жай сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

жай сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаратылыстану Алматыкітап

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеттері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

15 сабақ. Біз су туралы не білеміз?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.7 – эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру;

2.3.3.1.-судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір форманың болмауы, аққыштығы)

Сабақтың мақсаты

Судың қандай физикалық қасиеттерге ие екенін біледі

Құндылықтар

Желтоқсан айы: Бірлік және ынтымақ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ


Апта дәйексөзі: Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут






















Сабақ

тың ортасы

20 минут








































Сергіту сәті

2 минут




Сабақты қорыту

6минут










Қосымша тапсырма

2минут











Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасын тексеру.

«Жаңбыр тамшылары» әдісі

Тест:

1. Адам ауасыз қанша уақыт шыдай алады ?

а) 1 күн ә) 1 ай б) 1 минут

2. Ауаның дәмі қандай ?

а) ащы ә) дәмсіз б) тәтті

3. Ауаның иісі бар ма ?

а) иә, иісі бар ә) жоқ, иіссіз б) кейде иіссіз, кейде иісі бар

4. Ауа ...

а) жылуды сақтайды ә) отты сөндіреді б) сығылмайды

5. Мақалды жалғастыр: Таза ауа - ...

а) наны тәтті ә) дертке дауа б) жер болмас

6. Ауа бізге не үшін керек?

А) жек үшін ә) демалу үшін б) ойнау үшін


Тақырыпты ашу

Құндылық мақсаты:Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу,

заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру

1-тапсырма

Проблемалық кезең.

Су,бу, мұз кесегін көрсету.

Сұрақ қою

-Бұл не?

-Бұл су,мұз,бу.

Бұлардың барлығы -су.

Су күйлерін атайықшы.

«Су- өмір нәрі» деп халық бекер айтпаған. Неге су өмірдің нәрі дейміз? (Су адамға, жан жануарға, өсімдікке, барлық табиғатқа керек.)

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Су және судың қасиеті. Бүгін біз судың қасиеттерін зерттейтін ғалымдар боламыз. Әртүрлі тәжірибелер жасап, судың қасиеттерін зерттейміз.


2-тапсырма

Құндылық мақсаты:Зерттеуге, экспериментке бағытталған жобалық

тапсырмаларды орындау

«Тәжірибе алаңы» әдісі

1 тәжірибе Мұз кесегінін ерігенін көрсету. Мұз ерігенде суға айналады. Су сұйық зат екен. Ол ағады. Суды беті тегіс нәрсеге құйып, жан жағына аққанын көрсету. (Сұйық, аққыш)

2 тәжірибе Екі стақанға біреуіне су , екіншісіне сүт құю. Екеуін салыстыру. Сүт ақ, су түссіз. (Су түссіз)

3 тәжірибе стақандардағы сүт пен суға қасық салу. Қайсысында қасық анық көрінеді? (Су мөлдір)

4 Балалар судың дәмін көреді. (Су дәмсіз).

5 Суды иіскеп көреді. (Иіссіз)

6 Стақандағы суды кесеге тәрелкеге құю. Суда пішін жоқ. Қандай ыдысқа құйылса соның пішінін алады.

7 Суға қарындаш батыру. Су жабысқақ.

Тәжірибелер барысында балалар жасаған қорытындыларын тақтадағы су туралы топтастыру плакатына іледі


Сергіту сәті

«Жаңбыр дыбысы» әдісі


Топтық жұмыс

Сәйкестендіру тесті

Дұрыс пікірді бағыттауыш сызықпен қос

ЕПрямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 рігенде сумұзға айналады.

ҚПрямая со стрелкой 5 атқанда субуға айналады.

Буланғанда сусуға айналады.



ЕБҚ

Судың тазалығыш екенін тәжірибе жасап көр. Тақтадағы бор сызығын сулы шүберекпен сүрт.Не өзгерді?


Көркем әдебиет: «Судың да сұрауы бар» әңгімесі


ҚЖ:

«Иә-жоқ» ойыны

Су мөлдір емес -жоқ

Судың түсі ақ- жоқ

Су мөлдір- ия

Су аққыш- ия

Мұз қатты- ия

Бу жұмсақ- жоқ

Су иіссіз -ия







Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.













Өткенді пысықтайды





Сұрақтарға жауап береді














Тақырыпты ашады
















Тәжірибелер жасайды







Мұғалімнің көмегімен судың қасиеттерін анықтайды







Жаттығу жасайды





Сәйкестен

діру жасайды





Жеке жұмыс жасайды







Қосымша жұмыс жасайды








Кері байланыс береді



Мақтап, мадақтап отыру







ҚБ:

« Өзін өзі бпғалау әдісі






Дескриптор:

Ауа туралы білімі толыққан-1б

Сұрақтарға дұрыс жауап таба алады-1б




Тамаша!











Дескриптор:

Судың күйлерін атайды, біледі-1б

Судың маңызын түсінеді-1б









Дескриптор:

Судың қасиеттерін анықтайды-1б

Тәжірибе жасау ережесін біледі,қолданады-1б






Тамаша!





Дескриптор:

Дұрыс пікірді бағыттауыш сызықпен қосады-1б

Су күйлерінің ауысуын біледі-1б






Дескриптор:

Ойын арқылы тақырыпты қорытындылай алады-1б

Судың қасиеттерін түсінеді,біледі-1б






«Әуе шарлары» әдісі





Суреттер








Су күйлерінің суреттері








Тамшылар






Бұлттар








Плакат







оқулық





Су түрлері






Суреттер










Ыдыстар


Мұз





Стакан


Су

Сүт




Қимылдар








Таратпа материал













Плакат








Кері байланыс тақтасы





























Білім беру ұйымының атауы

Кәусар Бұлақ орта мектебі

Пәні:

Жаратылыстану Алматыкітап

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеттері

Педагогтің аты-жөні:

Бекебаева У.Т.

Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

16сабақ. Су қандай күйде кездеседі?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.3.3.2 судың агрегаттық күйінің өзгеру процесін зерттеу;

2.3.3.3 судың табиғи көздерін анықтау

Сабақтың мақсаты

Судың агрегаттық күйінің өзгеруінің үдерісін біледі

Құндылықтар

Желтоқсан айы: Бірлік және ынтымақ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ


Апта дәйексөзі: Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут






















Сабақ

тың ортасы

20 минут













Сергіту сәті

2 минут





Сабақты қорыту

6минут











Қосымша тапсырма

2минут






























Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасын тексеру.

Су туралы өмірді кездескен жағдайлар,естіген әңгімелеріңді айтыңдар

Судың пайдасы бар ма?


Тақырыпты ашу

Судың неше күйі бар?

Сызбаны толтыр

Су

Қатты сұйық газ




Жаңа тақырып

Құндылық мақсаты:Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу,заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру

1-тапсырма

Суреттен судың қандай күйлерін көрдің?

Жауап:

1.қатты күйі

2. сұйық күйі

3. газ күйі


2-тапсырма

«Тәжірибе алаңы» әдісі

Көз жеткізейік:

1.Мұздатқышқа қойылған су қандай күйге түседі?

Қатады,мұзға айналады

Бұл судың қатты күйі

2. Мұзды жылы жерге қойсақ не болады?

Мұз еріп суға айналады

Бұл судың сұйық күйі

3.Еріген суды отқа қойып қайнатсақ,судың үстінде не пайда болады

Бу

Бұл судың газ күйі.




Сергіту сәті


ФС тапсырмасы

3-тапсырма

«Менің ойымша,...» әдісі

Суды неге үнемдеп жұмсау керек?

Суды қалай қорғайды?



Бірлескен жұмыс

ЕБҚ және ЕҚБ

«Венн диаграммасы» әдісі

Су мен ауаны салыстырыңдар.


ҚЖ:

«Өзіңді тексер» айдары»

1.Адам денесін ұстап тұратын сүйектер жиынтығы қалай аталады?

А. Ми

В. Асқазан

С. Қаңқа

Д. Өкпе

2.Бұлшық ет қандай жағдайда шынығады?

А. Жай отырғанда

В. Дене жаттығуын жасағанда

С.Партада түзу отырғанда

Д. Теледидар көргенде

3. Күн тәртібін сақтау деп нені айтамыз?

А. Оқу,ойнау

В.әр іске тәуліктен уақыт бөлу

С. Таза ауады демалу

Д. Тәртіп сақтау

4.Бір заттың әртүрлі күйге енуі

А. жылуөткізгіштік

В. Булану

С. Агрегаттық күй

Д.сұйық күйі

5.Су бетіндегі бу көтеріліп неге айналады?

А. Қарға

В. Топыраққа

С.бұлтқа

Д. Отқа


Үй тапсырмасы

«Табиғаттағы су» тақырыбына постер жасап кел







Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.






Өткенді пысықтайды





Тақырыпты ашады








Сұрақтарға жауап береді






Тәжірибелер жасайды



Мұғалімнің көмегімен судың күйлерін анықтайды







Жаттығу жасайды










Өз ойларын айтады




Жеке жұмыс жасайды










Қосымша жұмыс жасайды











Тест тапсырмала

рын орындайды











Кері байланыс береді



Мақтап, мадақтап отыру







ҚБ:

« Ми» әдісі







Дескриптор:

Судың күйлерін біледі-1б

Сұрақтарға дұрыс жауап таба алады-1б




Тамаша!



Дескриптор:

Судың күйлерін атайды, біледі-1б

Судың маңызын түсінеді-1б







Тамаша!





Дескриптор:

Суды қорғау, үнемдеу туралы өз ойларын айтады-1б









Дескриптор:

Өтілген тақырыптарды меңгерген-1б

Сұрақтарға дұрыс жауапты таңдай алады-1б













Дескриптор:

«Табиғаттағы су» тақырыбына постер жасап келеді-1б




«Тик Ток» әдісі





Суреттер







Оқулық











Су күйлерінің суреттері













Плакат







оқулық





Су түрлері






Суреттер







Овал 1











Таратпа материал













Тест парақшала

ры








Кері байланыс тақтасы













































1.Адам денесін ұстап тұратын сүйектер жиынтығы қалай аталады?

А. Ми

В. Асқазан

С. Қаңқа

Д. Өкпе

2.Бұлшық ет қандай жағдайда шынығады?

А. Жай отырғанда

В. Дене жаттығуын жасағанда

С.Партада түзу отырғанда

Д. Теледидар көргенде

3. Күн тәртібін сақтау деп нені айтамыз?

А. Оқу,ойнау

В.әр іске тәуліктен уақыт бөлу

С. Таза ауады демалу

Д. Тәртіп сақтау

4.Бір заттың әртүрлі күйге енуі

А. жылуөткізгіштік

В. Булану

С. Агрегаттық күй

Д.сұйық күйі

5.Су бетіндегі бу көтеріліп неге айналады?

А. Қарға

В. Топыраққа

С.бұлтқа

Д. Отқа







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі