Ш: 35 – 8 = 27

27 : 9 = 3

3-топ «Қуаныш жалаулары»

Сызба бойынша есеп құрастыр

Қыздар – 8 ш

Ұлдар – 9 ұл 27 ш.жеді.

Барлығы - ? ш.

Ш: 27 + 8 = 35

ЕББҚ

Есеп шығаруда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Жай және құрама есепті қалай ажыратуға болады?

1. есептің қысқаша шартын құрастырады

2. сұрағын анықтайды

3.өрнек құрастырады

4.мәнін есептейді

5.жауабын жазады





















Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-есептің қысқаша шартын құрастырады(1б)

- сұрағын анықтайды(1б)

-өрнек құрастырады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)















ЕББҚ

Дескриптор:

-есепті шығарады

















Оқулық

2,3,4

104-бет

А4

маркер



11 мин














Сергі

ту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жеке жұмыс

«Кім жылдам?» әдіс

Есепті теңдеу құрып шығар

Х : 2 = 18

Х = 18 *2

Х = 36

36 : 2 = 18

18= 18




ЕББҚ

Теңдеу құруда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Есеп шығаруда басты назар неде болу керек?



1. есептің қысқаша шартын құрастырып, сұрағын анықтайды

2.өрнек құрастырады

3.мәнін есептейді

4.жауабын жазады









Сұраққа жауап береді





«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

- есептің қысқаша шартын құрастырып, сұрағын анықтайды(1б)

-өрнек құрастырады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)


ЕББҚ

Дескриптор:

-есеп шығарады





Оқулық

5

105-бет















8 мин




3 – тапсырма

Жұптық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендір.

2дм 6см = 26 см

5 м 3 дм = 53 дм

86 дм = 8м 6 дм

20 см = 2 дм

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1. Көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендіруде нені білу керек?

1. көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендіреді








Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-көрсетілген өлшем бірліктеріне түрлендіреді (1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-амалдарды орындайды

Оқулық

7,105-бет


Сабақтың соңы


7 мин

Рефлексия

«Детальдарын қосу» әдісі

Жеке жұмыс істеу кезінде мұғалімге алған білімдерін көрсету үшін әр оқушы сабаққа байланысты бір сөйлем айтып, келесі оқушы сөйлемді көбейтіп жеткізуі қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты болуы керек.


Үйге тапсырма

9, 105 бет

Оқушылар «Детальдарын қосу» әдісінде бүгінгі өткен сабақ жайлы өз ойларын қысқа және кеңейтілген түрде айтады


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!






Ой қозғау

Shape1



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
276
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі