|
Пәннің аты: қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: 21 |
Мұғалім: Журакулова. Г.С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін
кеңейту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс – тәсілі: |
Сұрақ – жауап, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО , Блум таксаномиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Жалаң жайылма сөздерді ажырата біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, бейнелеу өнері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Оқулықпен жұмыс, топтық , жеке жұмыс.Шығармашылық тапсырма . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс - әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
Оқушылардың қонақтармен амандасуы Топқа бөлу: Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылары сабақтың бағалау тәртібімен таныстыру, бағалау парақтарын ұсыну |
Топқа бөлінеді Бағалу парақшасымен және бағалау шкаласымен танысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
Өткенді еске түсіру:
Өткенді пысықтау: Семантикалық карта
2 топ:
|
Әр топтан оқушылар үй тапсырмасын оқиды, кестені толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну
|
Жаңа сабақ. Мұғалім түсіндірмесі Оқулықтағы 108 жаттығу Ауылдан атам келді. Ауылдан нағашы атам келді. Нұржан қар күреді. Нұржан қарды күрекпен күреді. Білімді бекіту тапсырмалары: №109-жаттығу /ауызша/ Әжем жүнді түтті. Жүннен жіп иірді. Сол жіптен маған шұлық тоқыды. Шұлық әдемі.
|
Слайд арқылы танысады
АКТ мен орындайды
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
Көркем жазу: Ел құлағы - елу 1.Оқулықпен жұмыс: 110 жаттығуды орындайды. 2.«Теңге ілу» ұлттық ойыны Бүгінгі кейіпкеріміз «Теңге ілу» ойынына қатысқалы отыр. Біз оған көмек беруіміз қажет. Ол үшін берілген сұрақтарға жауап берсек, кейіпкеріміз теңгені іледі.
|
Оқушылар дәптерлеріне жазады.
Оқушылар қима қағаздармен жұмыс жүргізеді
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау |
1 Баяндаушы 2 Сілтеме табушы 3 Сұрақ қоюшы 4 Бейнелеуші 1 топ Желтоқсан жұлдызы. Қар көптеп жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де , жылынбайды. Өзенді , көлді мұз қаптап , жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік боран да аз емес.
2 топ: Біз үш қабатты мектепте оқимыз. Менің сыныбым екінші қабатта. Бүгін біздің сыныптан екі оқушы қалалық жарысқа қатысты. Айбар бірінші орынды жеңіп алды. Айсұлу екінші орынға иеболды.
|
Оқушылар ребусты топпен шешеді. Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар жұппен орындайды.
Екі оқушы өздері жеке тапсырманы орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Екі топқа шығармашылық тапсырма беріледі(өлең жолдарын құрастыру) тапсырылады. 1 топ: _______________ баламыз, ________________ анамыз. __________________ саламыз ___________________барамыз
2 топ: __________________ данасың, __________________ панасын. __________________ баласың, ___________________анашым.
