«Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Көктал орта мектебі»ММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Математика әлемі. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы»
Тәрбиеші: Рахметова М.Т
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 11.05.2018ж Тәрбиеші: Рахметова М.Т
Білім беру саласы: Таным
Кіші сала: ҚМҰҚ
Тақырыбы: Математика әлемі. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Мақсаты:1-ден 20-ға дейінгі сандар
қатарымен таныстыру. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар қатарына
берілген тапсырмаларды анықтау.
1 - 20 көлемінде реттік санау. Тура және кері санау. 1 - ден 20 -
ға дейінгі сандарға берілген тапсырмаларды пысықтау.
Балалар логикалық танымдық тапсырмаларды тез шешуге
дағдыланады.
Көрнекілігі: санау материалдары, суреттер, дид. материалдар т.б
|
Қызмет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қызмет кезеңі |
Шаттық шеңбер.
– Жыл мезгілі нешеге
бөлінеді? Бізге қонаққа ертегідегі Мақта қыз келді. Осы ертегінің кейіпкерлері өзімен бірге бірнеше тапсырмалар әкеліпті. Тапсырмаларды жақсы орындаған балаларға сыйлығы да бар екен. Ал енді, 2 топқа бөлінейік. |
Шаттық шеңберге тұрып сұрақтарға жауап береді. |
|
Ұйымдастыру-шылық қызмет кезеңі |
1.Сиырдың тапсырмасы. 1-20 дейін тура және кері санау. 2.Ағаштың тапсырмасы. Салыстыру (< >= таңбалары) 3. Қыздардың тапсырмасы. «Кім білгіш» ойыны. Сергіту сәті 4.Дүкеншінің тапсырмасы. Логикалық есептер. 1.Алмұрт алмадан ауыр, ал алма шабдалыдан ауыр. Қайсысы ауыр алмұрт па әлде шабдалы ма? 2. Үш қыз бір сыныпта оқиды. Айгүл,Гүлназ,Айнаш. Айгүл Гүлназдан үлкен , Гүлназ Айнаштан үлкен. Кім сонда үлкені?
Логикалық сұрақтарға жауап
беріңдер: 5.Тауықтың тапсырмасы. Геометриялық пішіндерді ата. 1 топқа сұрақ : Қай геометриялық фигураның қабырғалары жоқ? 2 топқа сұрақ: Қарама-қарсы қабырғалары болатын геометриялық фигура қалай аталады? 6.Тышқанның тапсырмасы. Есеп шығару. 1. Балалар ағашқа дүйсенбі күні 4 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт ілді. Балалар барлығы неше жемсауыт ілді? 2.Бұтақта 7 торғай қонып отырды. 3 торғай ұшып кетті. Неше торғай қалды? 3. Аулада 3 балапан жүр еді,оның 2-уі кетіп қалды.Аулада неше балапан қалды? 4. Алтынайда 9 кәмпит болған,оның 3-уін інісіне берді. Алтынайда неше кәмпит қалды?
7.Мақта
қыздың балалардың
жылдамдықтарын,ойлау қабілеттерін тексеру мақсатында әкелген
тапсырмасы. |
1 топ.1-10-ға дейін тура кері санайды. 2 топ.1-20- ға дейін тура кері санайды. Артық ,кем,тең таңбаларын қояды Сергіту сәтін орындайды. Логикалық есептерді ауызша шығарады. 1.Алмұрт 2.Айгүл Геометриялық пішіндерді атайды. 1.Дөңгелек 2.Төртбұрыш Есеп шығарады. Адасқан сандарды тауып алады. |
|
Рефлексті түзету кезеңі |
-Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? -Қандай тапсырма ұнады? Мақта қыз сендерге жақсы жұмыс жасаған үшін мынадай смайликтерді дайындап қойды. |
Балаларды мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: 1-ден 20-ға дейінгі сандар қатарын.
