|
Білім беру ұйымының атауы |
Максим Горький атындағы орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ильясова М |
|||||
|
Күні: |
13.12.2024ж |
|||||
|
Сынып: |
3 «Ә» |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жалаң және жайылма сөйлем |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы(қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу; 3.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
түрлі жағдаяттағы(қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлейді |
|||||
|
Құндылықтар |
Бірлік және ынтымақ |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақ тың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық Құпия орындық әдісі Топқа бөлу 1- топ Зат есім 2-топ Сан есім Өткенді пысықтау Құпия сұрақтар ойыны 1.Баяндауыштың сұрақтары... Не істеді? Не қылды? Қайтті? 2.Бастауыштың сұрақтары.. Кім?не?Кімдер? нелер? 3.Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не? Бастауыш пен баяндауыштан басқа сөздер. 4.Бастауыштан кейін неліктен сызықша қойылады? Бастауыш та баяндауыш та зат есімнен жасалса 5.Бір түбірден тараған сөздерді қалай атаймыз? Түбірлес сөздер 6.Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді не деп атаймыз? Сөйлем мүшелері Жаңа сабақ Құпия стакан әдісі Жалаң және жайылма сөйлем Жаңа сабақты түсіндіру Бейнеролик көрсету Ұжымдық жұмыс Теңбіл доп әдісі Мәтінді түсініп оқы. Бейнелеу өнерінің табиғатты бейнелеген түрі пейзаж деп аталады. Пейзаж бейнелеу өнерінің әрбір түрінде кездеседі. Пейзаж маған өте ұнайды. Егер суретте адам бейнеленсе, ол жанр портрет деп аталады. Суретте қозғалмайтын заттар да бейнеленуі мүмкін. Бейнелеу өнерінің бұл түрі натюрморт деп аталады. Топтық жұмыс Киіз үй әдісі 1-топ Бейнелеу өнерінің тағы қандай жанрлық түрлерін білесің? Саған бейнелеу өнерінің қай жанры ұнайды? 2-топ Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жаз.Сонан соң тұрлаусыз мүшені алып тастап жаз.Екі сөйлемді салыстыр. Нейрожелі әдісі Жай сөйлем жалаң, жайылма болып екіге бөлінеді. Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейді: Жазира биледі. Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейді: Жазира әдемі биледі. Сәйкестендір әдісі
Жұптық жұмыс Арқан тартыс ойыны Тақтамен жұмыс Ұшақ биікке көтерілді. Айман мені кітапханада күтеді. Күн жылынды. Сұлтан күй тартып отыр Қыс түсті. Әжем шұлық тоқыды. Бау байланды. Сергіту сәті Ұлттық нақыштағы ою Дәптермен жұмыс Аквариум әдісі Түнде күндіз болды, Жерге жұлдыз қонды. Сөйлем мүшелерін сызбамен көрсет Кездейсоқ дөңгелек ойыны Берілген сөздерді пайдаланып сөйлем құра Туған жер,ғимарат,құрылыс,өнер,суретші,биік
Бүгін қандай тақырыппен таныстық? Қандай ойын ұнады? Қай тапсырма қызықты болды? Кері байланыс Білім гүлі әдісі
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Орындық астына жасырылған стикерді алады Сөз таптары арқылы топқа бөлінеді 1 Сұрақ жауап арқылы үй тапсырмасы сұралады, сұрақтарға жауап береді Стакан астындағы сөздерді оқиды,жаңа сабақты біледі Слайд тақтасынан мәтінді оқиды Мәтін мазмұнымен жұмыс жасайды. Киіз үй парағына тапсырманы орындайды,талдайды,пікір айтады Жасанды интелект арқылы ережені тыңдайды,талдайды,пікір бөліседі Жеке жұмыс жасайды Суретті сәйкестендіреді Жұптық жұмыста екі оқушы кубикті иіреді сұраққа жауап береді Тақтаға жазады Сөйлемнің қай түрі екенін айтады Қимыл қозғалыс жасайды Жұмбақты дәптерге жазады Берілген сөздерге сөйлем құрайды Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру Жұлдыздар тақтасы Тақтада тұрған оқушы суреті жанына жұлдызша ілініп отырады
Дескриптор: Өткен сабақты пысықтайды1б Жұлдыздар тақтасы Тақтада тұрған оқушы суреті жанына жұлдызша ілініп отырады
Дескриптор: Мәтінді оқиды-1б Мәтін мазмұнын түсінеді-1б
Дескриптор Көркем жазады1б Сөйлемді салыстырады1б Жарайсыңдар! Ережені түсінеді1б Дескриптор: Ажырата алады-1б
Дескриптор Жалаң және жайылма сөйлемді табады1б
Жазу емлесін сақтап жазады1б Сөйлем құрай алады1б |
Орындық, стикерлер стакан Оқулық слайд Киіз үй парағы Интертақта Слайд Арқан тартыс парағы Интертақта Дәптер Интертақта Кері байланыс тақтасы |
||
|
Сәйкестендір |
|
|
Жалаң сөйлем
|
Ұшақ биікке көтерілді. Айман мені кітапханада күтеді. Күн жылынады. Керек-жарақтың бәрі бар. Қыс түсті. Әжем шұлық тоқыды. Бау байланды. |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жалаң және жайылма сөйлем