|
Оқушылар сергіту сәтін орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау |
1. «Ішіне - сыртына» әдісі бойынша жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратамыз. 2.Біз әдебиеттік оқытудан қандай тарауды өтіп жатырмыз. Ата – бабам тарихы – менің тарихым тарауы дұрыс айтасыңдар . 1 топ:Амангелді батырға 2 топ: Махамбет батырға хат жазамыз «Кейіпкерге хат» стратегиясы |
Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратып жазады. Оқушылар шығармашылық жазу түрі : хат жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Үйге тапсырма
|
Мұғалімнің бағалауы
113 жаттығу . 93 бет |
Топ басшысы оқушылардың жинаған балдарын есептейді
Күнделіктеріне жазғызу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
Күн – сабақты жақсы сезініп жақсы түсінсе Жартылай бұлт – сабақта көңіл – күйі орташа кейбір нәрселерді түсінбесе Бұлт - сабақты дұрыс түсінбесе , сабақ ұнамаса |
Өздерінің бүгінгі сабақты қалай меңгергенін тақтаға іледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау
Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау
|
Пәннің аты: қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: 21 |
Мұғалім: Журакулова. Г.С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жалаң жайылма сөйлемдер бойынша жаттығулар орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін
кеңейту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс – тәсілі: |
Сұрақ – жауап, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО , Блум таксаномиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Жалаң жайылма сөздерді ажырата біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, бейнелеу өнері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Оқулықпен жұмыс, топтық , жеке жұмыс.Шығармашылық тапсырма . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс - әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
Оқушылардың қонақтармен амандасуы Топқа бөлу: Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылары сабақтың бағалау тәртібімен таныстыру, бағалау парақтарын ұсыну |
Топқа бөлінеді Бағалу парақшасымен және бағалау шкаласымен танысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
Өткенді еске түсіру:
Өткенді пысықтау: Семантикалық карта
2 топ:
|
Әр топтан оқушылар үй тапсырмасын оқиды, кестені толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну
|
Жаңа сабақ. Мұғалім түсіндірмесі Оқулықтағы 108 жаттығу Ауылдан атам келді. Ауылдан нағашы атам келді. Нұржан қар күреді. Нұржан қарды күрекпен күреді. Білімді бекіту тапсырмалары: №109-жаттығу /ауызша/ Әжем жүнді түтті. Жүннен жіп иірді. Сол жіптен маған шұлық тоқыды. Шұлық әдемі.
|
Слайд арқылы танысады
АКТ мен орындайды
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
Көркем жазу: Ел құлағы - елу 1.Оқулықпен жұмыс: 110 жаттығуды орындайды. 2.«Теңге ілу» ұлттық ойыны Бүгінгі кейіпкеріміз «Теңге ілу» ойынына қатысқалы отыр. Біз оған көмек беруіміз қажет. Ол үшін берілген сұрақтарға жауап берсек, кейіпкеріміз теңгені іледі.
|
Оқушылар дәптерлеріне жазады.
Оқушылар қима қағаздармен жұмыс жүргізеді
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау |
1 Баяндаушы 2 Сілтеме табушы 3 Сұрақ қоюшы 4 Бейнелеуші 1 топ Желтоқсан жұлдызы. Қар көптеп жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де , жылынбайды. Өзенді , көлді мұз қаптап , жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік боран да аз емес.
2 топ: Біз үш қабатты мектепте оқимыз. Менің сыныбым екінші қабатта. Бүгін біздің сыныптан екі оқушы қалалық жарысқа қатысты. Айбар бірінші орынды жеңіп алды. Айсұлу екінші орынға иеболды.
|
Оқушылар ребусты топпен шешеді. Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар жұппен орындайды.
Екі оқушы өздері жеке тапсырманы орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Екі топқа шығармашылық тапсырма беріледі(өлең жолдарын құрастыру) тапсырылады. 1 топ: _______________ баламыз, ________________ анамыз. __________________ саламыз ___________________барамыз
2 топ: __________________ данасың, __________________ панасын. __________________ баласың, ___________________анашым.
|
Оқушылар сергіту сәтін орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау |
1. «Ішіне - сыртына» әдісі бойынша жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратамыз. 2.Біз әдебиеттік оқытудан қандай тарауды өтіп жатырмыз. Ата – бабам тарихы – менің тарихым тарауы дұрыс айтасыңдар . 1 топ:Амангелді батырға 2 топ: Махамбет батырға хат жазамыз «Кейіпкерге хат» стратегиясы |
Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратып жазады. Оқушылар шығармашылық жазу түрі : хат жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Үйге тапсырма
|
Мұғалімнің бағалауы
113 жаттығу . 93 бет |
Топ басшысы оқушылардың жинаған балдарын есептейді
Күнделіктеріне жазғызу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
Күн – сабақты жақсы сезініп жақсы түсінсе Жартылай бұлт – сабақта көңіл – күйі орташа кейбір нәрселерді түсінбесе Бұлт - сабақты дұрыс түсінбесе , сабақ ұнамаса |
Өздерінің бүгінгі сабақты қалай меңгергенін тақтаға іледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