Болу: жақсы қарым-қатынаста болу
Қолдану: 1 - ден 20 - ға дейінгі
сандарға берілген тапсырмаларды
пысықтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жайна жаса Тəуелсіз елім менің
Жайна жаса Тəуелсіз елім менің
«Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Көктал орта мектебі»ММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Математика әлемі. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы»
Тәрбиеші: Рахметова М.Т
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 11.05.2018ж Тәрбиеші: Рахметова М.Т
Білім беру саласы: Таным
Кіші сала: ҚМҰҚ
Тақырыбы: Математика әлемі. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Мақсаты:1-ден 20-ға дейінгі сандар
қатарымен таныстыру. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар қатарына
берілген тапсырмаларды анықтау.
1 - 20 көлемінде реттік санау. Тура және кері санау. 1 - ден 20 -
ға дейінгі сандарға берілген тапсырмаларды пысықтау.
Балалар логикалық танымдық тапсырмаларды тез шешуге
дағдыланады.
Көрнекілігі: санау материалдары, суреттер, дид. материалдар т.б
|
Қызмет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қызмет кезеңі |
Шаттық шеңбер.
– Жыл мезгілі нешеге
бөлінеді? Бізге қонаққа ертегідегі Мақта қыз келді. Осы ертегінің кейіпкерлері өзімен бірге бірнеше тапсырмалар әкеліпті. Тапсырмаларды жақсы орындаған балаларға сыйлығы да бар екен. Ал енді, 2 топқа бөлінейік. |
Шаттық шеңберге тұрып сұрақтарға жауап береді. |
|
Ұйымдастыру-шылық қызмет кезеңі |
1.Сиырдың тапсырмасы. 1-20 дейін тура және кері санау. 2.Ағаштың тапсырмасы. Салыстыру (< >= таңбалары) 3. Қыздардың тапсырмасы. «Кім білгіш» ойыны. Сергіту сәті 4.Дүкеншінің тапсырмасы. Логикалық есептер. 1.Алмұрт алмадан ауыр, ал алма шабдалыдан ауыр. Қайсысы ауыр алмұрт па әлде шабдалы ма? 2. Үш қыз бір сыныпта оқиды. Айгүл,Гүлназ,Айнаш. Айгүл Гүлназдан үлкен , Гүлназ Айнаштан үлкен. Кім сонда үлкені?
Логикалық сұрақтарға жауап
беріңдер: 5.Тауықтың тапсырмасы. Геометриялық пішіндерді ата. 1 топқа сұрақ : Қай геометриялық фигураның қабырғалары жоқ? 2 топқа сұрақ: Қарама-қарсы қабырғалары болатын геометриялық фигура қалай аталады? 6.Тышқанның тапсырмасы. Есеп шығару. 1. Балалар ағашқа дүйсенбі күні 4 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт ілді. Балалар барлығы неше жемсауыт ілді? 2.Бұтақта 7 торғай қонып отырды. 3 торғай ұшып кетті. Неше торғай қалды? 3. Аулада 3 балапан жүр еді,оның 2-уі кетіп қалды.Аулада неше балапан қалды? 4. Алтынайда 9 кәмпит болған,оның 3-уін інісіне берді. Алтынайда неше кәмпит қалды?
7.Мақта
қыздың балалардың
жылдамдықтарын,ойлау қабілеттерін тексеру мақсатында әкелген
тапсырмасы. |
1 топ.1-10-ға дейін тура кері санайды. 2 топ.1-20- ға дейін тура кері санайды. Артық ,кем,тең таңбаларын қояды Сергіту сәтін орындайды. Логикалық есептерді ауызша шығарады. 1.Алмұрт 2.Айгүл Геометриялық пішіндерді атайды. 1.Дөңгелек 2.Төртбұрыш Есеп шығарады. Адасқан сандарды тауып алады. |
|
Рефлексті түзету кезеңі |
-Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? -Қандай тапсырма ұнады? Мақта қыз сендерге жақсы жұмыс жасаған үшін мынадай смайликтерді дайындап қойды. |
Балаларды мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: 1-ден 20-ға дейінгі сандар қатарын.
Болу: жақсы қарым-қатынаста болу
Қолдану: 1 - ден 20 - ға дейінгі
сандарға берілген тапсырмаларды
пысықтау.
шағым қалдыра аласыз













