Ұйымдастыру
кезеңі
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Дене мүшелерімен
амандасу көзбен құлақпен ;аяқпен
амандасу.
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау,тиімді кері байланыс
орнату.
|
Мадақтау
Жарайсыңдар
Тамаша
|
|
Өткенді
қайталау
|
Өткенді қайталау
және тақырыпты ашу.
«Таза тақта»
әдісі
Күн күркіреді.
Жаңбыр жауды.
Асқар мектепке
келді. Сабақ басталып
кетіпті.
Күз келді Жапырақтар
сарғайды.
|
Өткен тақырыпты еске
түсіреді.
Оқушы тақтадаңы жай сөйлемді
құрмалас сөйлемге
айландырады.
|
Қ.
Б
Бір Бірін
бағалау
От шашу әдісі
арқылы
|
Жтон
беру.
|
Жаңа
білім
|
ҰЖ.
Жаттығу
Еңбек түбі
береке,көптің түбі береке.
Жақсы адам елдің
ырысы ,жақсы жер жанның
тынысы.
Батыр туса ел ырысы жаңбыр
жауса жер ырысы.
|
Мақал
мәтелді оқып жатқа жазады сөйлем
мүшесіне талдайды.
|
Дескрипторлар:
Құрмалас
сөйлемдердегі қойылған тыныс белгілердің себебін түсіндіреді
.
Құрмалас сөйлемдердің
құрамындағы жай сөйлемдерді анықтап,сөйлем мүшесіне
талдайды.
|
Дәптермен
жұмыс
|
Сабақтың
ортасы
Бекіту
Кері
байланыс
|
Топтық
жұмыс.«Ойыңды жалғастыр»
Мәтінді түсініп оқы.
Құрмалас сөйлемдерді көшіріп жаз, олардың жай сөйлемнен өзгешелігін
түсіндір. Әңгімені әрі қарай
жалғастыр.
65-жаттығу
Жеке
дара
«Алма ағашы»
әдісі
Алмада берілген
сызба бойынша сөйлем құрап жаз. Оны жай сөйлем немесе құрмалас
сөйлем екенін айт.
67.-жаттығу
«Пікір
алмасу»
Сурет бойынша әңгіме
құра. Осындай келеңсіз жағдайды көрсең, не істередің? Суреттегі
балалардың әрекетіне өз пікіріңді
білдір.
Тик ток
әдісі
❤- Сабақта не
білдім.
...... Сабақтан
түсінбегенім.
✓
Сабақтан білген
білімімді бөліскім келеді.
|
Топтық жұмыс жасайды
.
Мәтінді түсініп
оқиды.
Тапсырманы
Орындайды.
Берілген сызба
бойынша сөйлем құрайды.
Кері байланыс
жасайды.
Сабақтан
білдім.
...... Сабақтан
түсінбегенім.
✓ Сабақтан білген білімімді
бөліскім келеді.
|
Дескрипторлар:
Мәтінді түсініп
оқиды.
Құрмалас сөйлемдерді
көшіріп жазады.
Жай сөйлемнен
ерекшелігін түсіндіреді.
Әңгімені әрі қарай
жалғастырады.
ҚБ.
Жарайсыңдар.
Керемет.
Дескрипторлар
Берілген сызба
бойынша сөйлем құрап жазады.
Оны жай сөйлем немесе құрмалас
сөйлем екенін ажыратады.
|
Топпен
жұмыс
Алма
ағашы
Таратпа
Кері байланыс
парақшалары.
|