Жалаң және жайылма сөйлем
|
Білім беру ұйымының атауы |
Максим Горький атындағы орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ильясова М |
|||||
|
Күні: |
13.12.2024ж |
|||||
|
Сынып: |
3 «Ә» |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жалаң және жайылма сөйлем |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы(қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу; 3.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
түрлі жағдаяттағы(қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлейді |
|||||
|
Құндылықтар |
Бірлік және ынтымақ |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақ тың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық Құпия орындық әдісі Топқа бөлу 1- топ Зат есім 2-топ Сан есім Өткенді пысықтау Құпия сұрақтар ойыны 1.Баяндауыштың сұрақтары... Не істеді? Не қылды? Қайтті? 2.Бастауыштың сұрақтары.. Кім?не?Кімдер? нелер? 3.Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не? Бастауыш пен баяндауыштан басқа сөздер. 4.Бастауыштан кейін неліктен сызықша қойылады? Бастауыш та баяндауыш та зат есімнен жасалса 5.Бір түбірден тараған сөздерді қалай атаймыз? Түбірлес сөздер 6.Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді не деп атаймыз? Сөйлем мүшелері Жаңа сабақ Құпия стакан әдісі Жалаң және жайылма сөйлем Жаңа сабақты түсіндіру Бейнеролик көрсету Ұжымдық жұмыс Теңбіл доп әдісі Мәтінді түсініп оқы. Бейнелеу өнерінің табиғатты бейнелеген түрі пейзаж деп аталады. Пейзаж бейнелеу өнерінің әрбір түрінде кездеседі. Пейзаж маған өте ұнайды. Егер суретте адам бейнеленсе, ол жанр портрет деп аталады. Суретте қозғалмайтын заттар да бейнеленуі мүмкін. Бейнелеу өнерінің бұл түрі натюрморт деп аталады. Топтық жұмыс Киіз үй әдісі 1-топ Бейнелеу өнерінің тағы қандай жанрлық түрлерін білесің? Саған бейнелеу өнерінің қай жанры ұнайды? 2-топ Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жаз.Сонан соң тұрлаусыз мүшені алып тастап жаз.Екі сөйлемді салыстыр. Нейрожелі әдісі Жай сөйлем жалаң, жайылма болып екіге бөлінеді. Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейді: Жазира биледі. Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейді: Жазира әдемі биледі. Сәйкестендір әдісі
Жұптық жұмыс Арқан тартыс ойыны Тақтамен жұмыс Ұшақ биікке көтерілді. Айман мені кітапханада күтеді. Күн жылынды. Сұлтан күй тартып отыр Қыс түсті. Әжем шұлық тоқыды. Бау байланды. Сергіту сәті Ұлттық нақыштағы ою Дәптермен жұмыс Аквариум әдісі Түнде күндіз болды, Жерге жұлдыз қонды. Сөйлем мүшелерін сызбамен көрсет Кездейсоқ дөңгелек ойыны Берілген сөздерді пайдаланып сөйлем құра Туған жер,ғимарат,құрылыс,өнер,суретші,биік
Бүгін қандай тақырыппен таныстық? Қандай ойын ұнады? Қай тапсырма қызықты болды? Кері байланыс Білім гүлі әдісі
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Орындық астына жасырылған стикерді алады Сөз таптары арқылы топқа бөлінеді 1 Сұрақ жауап арқылы үй тапсырмасы сұралады, сұрақтарға жауап береді Стакан астындағы сөздерді оқиды,жаңа сабақты біледі Слайд тақтасынан мәтінді оқиды Мәтін мазмұнымен жұмыс жасайды. Киіз үй парағына тапсырманы орындайды,талдайды,пікір айтады Жасанды интелект арқылы ережені тыңдайды,талдайды,пікір бөліседі Жеке жұмыс жасайды Суретті сәйкестендіреді Жұптық жұмыста екі оқушы кубикті иіреді сұраққа жауап береді Тақтаға жазады Сөйлемнің қай түрі екенін айтады Қимыл қозғалыс жасайды Жұмбақты дәптерге жазады Берілген сөздерге сөйлем құрайды Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру Жұлдыздар тақтасы Тақтада тұрған оқушы суреті жанына жұлдызша ілініп отырады
Дескриптор: Өткен сабақты пысықтайды1б Жұлдыздар тақтасы Тақтада тұрған оқушы суреті жанына жұлдызша ілініп отырады
Дескриптор: Мәтінді оқиды-1б Мәтін мазмұнын түсінеді-1б
Дескриптор Көркем жазады1б Сөйлемді салыстырады1б Жарайсыңдар! Ережені түсінеді1б Дескриптор: Ажырата алады-1б
Дескриптор Жалаң және жайылма сөйлемді табады1б
Жазу емлесін сақтап жазады1б Сөйлем құрай алады1б |
Орындық, стикерлер стакан Оқулық слайд Киіз үй парағы Интертақта Слайд Арқан тартыс парағы Интертақта Дәптер Интертақта Кері байланыс тақтасы |
||
|
Сәйкестендір |
|
|
Жалаң сөйлем
|
Ұшақ биікке көтерілді. Айман мені кітапханада күтеді. Күн жылынады. Керек-жарақтың бәрі бар. Қыс түсті. Әжем шұлық тоқыды. Бау байланды. |

шағым қалдыра аласыз

















