Материалдар / Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін кеңейту. Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, тілін ұштау. Шапшаңдыққа және уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
338
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты: қазақ тілі Уақыты: Кабинет: 21Мұғалім: Журакулова. Г.С
Сабақтың тақырыбыЖалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау
Мақсаты Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін кеңейту.Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, тілін ұштау. Шапшаңдыққа және уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО , Блум таксаномиясы
Күтілетін нәтиже:Жалаң жайылма сөздерді ажырата біледі
Пәнаралық байланысӘдебиет, бейнелеу өнері
Тапсырмалар Оқулықпен жұмыс, топтық , жеке жұмыс.Шығармашылық тапсырма .
Сабақтың барысы:



Сабақ кезеңі Мұғалімнің іс – әрекетіОқушылардың іс - әрекеті
Ұйымдастыру Оқушылардың қонақтармен амандасуыТопқа бөлу: Психологиялық ахуал қалыптастыруОқушылары сабақтың бағалау тәртібімен таныстыру, бағалау парақтарын ұсыну

Топқа бөлінеді

Бағалу парақшасымен және бағалау шкаласымен танысады.
Білу Өткенді еске түсіру:
  • Жаттығу жұмыстарын тексерту
  • Өткенді пысықтау:Семантикалық карта2 топ:



    Әр топтан оқушылар үй тапсырмасын оқиды, кестені толтырады.
    Түсіну

    Жаңа сабақ. Мұғалім түсіндірмесіОқулықтағы 108 жаттығуАуылдан атам келді. Ауылдан нағашы атам келді. Нұржан қар күреді. Нұржан қарды күрекпен күреді. Білімді бекіту тапсырмалары: №109-жаттығу /ауызша/Әжем жүнді түтті. Жүннен жіп иірді. Сол жіптен маған шұлық тоқыды. Шұлық әдемі.

    Слайд арқылы танысады

    АКТ мен орындайды

    Қолдану Көркем жазу: Ел құлағы - елу1.Оқулықпен жұмыс: 110 жаттығуды орындайды.2.«Теңге ілу» ұлттық ойыныБүгінгі кейіпкеріміз «Теңге ілу» ойынына қатысқалы отыр. Біз оған көмек беруіміз қажет. Ол үшін берілген сұрақтарға жауап берсек, кейіпкеріміз теңгені іледі.

    Оқушылар дәптерлеріне жазады.

    Оқушылар қима қағаздармен жұмыс жүргізеді



    Талдау
  • Ребус шешу: 1 топ ребустың шешуіндегі сөзге жалаң сөйлем құрастырады. 2 топ: жайылма сөйлем құрастырады
  • Постермен жұмыс. «Рөлдегі оқушылар». Екі топқа түрлі мәтін беріледі
  • 1 Баяндаушы2 Сілтеме табушы3 Сұрақ қоюшы4 Бейнелеуші 1 топ Желтоқсан жұлдызы. Қар көптеп жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де , жылынбайды. Өзенді , көлді мұз қаптап , жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік боран да аз емес.

    2 топ: Біз үш қабатты мектепте оқимыз. Менің сыныбым екінші қабатта. Бүгін біздің сыныптан екі оқушы қалалық жарысқа қатысты. Айбар бірінші орынды жеңіп алды. Айсұлу екінші орынға иеболды.

  • Жұптық жұмыс: «Суретті сөйлем » ойыны 1 топ: жайылма, ал 2 топ жалаң сөйлемге сөйлем құрастырады.
  • «Менің сыныбым » таырыбында мәтін құрау
  • Оқушылар ребусты топпен шешеді. Оқушылар тапсырманы орындайды







































    Оқушылар жұппен орындайды.

    Екі оқушы өздері жеке тапсырманы орындайды
    Сергіту сәтіЕкі топқа шығармашылық тапсырма беріледі(өлең жолдарын құрастыру) тапсырылады.1 топ: _______________ баламыз, ________________ анамыз. __________________ саламыз ___________________барамыз

    2 топ: __________________ данасың, __________________ панасын. __________________ баласың, ___________________анашым.

    Оқушылар сергіту сәтін орындайды.
    Жинақтау1. «Ішіне - сыртына» әдісі бойынша жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратамыз.2.Біз әдебиеттік оқытудан қандай тарауды өтіп жатырмыз. Ата – бабам тарихы – менің тарихым тарауы дұрыс айтасыңдар . 1 топ:Амангелді батырға 2 топ: Махамбет батырға хат жазамыз«Кейіпкерге хат» стратегиясы Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратып жазады. Оқушылар шығармашылық жазу түрі : хат жазады.
    Бағалау











    Үйге тапсырма





    Мұғалімнің бағалауы











    113 жаттығу . 93 бет
    Топ басшысы оқушылардың жинаған балдарын есептейді







    Күнделіктеріне жазғызу
    Рефлекция Күн – сабақты жақсы сезініп жақсы түсінсеЖартылай бұлт – сабақта көңіл – күйі орташа кейбір нәрселерді түсінбесе Бұлт - сабақты дұрыс түсінбесе , сабақ ұнамаса Өздерінің бүгінгі сабақты қалай меңгергенін тақтаға іледі.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!