Бекітемін: Ж Қ Жанаева.
|
Бөлімі: |
Күш моменті |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Аяпбергенова Ляззат Мухетановна |
|
Күні: |
16.05.24. |
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай механизмдер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.4.1 – «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру; 7.2.4.2 – күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: - Механиканың алтын ережесін тұжырымдайды Көптеген оқушылар істей алады: - Күш моменті ұғымын түсінеді Кейбір оқушылар істей алады: - есеп шығару кезінде тепе-теңдік шартын қолданады; |
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы
Тепе-теңдік шартын түсіндіруде сызбалық суретті қолданады Дескриптор
Бекіту сұрақтарына дұрыс жауап береді
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету. |
Сабақтың барысы:
![]()
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жай механизмдер
Жай механизмдер
Бекітемін: Ж Қ Жанаева.
|
Бөлімі: |
Күш моменті |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Аяпбергенова Ляззат Мухетановна |
|
Күні: |
16.05.24. |
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай механизмдер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.4.1 – «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру; 7.2.4.2 – күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: - Механиканың алтын ережесін тұжырымдайды Көптеген оқушылар істей алады: - Күш моменті ұғымын түсінеді Кейбір оқушылар істей алады: - есеп шығару кезінде тепе-теңдік шартын қолданады; |
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы
Тепе-теңдік шартын түсіндіруде сызбалық суретті қолданады Дескриптор
Бекіту сұрақтарына дұрыс жауап береді
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету. |
Сабақтың барысы:
![]()
![]()
шағым қалдыра аласыз




















