Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін кеңейту. Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, тілін ұштау. Шапшаңдыққа және уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәннің аты: қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет: 21

Мұғалім: Журакулова. Г.С

Сабақтың тақырыбы

Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау

Мақсаты

Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін кеңейту.
Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, тілін ұштау.
Шапшаңдыққа және уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілі:

Сұрақ – жауап, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО , Блум таксаномиясы

Күтілетін нәтиже:

Жалаң жайылма сөздерді ажырата біледі

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, бейнелеу өнері

Тапсырмалар

Оқулықпен жұмыс, топтық , жеке жұмыс.Шығармашылық тапсырма .

Сабақтың барысы:



Сабақ кезеңі

Мұғалімнің іс – әрекеті

Оқушылардың іс - әрекеті

Ұйымдастыру

Оқушылардың қонақтармен амандасуы

Топқа бөлу:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылары сабақтың бағалау тәртібімен таныстыру, бағалау парақтарын ұсыну


Топқа бөлінеді


Бағалу парақшасымен және бағалау шкаласымен танысады.

Білу

Өткенді еске түсіру:

  1. Жаттығу жұмыстарын тексерту

Өткенді пысықтау:

Семантикалық карта

Сөздер

Тұрлаулы мүшелер

Тұрлаусыз мүшелер

гүлдер



Серік



Кітапты



жүгірді



қарды



әкеге



жапырақ



2 топ:

Сөздер

Тұрлаулы мүшелер

Тұрлаусыз мүшелер

ақын



қалаға



дәптерді



биледі



қарды



ата



оқушы





Әр топтан оқушылар үй тапсырмасын оқиды, кестені толтырады.

Түсіну


Жаңа сабақ. Мұғалім түсіндірмесі

Оқулықтағы 108 жаттығу

Ауылдан атам келді. Ауылдан нағашы

атам келді.

Нұржан қар күреді. Нұржан қарды

күрекпен күреді.

Білімді бекіту тапсырмалары: №109-жаттығу /ауызша/

Әжем жүнді түтті. Жүннен жіп иірді. Сол жіптен маған шұлық тоқыды. Шұлық әдемі.


Слайд арқылы танысады


АКТ мен орындайды


Қолдану

Көркем жазу: Ел құлағы - елу

1.Оқулықпен жұмыс: 110 жаттығуды орындайды.

2.«Теңге ілу» ұлттық ойыны

Бүгінгі кейіпкеріміз «Теңге ілу» ойынына қатысқалы отыр. Біз оған көмек беруіміз қажет. Ол үшін берілген сұрақтарға жауап берсек, кейіпкеріміз теңгені іледі.


Оқушылар дәптерлеріне жазады.


Оқушылар қима қағаздармен жұмыс жүргізеді



Талдау

  1. Ребус шешу: 1 топ ребустың шешуіндегі сөзге жалаң сөйлем құрастырады. 2 топ: жайылма сөйлем құрастырады

  2. Постермен жұмыс. «Рөлдегі оқушылар». Екі топқа түрлі мәтін беріледі

1 Баяндаушы

2 Сілтеме табушы

3 Сұрақ қоюшы

4 Бейнелеуші

1 топ

Желтоқсан жұлдызы. Қар көптеп жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де , жылынбайды. Өзенді , көлді мұз қаптап , жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік боран да аз емес.


2 топ:

Біз үш қабатты мектепте оқимыз. Менің сыныбым екінші қабатта. Бүгін біздің сыныптан екі оқушы қалалық жарысқа қатысты. Айбар бірінші орынды жеңіп алды. Айсұлу екінші орынға иеболды.


  1. Жұптық жұмыс: «Суретті сөйлем » ойыны 1 топ: жайылма, ал 2 топ жалаң сөйлемге сөйлем құрастырады.

  2. «Менің сыныбым » таырыбында мәтін құрау

Оқушылар ребусты топпен шешеді.

Оқушылар тапсырманы орындайды





















Оқушылар жұппен орындайды.


Екі оқушы өздері жеке тапсырманы орындайды

Сергіту сәті

Екі топқа шығармашылық тапсырма беріледі(өлең жолдарын құрастыру) тапсырылады.

1 топ: _______________ баламыз,

________________ анамыз.

__________________ саламыз

___________________барамыз



2 топ: __________________ данасың,

__________________ панасын.

__________________ баласың,

___________________анашым.


Оқушылар сергіту сәтін орындайды.

Жинақтау

1. «Ішіне - сыртына» әдісі бойынша жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратамыз.

2.Біз әдебиеттік оқытудан қандай тарауды өтіп жатырмыз. Ата – бабам тарихы – менің тарихым тарауы дұрыс айтасыңдар .

1 топ:Амангелді батырға 2 топ: Махамбет батырға хат жазамыз

«Кейіпкерге хат» стратегиясы

Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратып жазады.

Оқушылар шығармашылық жазу түрі : хат жазады.

Бағалау







Үйге тапсырма




Мұғалімнің бағалауы







113 жаттығу . 93 бет

Топ басшысы оқушылардың жинаған балдарын есептейді





Күнделіктеріне жазғызу

Рефлекция

Күн – сабақты жақсы сезініп жақсы түсінсе

Жартылай бұлт – сабақта көңіл – күйі орташа кейбір нәрселерді түсінбесе

Бұлт - сабақты дұрыс түсінбесе , сабақ ұнамаса

Өздерінің бүгінгі сабақты қалай меңгергенін тақтаға іледі.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2019
403
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі