Мотивациялық
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері
Жарқырап күнде
ашылды,
Айнала гүл
шашылды.
Қайырлы
күн!
Біздің нәзік
қыздарымыз,
Қайырлы
күн!
Біздің ержүрек
ұлдарымыз.
Тақпақ:
Жайлауымыз бір
біздің,
Қыстауымыз бір
біздің.
Әжесіндей
Алатау,
Қазақ пенен
қырғыздың.
|
Үстел жағалай
отырады.
Бір - біріне жылы лебіздер
білдіреді.
Мұқият
тыңдайды.
|
Ұйымдастыру–
іздестіру
|
Әңгімелесу:
Балаларға слайд арқылы жайлау
туралы көрсетеді. Көрсете отырып,балалармен; жайлау табиғаты, тау,
өзен, ағаш, шөп, гүлдер, жайлаудағы киіз үйлер, оның айналасындағы
адамдар, жан -жануарлар, гүлдер жайында
әңгімелесу.
Балаларға жайлау көрінісін
елестете отырып М.Хамзинның «Жайлау» күйін
тыңдатады.
Тақпақ:
«Жайлауда»
Атам биыл мені
де,
Алып барды
жайлауға.
Құлындар тұр
желіде,
Биелер тұр
байлауда.
Бұлағын да
ұнатам,
«Жылда-жылда»
жайлауға,
Апарам деп жүр
атам.
Сөздік
жұмыс: Жайлау
Қостілдік
компонент: Жайлау - летнее пастбище, киіз
үй - юрта.
Жұмыс
реттілігі:
1. Ақ беттерді тартып
береді.
2. Дайын киіз үйлерді,
қайшымен қиямыз.
3. Дайын болған киіз үйлерге
желім жағып, жапсырамыз.
4.Ұқыпты, таза жапсыруларын
қадағалау.
5. Киіз үйді дайын ою -
өрнектермен әшекейлеу.
Сергіту
сәті:
Бүкпе бойды тік
ұста,
Еркін тұрып
тыныста.
Жәй, оң қолды, сол
жаққа,
Жәй, сол қолды, оң
жаққа.
Дидактикалық ойын: «Мен не
көріп тұрмын?»
Мақсаты: Бөлшектерді аңғаруды
және көрген заттар мен нысандарды суреттеп беруді үйрету. Балаларға
бөлшектерді әсем жайлау суреті үстіне жаю және жапсыру, өз киіз
үйін ұсынады.
|
Мұқият
тыңдайды.
Барлығы бірге
айтады.
|
Рефлексивті–
түзетушілік
|
Қорытынды:
Сұрақтар
қояды.
- Балалар, бүгін біз немен
таныстық?
- Жайлауда қандай үй болады
екен?
- Киіз үй неден жасалады
екен?
Рефлексия:
Ал, балалар қөңіл күйлерінді
бейнелейтін гүлдерді көрсетіңдер (көңілді - қызыл алма, көңілсіз -
сары алма).
|
Сұрақтарға жауап
береді.
- Жайлаумен
таныстық.
- Жайлауда киіз үй
болады.
- Киіз үйдің құрылысы ағаштан
жасалады.
Өздеріне ұнайтын
гүлдерді алады.
|